Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 31
emre yildiz

2 ay önce - Sal 17 Ksm 2020, 00:51

Ahmet bey bilgi icin tesekkur ederim. Buraya viyaduk olmasi iyi olmus, yoksa bu haliyle tehlikeli ve konforsuz bir yol olurdu, ayrica buyuk beklentiler olan Konya Antalya alternatif yolunun bu seviyede olmamasi gerekir.

Ahmet YMN
1 ay önce - Prş 24 Arl 2020, 10:31
TARİHTE KESİKBELİ HİKAYESİ


https://akmedmedia.ku.edu.tr/Adalya/Adalya_2001_2 ..._Guclu.pdf

ali alimi012
1 ay önce - Prş 24 Arl 2020, 12:11

viyadük varsa kaynağını görebilir miyiz çünkü alçaktan başlayıp yüksekte bitecek viyadük sanmıyorum eğimli viyadük olmaz düz olması gerekir.eğiste viyadüğü de böyle bir yere yapılıyor ama derseniz ki kıvrımlı viyadük ona da değmez sonuçta yine kıvrılıyor
orda 50-60 metreden 600-700 metrelere çıkan bir eğim var
viyadük yapılırsa bu eğimi kurtaracak kadar olması imkansız
ileride yine kıvrımla gitmek zorunda
ama viyadük zaman olsaydı d 695 yolunda olurdu onu çizerdim noktalarını
bu yolda imkansız gözüküyor
isviçredeki gibi eğimli tren yolu yapar gibi eğimli viyadük de yapılmaz sanırım örneği de pek yoktur dünyada
norveçte bir eğimli köprü vardı sanırım ama kısa mesafede


Ahmet YMN
4 hafta önce - Prş 24 Arl 2020, 20:17
D 687 Antalya ÇED Raporu


Ali bey teknik bilgiye sahip olduğunuza göre Antalya Valiliğinin ÇED Raporunu inceleyin.

http://eced.csb.gov.tr/ced/jsp/ek1/20010


emrenmert

4 hafta önce - Prş 24 Arl 2020, 20:29

Konya-Manavgat karayolunun ne kadarı bölünmüş yol?

ali alimi012
4 hafta önce - Cum 25 Arl 2020, 09:38

projede viyadük var ama yapılır mı ona bakmak lazım
bence kısa vadede zor
ama 2030 a kadar olabilir
zaten şimdi başlansa o zamana ancak biter


o km manavgat serik yolu birleşimi ise
projede hatalar var viyadük 2 de 320 metre demiş ama 650 metre
ve viyadüğün ilki 1.si beydiğine girmeden
2.kargıhandan geçiyor zaten çok eğimli olmayan yerler buralarda viyadük olması hem masraf hem anlamsız
bilen biri izah ederse sevinirim
diğerleri de beydiğin kızıldağ diyor ama zaten arada dağlar vadiler ve ırmaklar var viyadük bunların üzerine yapılırsa tekrar tekrar yolu döndürmenin mantığı yok
viyadük ve tüneller var ekstradan hepsi beydiğin mahallesinden geçmeli ki anlamı olsun yol uzamasın


hashus42
3 hafta önce - Prş 31 Arl 2020, 11:25
Gembos Yolu




Mevcut şu an yapılan kıvrımlı yolla (Beydiğin'in içinden geçen) ÇED'deki yol planı aynı değil. Eğer ÇED planına göre düşünürseniz büyük bir viyadük olabilir...


Mehmet Beydogan
2 hafta önce - Pzr 03 Oca 2021, 01:51

proje başı ile beydiğin arası 21 km,viyadük 1,tünel 1 vs olmaz,eski proje olsa gerek,yol,viyadük ve tüneller beydiğin'in altından geçiyormuş,iptal olmuş ki 26. km kadar yol yapılmış,yapılacak kalan yol 5-6 km .

iptal olduğu iyi olmuş,gerekli değilmiş,yoksa yol bir 10 yıl daha bitmezdi.


hhozkara
2 hafta önce - Pts 04 Oca 2021, 21:52
Konya Antalya Yolu


Sayın Emre bey,

Yapılmakta olan yolu 3-4 yıldır sık aralıklarla kullanmaktayım.Antalya merkezden Derebucak ilçesi tünel içinden geçerseniz 110km'dir.tünel üzeri tali yolu kullanırsanız 123 km'dir.Derebucak-Konya arası 128km'dir.Topladığınızda 251 km'dir.Bu mesafeler araç ölçümleriyle kaydedilmiştir.
Mevcut Alacabel üzerinden Antalya-Konya arası 301 km dir.Yo 50 km kısalacaktır.Ayrıca D687 yolunda sadece Beydiğin köyü ile Demirkapı arasında rampa görürsünüz bu mesafede 12 km'nin sadece 6-7 km değişik açılarda rampa görürsünüz.Akseki üzerinden ilerlediğinizde Taşkesi'ğinden rampa tırmanmaya başlarsınız taki Alacabel geçitinin zirvesine kadar.Bu mesafede en az 40-50 km rampa tırmanırsınız.Araçtaki zaman ve yakıt tasarrufunu siz hesap edebilirsiniz.Alacabel tüneli açılsa dahi rampa mesafeleri 10-15 km kısalacaktır.
Yeni Konya yolunun açılması ile ilgili Ulaştırma Bakanlığı,Karayolları Bölge müdürlükleri, bir çok kuruma defalarca yazılı bildirimde bulunmuşumdur.Bu yolun açılmadığı her gün cebimizden çıkan yakıt paralarını hesaplarsanız sadece bu yakıt tasarruflarından edilecek kar bu yolu defalarca inşaa edecektir.
Ticari olarak düşündüğünüzde Antalya bir liman şehridir.Konya bir sanayi şehridir.Bu ticaret köprüsünden Konya dünyaya ticari olarak açılan bir cevher olabilir.

Elbet bu gecikmede devletimizin daha iyi bir hesabı vardır.Demirkapı tüneli bitmeden Alacabel tünelinin ihale edilmesi.2007 yılında ihale edilen yeni Konya Antalya yolu çeşitli sebeblerle sürekli ertelenmesi ve Akseki Alacabel tüneli arası yolun duble inşaatının başlaması.

İyi akşamlar dilerim Saygılarımla..


Mehmet Beykara
2 hafta önce - Sal 05 Oca 2021, 00:42

Alıntı:
.Demirkapı tüneli bitmeden Alacabel tünelinin ihale edilmesi.2007 yılında ihale edilen yeni Konya Antalya yolu


demirkapı tüneli bitip,gembos yolu açılsaydı,alacabel tüneli yapılmazdı,zira gembos yolundan gidenler,bir daha şeydişehir yolundan gitmez.

gembos yolu açılırsa,alacabel tüneli yapılırsa şeydişehir yolundan çoğu kişi yine gitmez,gembos yolu neredeyse düz yol.

Derebucak yol ayırımı-Beydiğin arasında yeniden yapılacak 46 km'lik yolun 40 km'si (2010 YILINDA BAŞLADI) 10 yılda bitirildi,Beydiğin çıkışı-Tünel arasında 5-6 km yol kaldı,belki de bitmiştir.


yapılması taşlık olduğu için zor olan Başlar köyü-ibradı arasında ki 20 km'lik köy yolunun ( 2018 yılında) ihale edilip,1,5 yıl gibi bir sürede genişletilip bitirilmesi,istenilse gembos yolu da 2 yılda bitirilebilirmiş.

şeydişehir üzerinden gelenlerin, Antalya'ya manavgat üzerinden değil, daha kısa olan şeydişehir-ibradı-başlar köyü- Demirkapı tünelinden yani gembos yolundan gitmesi amaçlanıyor,şeydişehir yolu işlevsiz kalmasın diye.

Gembos yolu açılırsa yine de işlevsiz kalacak.

esas yol olan gembos yolu bitmezken,tali yolun bitirilmesi ilginç.



sayfa 31
« önceki   123 ... 303132   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET