Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Samsun - Çarşamba Havalimanı
« önceki   123 ... 143144145

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 145
Adil Hötder
3 ay önce - Prş 15 Ekm 2020, 15:56

Abartmanın da bir sınırı olmalı!... Şu anki havaalanı binamızın hiçbir ucubeliği falan yok; nereyle kıyaslıyorsunuz, JFK ile mi?!... Bir havaalanının büyüklüğü yıllık yolcu kapasitesiyle doğru orantılıdır. Yıllık yolcu kapasitesi ikimilyon olan kente, yirmibeşmilyon kapasiteli havaalanı yapamazsınız; işletme batar!... Şu an için bize gerekli olan yağışlı havalarda kullanılacak körüklü koridor ve olağanüstü durumlarda devreye girecek ikinci bir pisttir.



Abartmak mı ??
Havalimanını devamlı kullanan biri olmasam,
gözümle görmesem, acaba mı diyeceğim..ll
Bakın burada kaç üye terminal binasının aciliyetinden bahsediyor. Siz hariç..!!
İstenilen 25 milyonluk terminal değil..
Yeni, modern bir terminal binası..
Aradaki farkı anlamak güç olmasa gerek ..!!
İkinci pist değil önceliğimiz..
Yapılırsa da, kimse yok demez zaten.


Hakkı Cem ÇARPAN

3 ay önce - Prş 15 Ekm 2020, 16:54

Alıntı:
Bakın burada kaç üye terminal binasının aciliyetinden bahsediyor. Siz hariç..!!


Havaalanımızı otuz kez falan görmüşümdür. Daha geçen cumartesi yolcu uğurlamaya gittim ve herhangi bir aciliyet(?!) görmedim. Uçuştan bir saat önce gelmeniz yeterli; her türlü işleminizi rahat, rahat yapıyorsunuz. Şu an için öncelikli gereksinimimiz yağışlı havalar için bir körüklü portatif koridor ve olağanüstü durumlar için ikinci pist. Yeni terminal binası işine bir girerseniz, Samsun en az beş yıl havayolu ulaşımından yoksun kalır. Bu ancak başka bir yere yeni bir havaalanı yapmakla çözülebilecek bir sorun. Yeni havaalanı bitene kadar da var olanı kullanılır. O yeni havaalanı için de yıllık yolcu kapasitesinin üç milyonu aşması gerekir zaten.


Adil Hötder
3 ay önce - Prş 15 Ekm 2020, 17:37

Samsun en az beş yıl havayolu ulaşımından yoksun kalır. Bu ancak başka bir yere yeni bir havaalanı yapmakla çözülebilecek bir sorun.




Havalimanımız hakkında birşey bilmediğiniz çok belli. Havalimanının bulunduğu yer, on tane yeni terminal binası yapmaya bile uygun.
Eskisi kullanıma devam edilirken, hemen yanına yeni terminal binası yapmak mümkün.
Neden ısrarla yeni terminal binasına karşısınız anlamak güç.
Pist işi hiç acil değilken, pist istiyorsunuz, ki o da yapılsa keşke..!!
Ama, mevcut terminal binası, Samsun’a yakışmayacak derecede iken, terminale gerek yok diyorsunuz..!! İlginç.


Hakkı Cem ÇARPAN

3 ay önce - Prş 15 Ekm 2020, 17:58

Alıntı:
Havalimanımız hakkında birşey bilmediğiniz çok belli.


Havaalanımızı uçuş, yolcu karşılama ve uğurlama için yaklaşık otuz kere kullandım. Nerede ve nasıl bir havaalanı olduğunu iyi bilirim. Ulaştırma Bakanlığı yeni bir havaalanı yapacaksa, buyursun yapsın; "istemezük!..." diyen mi var?!... Biz o arada var olanı kullanılırız. Ama yenisi yapılmayacaksa, var olana "öncelikle" bir körüklü portatif koridor ve ikinci pist eklenmeli. İki yıl önce yalnızca bir bakım için bile pistin üç ay kapalı kaldığını unuttunuz sanırım.


Can5502
3 ay önce - Prş 15 Ekm 2020, 20:18

Yolcu kapasitesine uygun yeni bir havalimanı samsuna şart ve yapılacaksa da tabii ki körüklü olması da iyi olur ama ulaştırma ve altyapı bakanlığının internet sitesinde yeni terminal binasıı yapılacağı ve buranın iç hatlar olarak kullanılacağı mevcut binanında dış hatlar olarak hizmet vereceği belirtiliyor ama proje görseline görede körük felan yokk

Yapılacaksa tam anlamıyla yeni iç ve dış hatların olduğu bir terminal binasıyla yeni bir havalimanı yapılabilir ve aynı yerinede yapılabılır


Atakum Mehmet
1 ay önce - Sal 01 Arl 2020, 23:45





sayfa 145
« önceki   123 ... 143144145
ANA SAYFA -> ULAŞIM