Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Antalya AntRay 3. Etap: Varsak-Otogar ve Otogar-Üniversite-Işıklar
« önceki   123 ... 164165166   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 165
Mehmet 0707
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 14:56

3. Etap 2021 in ortalarında biter 4. Etap 2025 de anca biter tahminime göre

07Hilmi
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 15:26

Oho 4. etap 2025'e kalacaksa işimiz yaş



Murat Dokbaş
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 15:33

Tabi yapılacak mı oda var ?

Mehmet 0707
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 16:07

Yapılır da ne yapılır onu bilmem

akincan
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 17:51

Vallah kendinizi kandırmayın. Tasarruf olsun diye 3.etabi kisaltan bir belediye sizce metro yaparmı? Ciddi olsalardı 3. Etap böyle yarım yamalak yapılmazdı. Araçlar bu kadar geç alınmazdı. Planlı yapılıp komple acilirdi



ysn1190
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 19:43

Partiyle falan değil iş yapan yapmayan belli oldu.
İşte zamanında menderes türel 4.5 ayda Varsaktan atatürk (dsi) ye kadar yaparken daha erken bitecekti şöyleydi böyleydi diye eleştirenleri görelim nerdeler acaba 1.5-2 yıl oldu bi otogar kavşağını bitiremediler sanki müzenin oraya kim gidecekse müzenin orada son buldu Varsaktan yolcunun en fazla geleceği yer üniversite meltem veya eğitim araştırma olacaktır. Zamanında 24 saat işçi çalışıyordu şimdi gündüz bile sayılı çalışan var Hala Metro hayali kurmanın bi anlamı yok


Murat Dokbaş
2 gün önce - Pzr 22 Ksm 2020, 20:47

Çoğu kez incelemeye gittim doğru düzgün çalışan eden yok sakin sakin çalışıyorlar sigara keyfi yapıyorlar hep işcilerde azalmış onuda farkettim böyle projemi biter

farmagan
1 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 13:50

Gıyasettin Keyhüsrev kavşağı ve 3. etap raylı sistem projesi Antalya'da yapılmış en mantıksız ve yüksek maliyetli projeler oldu.

Ömer YILMAZ
1 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 15:04

3. etap planlamasının yanlış olduğunu daha öcne paylaşmıştım bu başlıkta.

Varsak bölgesi ile Kepez ilçesinin Varsak-Çevre yolu arasında kalan bölgelerinin ulaşım yönelimi Yeşilırmak-Kızılırmak şeklinde merkeze doğrudur.

Öncelik Varsak-Kepez Belediyesi-Kızılarık-Şarampol şeklinde bölgeyi mevcut hatta entegre etmekti.

Ek olarak Otogar istasyonundan ayrılacak bir hat ile Otogar-Üniversite-Şehir Merkezi bağlantısı mulaka yapılmalıydı. Bu bağlantı ister Meltem-Yıldız-Şarampol şeklinde ister Meltem-Konyaaltı Caddesi-İsmetpaşa şeklinde olsun mutlaka yapılmalıydı.

Müzede biten bir raylı sistem hiçbir işe yaramayacak. Ne Otogar kavşağında yapılan tünellere ne de yeraltına yapılan istasyona değmeyecek. Elbette yolcu potansiyeli var ancak Üniversiteden binen insanlar Müzede inip geri kalan yolu yürüyecek mi?

Müze-İsmetpaşa arası 3 km falandır. Bu hattın İsmetpaşaya kadar devam etmesi için hiçbir engel yok.


uesendag
1 gün önce - Pts 23 Ksm 2020, 15:22

Bulabildiğim kaynaklara göre ray aralıkları aynı. Vagon üreticisi firma yeni altyapı istemiyorsa belediye katener değişikliği ve genişletme yaparak devam etmeyi düşünüyor olabilir.



sayfa 165
« önceki   123 ... 164165166   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM