Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 22
05yusuf09

2 ay önce - Çrş 08 Tem 2020, 06:43

Tevfik bey gerek yok diyorsunuz, varsayalım şimdi değil ama bundan 20-30 belki 40 yıl sonrasında mevcut Edirne-Keşan bölünmüş yolu, direkt Ege'ye inmek isteyen TIR ve ağır yük kamyonlarından ötürü çok kalabalıklaşırsa ve yoğunluğu kaldıramayabilir hale gelirse o zaman böyle bir bağlantı söz konusu olabilir. Ha, eğer bu konuda da rahatsanız buna bir şey diyemem ama ben o kadar rahat değilim.

Zaten bu öneriyi sunduğumda çoğu kişinin beğenmeyeceğini biliyordum ki öyle de oldu. İsterseniz saçma sapan da diyebilirsiniz, istediğinizi deyin. Ben ise bu önerimin sonuna kadar arkasındayım. Zamanı gelince ihtiyaç olacak mı yoksa olmayacak mı, rabbim inşallah uzun ömür versin yaşayarak göreceğiz

İyi günler


emir hasan
2 ay önce - Çrş 08 Tem 2020, 13:14

Bence de gerekli. Hem İpsala sınır kapısına hemde kuzeyde Tem yoluna otoyol yapılmalı. Tüm sınır ülkelere otoyol ile bağlanılmalı. Bazı şeyler prestijdir. Bazı ihtiyaçlar hizmet yapılınca gerekliymiş denir. Doğuda İran gürbulak sınırına habur sınırına güneyde cilvegözüne otoyollar yapılmalı ve uzatılmalı bencede



emre yildiz

1 hafta önce - Sal 15 Eyl 2020, 23:25

Bakan beyin bu otoyola ilişkin paylaşımı...


Otobancı cemo
1 hafta önce - Çrş 16 Eyl 2020, 14:57

Kınalı'dan Çanakkale'ye tek otoyol kısmı yapılıp, akabinde Çanakkale-Balıkesir kısımını ayrı tutulsaydı trafiği daha iyi bypass edebileceğini kanaatindeyim.
Malkara-Kınalı kısmında hiç bir çalışma yok. Eş zamanlı inşaatına başlansa idi fazlaca yol kat edilebileceği görüşündeyim. Çanakkale-Balıkesir kısmı fazla önem arz etmiyor ancak Diğer kesim, Trakya'daki trafiği dengelemek açısından önem arz ediyor.

Yunanistan-Malkara kesiminin yapılması fikrini bende destekliyorum. Bazı dönemlerde kamyon trafiğinin trafiği arttırdığına şahit oluyorum. Batı Ege'de ve İstanbul'dan yola çıkıp Yunanistan üzerinden Avrupa'ya yapılan sevkiyatların trafik oluşturmasını önlemesi açısından iyi bir proje olur.

Lüleburgaz fikrini yine aynı şekilde destekliyorum. Tam tersini düşünecek olursak, Bulgaristan sevkiyatlarının sorun oluşturmasını önler.


aydın bahadır
1 hafta önce - Çrş 16 Eyl 2020, 15:11

Kınalı malkara arasında ışıkların yerine köprülü kavşak yapılsa epey bir süre burayı idare eder.Işıklarda kırmızıda bekleme süresi 3 dakika gibi çok uzun ,bayıyor insanı

Otobancı cemo
1 hafta önce - Prş 17 Eyl 2020, 21:30

Güzergahın Malkara/Ahievren'den sonraki tahmini olarak çizilmiş, Kınalı'ya kadar olan güzergaha tesadüfen de olsa OpenStreetMap'te ulaştım.
İncelemek isteyenler OpenStreetMap'e girerek inceleyebilir. Gelibolu'dan sonraki tahmini güzergah hakkında maalesef bir kaynak bulamadım.


Engin Karadereli
6 gün önce - Cum 18 Eyl 2020, 17:06

Otoyol, KGM’nin bölge haritalarına da işlenmiş.





tevfik59
3 gün önce - Pts 21 Eyl 2020, 13:55

Alıntı:

Otoyol, KGM’nin bölge haritalarına da işlenmiş.


Malkara E84 baglantisi ve malkara kavak arasini sanirim temsili olarak resmetmisler yoksa imalatin bu harita ile alakasi yok. İmal edilen otoyol balli koy mevkiinde Sarkoy il yolunun uzerinden geciyor koru dagin guney eteklerinden cimendere balabancik arasindan cokalin kuzeyinden kavak ovasina iniyor. E84 kavsagida kucukhidir rampasinin cukurundan alip giseleri balli köy arazisinde yapiliyor. Malkara kinali kesimi ise Otoyol E84 e kavsak verdikten sonra ahievreni gecince E84 u kuzeye dogru asip kisa mesafe sonra tekrar geri geliyor. Guvecli rampasina kadar mevcut E84 un guneyinde paralele yakin gidip guvecli rampasinda tekrar E84 un kuzeyine geciyor sirayla tekirdag bati, hayrabolu(tdag) muratli (tdag kuzey) ve tekirdag doguyu birakip karatepe de corluyu birakip corlu havaalani ve marmara ereglisini birakip kinaliya variyor. Haritalar biteli yillar oldu



sayfa 22
« önceki   123 ... 202122
ANA SAYFA -> ULAŞIM