Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Bayrampaşa - 15 Temmuz Demokrasi Otogarı
« önceki   123 ... 108109110

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 110
can0634
6 gün önce - Pzr 02 Ağu 2020, 11:28

Alıntı:
Bu sene yolcu sayısı düştü diyerek senaryolar yazmaya gerek yok, bu sene en basitinden şehir içi minibüslerin bile yolcu sayısı düştü.



Bu seneye değil önceki yıllara bakılırsa son 10 yılda otobüs ile taşımacılık sektörünün yüzde 40 oranında daraldığı görülüyor.

2020 ocak ayında
10 sene önce 12 bin 800 olan otobüs sayısı bu yılın başında 6 bin 500'e, firma sayısı ise 616'dan 327'ye düşmüş durumda.
(Kaynak : http://www.reklam_link.com/taseronlasan-bir-oto ...,1743.html )

Önümüzdeki yıllarda da bu daralmanın devam etmesi bekleniyor çünkü maliyetler çok yükseldi. Euro kuru çok yükseldiği için otobüsler çok pahalı, bakımı, parçası da aynı şekilde. Mazot fiyatları çok yüksek. Kar etmeleri zorlaştı şirketlerin, maliyetleri sürekli olarak azaltmak için yeni yollar arıyorlar ama yine de her ay bir otobüs firması batıyor. ( Kaynak: https://www.turizmaktuel.com/haber/her-ay-bir-oto ...as-ediyor)

Otobüs taşımacılığı sektörü zor durumdayken daha 25 yıllık otogarı bırakıp, yeni bir yatırım yapmak pek mantıklı olmuyor, üstelik Bayrampaşa Otogarının 50 yıllık daha ömrü var. İBB yeni otogar yapacağım diye bir işe girişirse hata yaparlar, mevcut otogarın şartlarını iyileştirmek şu an en doğru çözüm olur. İstanbul trafiğine ciddi yük getiren bir yer değil bu otogar.


Ustura Faysal
6 gün önce - Pzr 02 Ağu 2020, 12:02

Alıntı:
2020 ocak ayında
10 sene önce 12 bin 800 olan otobüs sayısı bu yılın başında 6 bin 500'e, firma sayısı ise 616'dan 327'ye düşmüş durumda.


Bu mesajdaki bilgiler muhtemelen yanlış.
Zira bugün İstanbul Otogar'ına gidip tek tek saysak bundan daha fazla firma çıkar.
Araç olarak ta sadece 3 büyük firmada bu rakamın yarısı kadar Metro Turizm (1200) Kamil Koç (1100) Pamukkale (600) otobüs var.


sayfa 110
« önceki   123 ... 108109110
ANA SAYFA -> ULAŞIM