Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
DenizYlçnky

12 yıl önce - Pzr 13 Nis 2008, 17:14

Akın abi, Yıldırım'a kadar aynen bu şekilde ... . . . . . . . . . . . resim: Akın Kurtoğlu


T. Mehmet Ali caddesine kadar viyadük... O caddede yine yeraltı... Mesken'deki dörtyoldan Yüksek ihtisas'a doğru dönerken yüzeye çıkar. Profesör Tezok caddesinden viyadükle iner.

Setbaşı köprüsüne dokulamıyorsa bizde Setbaşı prestije dokunuruz. Gökdere bulvarının üstünden viyadükle ray geçmesi hayalimdir.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=779587#779587
Lakin bağlantılar, yüksek mühendislik ve mimarlık gerektiren kaliteli yollar ve istasyonlarla, daha da önemlisi hatların geçtiği birçok yerde gereken istimlak sebebiyle bu proje heralde aşağı yukarı 30 milyar Lirayı bulur. O parayla Bursa'nın çarpık yapılaşma ve çirkin betonlaşma sorununun büyük kısmı halledilir. Para yok. Olsa bile öncelik sıralamasında başka şeyler var. O yüzden ben buna hayal diyorum.

Yinde de biz, bürokrasi ve para sorunu yokmuş gibi öneriyi şekillendirelim.


Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Pts 14 Nis 2008, 02:54

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=55217

İdeal bir Bursa ring metrosunun güney ayağını teşkil edebilir aslında bu tarz bir güzergâh...

Akın KURTOĞLU


Tolga Şengün
12 yıl önce - Pts 21 Nis 2008, 13:55

Akın Bey,

Çizimler ve düşünce güzel ancak birkaç pratik sorun var;

Öncelikle Acemler kavşağı yapılırken verilen Anıtlar Kurulu kararı, yapılabilecek viyadüğün yüksekliğini sınırlıyor. (Acemler kavşağının loopları bu kararla değiştirilmişti hatrılanırsa.)

Çekirge bölgesinin termal su kaynakları ise yeraltında inebileceğiniz derinliği sınırlıyor. (Bölgede yapılacak sondajlar konusunda sınırlama var.)



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara