sayfa 1064  |
 |
em1nk
2 yıl önce - Pzr 04 Ekm 2020, 23:29
Hat açıldığında, bu başlıktan mı devam edilecek, yoksa yönetim yeni bir başlık açıp oraya mı yazdıracak?
Bence apayrı bir başlık olması daha mantıklı.
|
 |
Mustafa Köseoğlu
2 yıl önce - Pts 05 Ekm 2020, 00:04
Alıntı: |
hat açıldığında, bu başlıktan mı devam edilecek, yoksa yönetim yeni bir başlık açıp oraya mı yazdıracak?
Bence apayrı bir başlık olması daha mantıklı. |
O durumda bu başlık;
1. M7 Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro İnşaatı olarak değişmeli.
2. M7 Mecidiyeköy-Kabataş uzatma inşaatına dair fotoğraf ve mesajlar aşağıda linki verilen başlığa yazılmalı ve bu başlıkta Kabataş bölümüne ait mesajlar linki verilen başlığa aktarılmalı
3. Metro açıldığında M7 Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı adında başlık açılmalı
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=172999
En son Mustafa Köseoğlu tarafından Pts 05 Ekm 2020, 15:05 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
|
 |
Jezky
2 yıl önce - Pts 05 Ekm 2020, 01:02
Alıntı: |
3. Metro açıldığında M7 Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı adında başlık açılmalı |
Her aşama için bir inşaat başlığı olması mantıklı değil. M5 başlığında olduğu gibi ilk aşamanın inşaatı da açılışı da şu an olduğu gibi bu başlıkta devam eder. Sonraki aşamalar, uzatma inşaatı başlıklarında konuşulur. Uzatmalar açıldıkça başlıkları kapatılıp ana başlığın adı değiştirilir. Örneğin bu başlık tüm uzatmalar bittiğinde M7 Kabataş-Beylikdüzü hattı olarak değiştirilip buradan devam edilecek. Tabii o günleri görmeye ömür yeterse
|
 |
Meraklı34
|
 |
Sinan Bilgin
2 yıl önce - Pts 05 Ekm 2020, 17:58
Flood yapip butun basliklari trolluyorsun , metrobus basligina koysana bu haberi , niye tum rayli sistem basliklarina yazip yazip duruyorsun ayni sablon mesaji
|
 |
Meraklı34
2 yıl önce - Pts 05 Ekm 2020, 18:51
aaaaaaaaa,yağdanlıklar piyasaya çıktı.
saygılar...........
|
 |
dekonline
2 yıl önce - Sal 06 Ekm 2020, 09:41
Bu hat için doğru soru "acaba tercih edilir mi" den ziyade "acaba rahat rahat binebilecek miyiz" olmalı. Zira ben aşırı yoğun olacağını düşünüyorum.
|
 |
aronur
2 yıl önce - Sal 06 Ekm 2020, 12:56
Bende ortalama 2ay içinde kemik yolcu kitlesini bulacağını düşünüyorum. Seneye okulların açılmasıyla çok fazla yoğun olur.
|
 |
Emre Enercan 0
2 yıl önce - Sal 06 Ekm 2020, 13:30
Bu hattın açılışı ile beraber t4 hattında mesela bosna çukurçeşme veya ali fuat başgil istasyonlarından binip şehitlik metrobüs aktarması ile mecidiyeköye gidenler onun yerine diğer t4 hattının diğer yönünde giderek m7 aktarması ile gitmeyi tercih edeceğinden bu hattan en çok etkilenen t4 hattı olacak gibi duruyor.
Sabahları habipler yönüne giden araçlar normalde "ters yön" olduğu için boş olurken ve topkapı yönüne giden araçlar da tıklım tıklım olurken artık iki yönde de bir kalabalıklık göreceğiz gibi.
|
 |
Ustura Faysal
2 yıl önce - Sal 06 Ekm 2020, 13:35
Alıntı: |
Sabahları habipler yönüne giden araçlar normalde "ters yön" olduğu için boş olurken ve topkapı yönüne giden araçlar da tıklım tıklım olurken artık iki yönde de bir kalabalıklık göreceğiz gibi. |
İki yönde de eşit yoğunluk göreceğiz diyelim biz ona.
İlk duraklardan binip Şehitlik İstasyonunda inerek metrobüse gidenler Metris'te inerler ve tramvay sonrasını daha boş gider, Taşköprü ve Bosna Çukurçeşme arasından metrobüse gidenler de Şehitlik yerine Metrise giderse her iki yönde de yoğunluk eşit dağılır.
Bu T4 hattı zaten sabah tek yön, akşam da tek yön olarak yoğun. M7 açılınca aşırı bir rahatlama olacak. Zira özellikle sabahları Sağmalcılar İstasyonundan Topkapı yönüne tramvaya binmek büyük zulümdü.
|
 |
sayfa 1064  |