Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kocaeli İzmit ile Yalova arasına yeni otoyol
« önceki   123 ... 979899100   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
sayfa 98
Erol_B
1 ay önce - Sal 24 Ksm 2020, 12:00

Aynı bilgiyi tekrar tekrar veriyorlar. Biliyoruz güzergah netleşti, ÇED raporu onaylandı, uygulama projesi yarım kaldı, tamamlanacak... Aynı bilgiyi arada bir haber yapınca sanki yeni bir habermiş, gelişme varmış gibi sunuyorlar.. Uygulama projesinin ihalesi yapıldı mı ne zaman tamamlanacak, yapım ihalesine ne zaman çıkılacak hiçbir bilgi yok, 2021 yılında kazma vuracaklarmış..
2021 yılında o yola kazma vurulsun, ben de çıkıp Gölcük meydanında anırırım..


brksnp
1 ay önce - Sal 24 Ksm 2020, 12:01

Toplamda 21km’lik 7 adet tünel bu ekonomik şartlarda ne kadar yapılabilir sizlerin yorumuna bırakıyorum.



husnu2352
1 ay önce - Sal 24 Ksm 2020, 13:33

Bütçeyi nasıl ayarlarlar bilemem ama bu yolun yapılması şart oldu. Aynı zamanda Karamürsel' deki İznik yolu köprülü kavşağından, planlanan bu yola tünelli bir bağlantı yolu inşa etmeliler.

UfukRaifoğlu
1 ay önce - Sal 24 Ksm 2020, 13:36

Alıntı:
Toplamda 21km’lik 7 adet tünel bu ekonomik şartlarda ne kadar yapılabilir sizlerin yorumuna bırakıyorum.

Her yere neler neler yapılıyor, biraz da bu bölgeye yapsınlar. Marmara'ya çok yatırım yapılıyor deniyor. Aslında bu bir ilizyon. Yatırım yapılan yer İstanbul. Marmaranın geri kalanı yatırım alamıyor. Acilen bu yol yapılmalı.


brksnp
1 ay önce - Çrş 25 Ksm 2020, 09:47

Arkadaşlar emin olun bu otoyolun yapılmasını ben de çok istiyorum ama Türkiye’de hangi otoyolda 22km tünel var? Türkiye’yi geçtim Dünya’da bunun kaç tane örneği var? Ekonomik şartlar da belli. Yapılamayacak bir iş için siyasilerin lafına bakıp boşuna beklentiye girmeyin.



Erol_B
1 ay önce - Çrş 25 Ksm 2020, 10:27

Alıntı:
Arkadaşlar emin olun bu otoyolun yapılmasını ben de çok istiyorum ama Türkiye’de hangi otoyolda 22km tünel var? Türkiye’yi geçtim Dünya’da bunun kaç tane örneği var? Ekonomik şartlar da belli. Yapılamayacak bir iş için siyasilerin lafına bakıp boşuna beklentiye girmeyin.


Kuzey Marmara Otoyolu'nda İzmit-İstanbul arasında da toplam tünel uzunluğu hatırı sayılır bir miktarda ve hepsi de 4 şeritli dünyanın en geniş otoyol tünelleri açıldı.
Benzer şekilde bu yol da İzmit-İstanbul'dan sonra Türkiye'nin en yoğun şehirlerarası yolu ve de yapılması elzem. Yapılamayacak bir durum da yok. 14 km'lik Ovit tünelini yapmış bir ülkeyiz üstelik bedava geçilecek şekilde.
Tek istediğimiz bunu yapmak isteyen bir iradenin olması. İzmit-Yalova otoyolu bir lüksten ziyade bu ülke için artık bir zorunluluk bir elzem durumuna gelmiştir.
Bu arada KGM'nin bölgesel haritalarında Ankara-Bursa, Ankara-İzmir, Ankara-Samsun, Gerede-Gürbulak vs. tüm uzun vadeli planlanan otoyolların güzergahları gösterilirken Yalova-İzmit yer almıyor.
Bu bile KGM'nin bu projeye hiç de ciddi bakmadığının bir göstergesi.


Mustafaa ahmet
1 ay önce - Çrş 25 Ksm 2020, 11:12

Bu bölgeyi rahatlatmak için böyle bir yol da yapılabilir.
Kırmızı kısım kuzey marmara otoyolu kapsamında yapılabilir, Burası aynı zamanda ileride yapılacak Antalya otoyolu başlangıç kısmı olur.
yeşil kısım devlet yolu olarak yapılabilir.
Adapazarı ve İzmit Bursa'ya bu hat üzerinden bağlanabilir.
Yenişehir havaalanı ulaşımı için de iyi olur.
Karamürsel ve Gölcük transit trafik yükünden bir miktar kurtulur.
Kamulaştırma külfeti de daha az olur.



(+)




Zehraeses
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 09:48
Ne zamana kadar


Ekonomik şartlar belli yol belkide yapılmayacak ama vatandaşın yerlerine 8 senedir kau şerhi konması doğrumu ev yapamazsın.ahir yapamazsın meyve ekemezsin sökülecek diye 8 senedir beklemiyorlar bence çok büyük haksızlık yapılıyor yapmıcaksalar projeyi iptal etsinler vermenizi baksın

UfukRaifoğlu
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 09:53

Alıntı:
Bu bölgeyi rahatlatmak için böyle bir yol da yapılabilir.
Kırmızı kısım kuzey marmara otoyolu kapsamında yapılabilir, Burası aynı zamanda ileride yapılacak Antalya otoyolu başlangıç kısmı olur.
yeşil kısım devlet yolu olarak yapılabilir.
Adapazarı ve İzmit Bursa'ya bu hat üzerinden bağlanabilir.
Yenişehir havaalanı ulaşımı için de iyi olur.
Karamürsel ve Gölcük transit trafik yükünden bir miktar kurtulur.
Kamulaştırma külfeti de daha az olur.

Yeşil ile isareledigin yer direk dağ kardeşim.
Tünel yapman lazım. Baya masraflı olur.


husnu2352
1 ay önce - Prş 26 Ksm 2020, 15:25

Bir üyenin dediği gibi Pamukova' ya doğru bir otoyol bağlantısı yapılması lazım. Adapazarı-Pamukova arası oldukça yoğun oluyor. Ha Kartepe' nin altından yaklaşık 20 kilometrelik bir tünelle mi olur, mevcut yola paralel mi bilemem ama şart bence.



sayfa 98
« önceki   123 ... 979899100   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara