Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Niğde Otoyolu projesi ve inşaatı
« önceki   123 ... 171172173174   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 172
selman canatan
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 13:50

ERG İnşaatın instagram sayfasından yaptığı paylaşımda ahiboz-temelli arası bağlantı yolu da gözüküyor.
böyle bi yol yapılacak mı acaba bu iş kapsamında?

https://www.instagram.com/p/B_PSZGZAAS-/?igshid=ndx0tohpmug
(2. sayfa)

gerçi istanbul yolu (akıncılar) - temelli bağlantı yolu henüz tamamlanmadı ama temelli-ahiboz bağlantısı da yapılacaksa eğer faydalı olur diye düşünüyorum. fakat hiç duymadım bu proje kapsamında temelli-ahiboz bağlantısının da yapılacağını var mı bilgisi olan?


Nezih90
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 13:57

Yapılmayacak ise öyle bir haritaya anlam veremem. Bence yapılacaktır ama dikkat edilirse yol devlet yoluna kadar gitmiyor. Muhtemelen İzmir otobanına bağlantı yapacak, o yüzden acele edilmiyordur diye düşünüyorum. Ve böylece Ankara'nın 2. çevreyolunun ilk kesimi inşaa edilmiş olur.



mertgil
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 14:11

Alıntı:
ERG İnşaatın instagram sayfasından yaptığı paylaşımda ahiboz-temelli arası bağlantı yolu da gözüküyor.
böyle bi yol yapılacak mı acaba bu iş kapsamında?


Zaten Konya Yolu'ndan Ahiboz Kavşağı, Temelli'ye devam ettirilmek üzere oluşturuldu.Geriye Temelli'ye kadar yolun yapımı kaldı.Ancak bu yolun Temelli'ye bağlantısı konusunda güzergahın nerelerden geçeceği konusunda sanıyorum bir netlik yok.Elimizdeki tek veri 2038 ÇDP'de belirtilen güzergah.Fakat Konya Yolu üzerindeki kavşağın Ahiboz'da teşekkül ettirilmesi sözkonusu bu yolun Karagedik'in güneyinden bağlanabileceğine işaret etmektedir.(Temelli'ye bağlanacak bu yol 2038 ÇDP'de Karagedik'in kuzeyinde Konya Yolu ile buluşuyordu.) Ankara Niğde Otoyolu'nun Konya Yolu'nu kestiği yer bu kavşağı daha güneye kaydırdı diye düşünüyorum.Şayet varsayımım doğru ise, o zaman Ahiboz Temelli yolunun üst ölçek planlamada, revizyonunun yapılması gerekir ki yolun yapım çalışmaları devam edebilsin.

Ahiboz-Temelli Yolu, Niğde Otoyolu bağlamında neden önemli; İstanbul Yolu- Sincan ve Temelli Osb bölgelerinin şehir içine girmeden Niğde Otoyolu ile buluşabileceği en kestirme güzergah.


Mustafaa ahmet
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 14:43

Mevcut otoyolların Ankara çevre yoluna bağlanmaları nedeniyle uzun vadede Ankara çevre yolu üzerinde yoğun trafik oluşacaktır.

Bu nedenle ikinci bir çevre yolu yapımı gündeme gelecektir.

Bu çevre yolu sayesinde güneyden gelenler batıya ya da doğuya daha kestirmeden ulaşabilecekler.
Benzer durum diğer yönler için de geçerli olacaktır. (Karşıt yönler hariç)


Kayserili Mehmet

2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 22:16

Alıntı:
Mevcut otoyolların Ankara çevre yoluna bağlanmaları nedeniyle uzun vadede Ankara çevre yolu üzerinde yoğun trafik oluşacaktır.

120 km lik Ankara Çevre Yolu’nun yapımına 35 yıl önce karar verilmiş.

https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Otoyol_20

Turgut Özal’ın ne kadar vizyoner bir devlet adamı olduğunu bugün daha iyi anlıyoruz.



Festina35
2 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 02:06

Alıntı:

Turgut Özal’ın ne kadar vizyoner bir devlet adamı olduğunu bugün daha iyi anlıyoruz.


En azından eski Hükümetler milleti kazıklayan "kazık otoyollar" yapmazdı! Şimdiki milleti sömürim kazıklayım ve cebimi dolduriyim derdinde! Eğer öyle bişey yapmasaydı bugün örneğin İstanbul izmir otoyolu 256 tl olmazdı, ki Tır ve kamyon için fiyatlardan babsetmiyorum bile! Ha bu *yeni hükümet otoyoları elin oğluna yaptırılmasıydı ve kendimiz yapsaydık bu otoyoların geçiş ücreti kgm in gibi olurdu çünkü bu otoyolları yapmak bize bukadar pahalıya patlamazdı! Ama ne yazık ki kazığı atan da kazığı yiyende memnun olduğu için bu zihniyeten asla kurtulamiyacaz!!! Milletim öyle bir hipnozda uyuyor ki halen, darbe alsa yine uyanmaz, filmi geriye sarın nedemek istediğimi anlarsınız!!!


Vatman vs Superman
2 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 08:09

Alıntı:
İstanbul izmir otoyolu 256 tl olmazdı

İstanbul-İzmir Otoyolu, 293 TL.

Kaynak: https://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionDocuments/KG ...0Gebze.pdf

Not: Sanırım siz, İzmir-Bursa yol ücreti + Köprü ücreti şeklinde hesapladınız, ama bir de Bursa-Köprü arası yol ücreti var.


Vatman vs Superman
2 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 08:28

O değil de bir 2. Etap vardı hani, 29 Ekim’de açılacaktı, o n’oldu?



ali alimi012
2 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 08:50

Alıntı:
ERG İnşaatın instagram sayfasından yaptığı paylaşımda ahiboz-temelli arası bağlantı yolu da gözüküyor.
böyle bi yol yapılacak mı acaba bu iş kapsamında?

başlığı takip etseydiniz olacağını da yapılacağını da konuştuk yapılacak ama ne zaman acelesi yok
önce kırşehir bağlantısı bitsin sonra bu bağlantı konuşulur
her defasında aynı soruların sorulması gereksiz yere konuyu meşgul ediyor
şu anda 2.etap ve kırşehir bağlantısı haricinde konuşulan herşey konuyu saptırmaktır


Vatman vs Superman
2 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 09:01

Aynen, Ali Bey’in bahsettiği şekilde konuşuldu Ankara 2. Çevre Yolu konusu.

Öncelik, İstanbul Yolu (Mürted) ile Eskişehir Yolu (Temelli) arasında. Sonrasında da Eskişehir Yolu ile Konya Yolu arasındaki kol yapılır. Bir sonraki aşamada, İstanbul Yolu ile Havalimanı Yolu arası yapılır diye tahmin ediyorum, 1. Çevre Yolu yapılırken de Havalimanı Yolu - Samsun Yolu - Konya Yolu arasındaki kollar en sona kalmıştı diye hatırlıyorum.

Bu konuyu dilerseniz, Ankara Çevre Yolu ile ilgili başlıklarda devam ettirin, çünkü burası Ankara Niğde Otoyolu başlığı.

Hayırlısıyla bir açılsaydı şu 2. Etap, müşteri var Mersin’de, uçakla veya otobüsle gitmek istemiyoruz şu salgın ortamında, arabayla gideceğiz Allah izin verirse. O ziyarete kadar açılmış olsa keşke.



sayfa 172
« önceki   123 ... 171172173174   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM