Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara EGO-Sorunlar ve Çözüm Önerileri [ANK ]
« önceki   123 ... 142143144

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 144
veysel006
9 ay önce - Prş 30 Oca 2020, 23:37

Mavi masaya talepte bulunun ancak 2.bölge bu konularda çok pasif artacağını sanmam.

sedat58
7 ay önce - Çrş 18 Mar 2020, 22:48

bence ankarada tabikide ulaşım sorunları varda egonun resmi sitesinde mahalle sayısı sefer sayısı 580 falan varya mesela 542 falan öyle öyle 500 tane mahalle varmış ayrı ayrı bunlar sadece şehir içi heralde ankara ankara ilçeleri içindemi bilmiyorumda ankara ilçelerine 200 tane otobüs ayrıyaten verildi zaten geriye kalan 1400 veya 1450 veya 1350 araçla 500 tane mahalleye ulaşım sağlanıyorda eski körüklülerde hemen kaldırılmasaydı diyorsunuz da mesela ego garajı ankarada kaç tane var mesela 10 tane diyelim normalde 8-9 tane zaten heralde oralarda da hep otobüsler yatıyor ama görüyorsunuzdur ulusta o kadar otobüs yatıyor körüklüler sincan ağzına kadar körüklü dolu yenilerle çalışmıyorlar bile oldukları yerde yatıyorlar en büyük garaj yeri dikmenin orada zaten heralde dikenden panoraya giden aradaki yer heralde en büyük alan orada felaket derecede eskiler falan komple makiruslar falan herşey orada tüm araçlar nerdeyse orada neden çalışmıyorlar peki tamam bakıma alınanlarda var tabikide alınacaklarda 1400-1450-1350 kaç taneyse 200 tane ilçelere verilen araçlardan geriye kalan araç sayısı da o kadar geriye kalan sayıdan 300 tane 350 tane de yatma olmaz ki yerinde 350 tanesi birden mi bakımda asla değil oldukları yerde park halinde sıralı şekilde duruyorlar öylece ondan sonrada otobüs sıkıntısı var oluyor tabikide lazım mı lazım tabikide 300 tane takviye geliyor zaten siparişler verilecekmiş man bmc veya mercedes olarak veya farklı firmalar olarak normal otokar falan körüklüleri öyle firmalarla bile görüşmeler varmış yani 300 araç gelirse enazından çalışanlarında yükleri hafifler enazından bir adam eryamandan kızılaya 9 kere gidip geliyorsa mesela 7 kere gidip gelir enazından o 2 kere bile adam için çok büyük birşey bence o kadar kişi taşıyorlar canlarımız emanet onlara onlarıkide zor iş yani oturduğun koltuktan para kazanmaya benzemiyor sonuçta benim düşüncem bu yönde bence tabkide takviye 300 tane lazım 1600 tane şehir içi olur enazından onunla birlikte 200 tanede ilçelere verildi 1800 tane olur işte onun üstüne 300 ün üstüne ileride bir 300 daha olur bence onun üstüne bir halk otobüslerine takviye belediye olarak egoya 300 tane en son aldık buraya şimdilik idare edecek kadar yeterli şimdi ankarada toplamda 200 tane yide geçiyorda halk otobüsü var şimdi onlara bir 300 tane de biz belediye olarak egoya nasıl aldıysak burayada takviye destek yapalım diyebilirler biz öderiz belediye olarak bize çalışırlar ulaşım sistemi içinde araçlar biz paralarını veririz herkes ne kadar kazanıyorsa bizde o kadar veririz diyebilrler ulaşım bu yönde olabilir bence



mert06mert
1 ay önce - Cmt 19 Eyl 2020, 14:15

İvedik Metro İstasyonuna hizmet veren hatlardan 208 ve 271 hatları yoğun olan ve körüklü otobüs verilmeyen hatlar olmasına karşın, yine bu istasyona gelen 414 hattından körüklü otobüs eksik edilmiyor ve bu hatta hiç koltukların dahi dolduğunu görmedim. Özellikle pandemi dönemini göz önüne alırsak; mesela 208'de sabah/akşam pik saatlerde koltukları dolar ve epey de ayakta yolcu biner, otobüsün yoğunluk sebebiyle durağı pas geçtiği de olur fakat buna rağmen hep solo otobüs verilir. Ama 414'ün yine bu saatlerde 5-10 yolcusu olur, hatta İvedik'ten içinde bir kişi bile yokken çıktığı olur ve buna rağmen hep körüklü otobüs verilir.

Benim tavsiyem şu; 414 hattı Aktepe hareket noktasından İvedik hareket noktasına otobüsleriyle beraber kaydırılmalı. Belli ki 4.bölgede körüklü otobüs bolluğu varken, 2. bölgede kıtlık var. Bu değişiklikle beraber körüklüler 208-271'e kaydırılırken sololar da 414'e hizmet verebilir. Böylece 208-271 hatlarının yoğunluğu makul düzeye iner, sololar da 414'e fazlasıyla yeter zaten.


Cemal Ö
1 ay önce - Pzr 20 Eyl 2020, 12:04

Alıntı:
İvedik Metro İstasyonuna hizmet veren hatlardan 208 ve 271


271 hattı İvedik Metro 'dan hareket etmesine karşın, buradan ilk yolcuyu almamaktadır. İlk yolcu Yenimahalle Metro'dan alınmakta ve son durak yine Yenimahalle Metro dur. İvedik Metro-Yenimahalle Metro arasında boş gidip gelmektedir.

271 hattına ender zamanlarda da olsa körüklü verilmektedir. Güzergahı üzerindeki Akın Caddesi, sağlı sollu uygunsuz park eden hatta ikinci park yapan araçlar nedeni ile körüklü araç kullanımına uygun değil. Solo otobüsler dahi zorlanmaktadır.

208 hattında çok zaman 1999 körüklülerden verilmektedir. Hatta bir ara bir araç neredeyse sabit çalışmıştı. 208'in de güzergahı, nispeten 271'e göre körüklü çalışmasına imkan veren bir güzergah. 208'e daha çok körüklü konusunda ben de hemfikirim.

414 hattı bir metro hattı değil. Son durağının metro olması onun besleme hattı olduğunu göstermez. Güzergah üzerinde ara güzergah yolcusuna hitap eden bir hat. İvedikten çoğu zaman boş kalktığına ben de şahit olurum. Ama Gülhane'den itibaren yoğunlaşmalar başlıyor. Bu hatta İvedik'den binenların bir kısmı Yahya Kemal Caddesi yolcusu. Transfer ücretine tabi olmadığından, üst kotlar onu kullanıyor. YM Belediye civarında oturup da yürüyerek durağına gelip binenler de var. Pik saatlerde körüklü, diğer saatlerde solo çalışabilir.


Cemal Ö
1 ay önce - Cmt 26 Eyl 2020, 11:36

Alıntı:
271 hattı İvedik Metro 'dan hareket etmesine karşın, buradan ilk yolcuyu almamaktadır. İlk yolcu Yenimahalle Metro'dan alınmakta ve son durak yine Yenimahalle Metro dur. İvedik Metro-Yenimahalle Metro arasında boş gidip gelmektedir.


Bir detay kaçmış. Akşam 20:00 dan itibaren 202 ve 271 birleşik olarak 271-2 olarak çalışır. Haliyle 20:00 den sonra 271 numara İvedik'ten yolcu alır.

Yine ince bir detay olarak 271-2 'ler 202'den farklı olarak dönüşte Park Çiftlik'e girmez.


erendpt

1 hafta önce - Pzr 18 Ekm 2020, 00:41

275 hattı için mavi masaya birçok şikayette bulunmama rağmen sonuç olumsuz. Buraya da yazıyorum.
Bu hattın acilen sefer sıklığının en maximum hale getirilmesi lazım. Otobüsler duraklara tam dolu halde gelip gelip duruyor. Hastane metrodan kalkarken devamlı tam dolu kalkıyor. Sabah öğle akşam farketmiyor. Çoğu kişinin hastane metrodan binemediği oluyor. Çoğu zaman da ilerideki duraklardan yolcu alamıyor. İlle hastane metronun önünden binmek şart oluyor.
Hafta içi sabah 8 'de şentepeden otobüse binemiyorum yok. Ağzına kadar dolu.
Cumartesiler için öğlen 2 tane otobüs konmuş sözde. Yine hastane metro durağına gelene kadar tam kapasiteye ulaşıyor. Son duraklardaki yolcuları almıyor. Cumartesi akşamları 20dk'da bir. Bugün 275 yolcularının çoğu 274'e kaydı gördüğüm kadarıyla. Ciddi anlamda bunu nasıl görmüyorlar aklım ermiyor. İlla otobüsler tam dolu mu olmak zorunda !
Veriler 2 haftalık kullanım analizime göredir. 1 - 2 kere binip şikayet etme gibi bir konu söz konusu değil.
Napmam lazım , gidip 2.bölge önünde pankartlı eylem mi yapayım şu lanet seferleri arttırmaları için ? 99 model versinler , yoksa körüklü falan bişiler versinler. Razıyım.


max35
1 hafta önce - Pzr 18 Ekm 2020, 03:36

Alıntı:
Bu hattın acilen sefer sıklığının en maximum hale getirilmesi lazım


Eren bey tam zamanında yazdınız Ego sessiz sakin habersizce kışlık tarifeye geçti. Sistemde saatler güncellenmiş. Pazartesi den itibaren uygulanmaya başlanır. Büyük ihtimalle otobüs sayısı yetersiz kalacaktır bu sebeble 1 2 ve 3. Bölgelerde hatlarda 99 ları bolca göreceğiz


devrimci06
1 hafta önce - Pzr 18 Ekm 2020, 19:09

487/Çubuk-Hasköy-Ulus-Sıhhiye hattının Sıhhiye durağı tekrar köprü altındaki 11666 numaralı otobüs durağına alınsın. Gölbaşı ve Yenimahalle yolcuları için Adliye önünde ayrı bir durak oluşturulsun. 487/Çubuk-Hasköy-Ulus-Sıhhiye EGO hattının numarası da 420 olsun, güzergah da Sıhhiye köprüsünden sonra Kızılay-Yargıtay-Meclis-Kuğulu Park-Karum-Arjantin Cd. U dönüşü-Karum-Tunalı Hilmi Cd.-Akay Kvş.-Güvenpark-Kızılay-Sıhhiye(Abdi İpekçi Parkı önü)-Opera-Ulus-Hasköy-Pursaklar-Çubuk şeklinde devam etsin. Böylece bu EGO hattının yeni numarası 420 ve yeni adı Çubuk-Ulus-Bakanlık-Kuğulupark-Arjantin Cd. olmalıdır. Böylece Çubuk ilçesinin ulaşım kalitesindeki çıta yükseltilmiş olur.



sayfa 144
« önceki   123 ... 142143144
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet