Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara-Niğde Otoyolu projesi ve inşaatı
« önceki   123 ... 697071

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 71
Mustafaa ahmet
1 hafta önce - Sal 28 Tem 2020, 21:52

Ankara istikametine gidecek yol için Çevre yolunu kademeli olarak kesip alttan yol geçiriyorlar.
Eski kavşakta böyle bir düzenleme yoktu işte 1 yıl önceki görüntü.



kadir akbas
1 hafta önce - Sal 28 Tem 2020, 22:49

Alıntı:
Valla ben şu anda açık olan Ankara Çevre Yolu’nu o fotoğrafta göremiyorum arkadaşlar.
Ankara Çevre Yolu’nu da yıkmadı ya bu adamlar, sadece kavşağı yeniden yapıyorlar.


Sayın Engin Bey Ankara çevreyolu tam da söylediğiniz gibi yıkıldı. Haziran ayında çevreyolundan geçtimiştim ve trafik çift yönlü olarak tek kısımdan veriliyordu. Şu an resimde gördüğünüz kısım ilk yapılan kesim. Şimdide bu yeni kısımdan çift yönlü trafik veriliyor ve diğer kısım inşaa ediliyor.


25 Mayıs 2020 görüntüsü


(+)


En son kadir akbas tarafından Sal 28 Tem 2020, 22:56 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Engin Karadereli
1 hafta önce - Sal 28 Tem 2020, 22:55

Aaaaaa çevre yolunun o kesimini yeniden yaptıklarını bilmiyordum Kadir Bey, çok teşekkürler bilgi için.



Mehmet0660
6 gün önce - Prş 30 Tem 2020, 00:00



mesela burası istanbuldan gelip ankara çevre yolu birleşen kesim geçişler rahat olsun diye güzel kavşak yapılmış pozantı çıkışı da aynı idi ama yonca kavşağa dönüşür ise geçişler yavaş olur inşallah yonca kavşak dan hariç eski kavşakta devam eder


Yildirim Emre
6 gün önce - Prş 30 Tem 2020, 04:52

Kavşağın kuzeyinde yapımı tamamlanan iki adet yoncanın, çevre yolunun altından doğrudan karşıya geçecek alt geçidin sağ tarafından çift yönlü çalıştırılacak şekilde bağlanacağını tahmin ediyorum. Ayrıca çevre yolunun 3 şeride düştüğü bu bölümdeki yoncaların bu haliyle kalıcı olması beklenemez. Hiçbir engel yokken, sağ taraftaki yoncanın biçimsizliği bu durumu destekler durumda.

Şu anda çevre yolunun inşa edilmekte olan bölümünde alt geçidin daha geniş yapıldığı göze çarpıyor. Örnek olarak, çevre yolunun Susuz tarafındaki kavşağının görüntüsünde görüldüğü üzere yoncaları kullanacaklar, çevre yolundan ayrı bir güzergaha bağlanıyorlar. Aynı durumun burada da geçerli olmasını bekliyorum. Hal böyleyken kuzeydeki yoncalar bu standarttan çok uzaklar.

Firmanın, otoyolu daha erken işletmeye alıp ciro yapmaya başlamak için bu şekilde hareket ettiğini düşünüyorum. Ayrıca L bağlantılarının açıları eskisi kadar olmasa da gayet yüksek limitlerde bir dönüş sağlayacaktır.


Susuz tarafındaki kavşak. Yoncalara bağlantı için farklı bir güzergah inşa edilmiş.




(+)

Çevre yolunun inşası tamamlanan ve kuzeydeki yoncaların bağlandığı İstanbul yönü. Görüldüğü gibi 4. şerit Bilkent Bulvarı dönüşlerine bağlanacağı için burada 3 şeride düşüyor. Bu yoncadan çıkan bir araç olduğu gibi 3. şeride atlamak zorunda kalacak. [/b][/quote]



(+)

Alt geçit inşaatına dikkatli bakarak daha geniş inşa edildiğini fark edebilirsiniz. Güneydeki yonca bağlantıları için farklı bir güzergah anlamına geliyor. Ayrıca bu yoncalar çevre yoluna daha uzak konumdalar.


(+)

Kısaca: İlk etapta bu şekilde çalışacağını düşünüyorum.



Engin Karadereli
5 gün önce - Prş 30 Tem 2020, 08:10

Yirmibeş yıldır açılmayı bekleyen güzelim kavşağı berbat ettiler. Gebze’de nasıl KMO’yu sonradan Osmangazi Köprüsü yoluna bağladılarsa, burada da Bilkent’ten gelen yolu ona benzer bir şekilde, eski kavşağı bozmadan bağlayabilirlerdi.

mertgil
3 gün önce - Cmt 01 Ağu 2020, 21:04

https://mobile.twitter.com/erginsaat_

kckilic
1 gün önce - Pts 03 Ağu 2020, 18:26

Belki de demeden geçemiyor insan, kulu-ankara arası acilsaydi, o 5 can kaybedilmeyecekti bugün🥺

Engin Karadereli
1 gün önce - Pts 03 Ağu 2020, 19:17

Çok acı bir kaza.
Kaza sonrası görüntülere göre sağlam bir fren izi var, ama yine de park etmiş tırın dorsesi altına girmekten kurtulamamış.

Muhtemelen sol taraftan bir araç dönüş yaptı, bu araç da o kadar hızlıydı ki ona çarpmamak için refleksle direksiyonu kırdı ve frene asıldı, ama yine de kurtulamamışlar

Kaza yerinde mobese kamerası varsa, daha net anlaşılır, ama bence üçüncü bir araç nedeniyle oluyor bu kaza.

Yoksa, uyuma nedeniyle olsa, o kadar fren izi olmazdı.
Araba da mersedes sanırım, fren yaparken kilitlenmemiştir direksiyonu.

Otoyolda da aniden ve sinyalsiz şerit değiştiren araçlar, sağ şerit bomboş olduğu halde orta şeritte 90’la giden araçlar, emniyet şeridine tam çıkmadan ve kapısı açık şekilde duran araçlar gibi tehlike unsurları mevcut ne yazık ki.



sayfa 71
« önceki   123 ... 697071
ANA SAYFA -> ULAŞIM