Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 215
burakxd383
2 hafta önce - Çrş 13 May 2020, 00:39

bugün gördüğüm tüm setlerin camları full açıktı bursarayda gökdereden geçerken gördüm

muammer29
2 hafta önce - Çrş 13 May 2020, 00:54
Bursaray anketi


Herkese merhaba, akademik amaçlı kullanmak için Bursaray anketi hazırladım. Katılımlarınızı bekliyorum. Herhangi bir üyelik isim paylaşımı istemiyorum. Şimdiden teşekkür ederim. Paylaşacağım linkten giriş yapabilirsiniz. Daha detaylı veri elde edebilmek için anketi doldurduktan sonra paylaşırsanız sevinirim.
https://forms.gle/ivECCWCPwA9U14wQ8



mhozcilenk
2 hafta önce - Çrş 13 May 2020, 11:27

Covid dolayısıyla klimaları kapatcaklardı bu yüzden açık gidiyor olabilir

cenn
2 hafta önce - Cmt 16 May 2020, 15:28

Bursaray'ın acilen genişletilmesi gerekiyor. Maalesef yapılırken ekonomik nedenlerden dolayı araçlar 4 vagonlu setler halinde yapıldı fakat bu yetersiz kaldı. Ben Bursaray'a ilk binen yolculardan biriyim. O döneme göre gayet güzel projeydi ve büyük bir kısmı alman firma Siemens ve bir devlet kuruluşu olan Tüvasaş tarafından yapılmıştı. Fakat günümüz koşullarında yetersiz kaldı. Çünkü Bursa 2004 yılından sonra tahmin edilemeyecek ölçüde büyük bir göç aldı. Bursaray'ın diğer bir eksiği de Ovaakça-Dosab-Terminal etabının yapılmamış olması. Etabın tamamiyle yer altından yapılması lazım. Çünkü Bursaray yapılırken bu etabın da projesi 1998 yılına kadar o zamanki başkan olan Erdem Saker tarafından hazırlatılmıştı. Ve ilk etap inşa edilirken Osmangazi-Şehreküstü istasyonları arasında bu hat bağlantısı için çıkış ağzı bırakılmıştı. Fakat B ve C etaplarının yapımı nedeniyle diğer proje büyük ölçüde uzadı ve sürekli ötelendi. 2012 yılında ise Recep Altepe tarafından yeni proje hazırlatıldı fakat bu proje baştan aşağıya yanlışlarla dolu. Zaten bu proje uygulanamadı. Yapılması gereken asıl olay mevcut projenin iptal edilip zaten hali hazırda 1998 yılında planlanmış olan projenin uygulanmasıdır. Böylece Kent Meydanı ve çevresindeki keşmekeş ve karmaşa rahatlayacaktır. Alinur Aktaş tramvay işinden kesinlikle vazgeçmeli. 2012'ten itibaren neredeyse 2020 yılına kadar Bursa'mıza doğru düzgün bir çivi bile çakılmadı. Stadın hali gerçekten çok üzücü. Çevresindeki bağlantı yollarını bile bir türlü tamamlayamadılar.

burakxd383
2 hafta önce - Pzr 17 May 2020, 02:38

Alıntı:
Bursaray'ın acilen genişletilmesi gerekiyor. Maalesef yapılırken ekonomik nedenlerden dolayı araçlar 4 vagonlu setler halinde yapıldı fakat bu yetersiz kaldı. Ben Bursaray'a ilk binen yolculardan biriyim. O döneme göre gayet güzel projeydi ve büyük bir kısmı alman firma Siemens ve bir devlet kuruluşu olan Tüvasaş tarafından yapılmıştı. Fakat günümüz koşullarında yetersiz kaldı. Çünkü Bursa 2004 yılından sonra tahmin edilemeyecek ölçüde büyük bir göç aldı. Bursaray'ın diğer bir eksiği de Ovaakça-Dosab-Terminal etabının yapılmamış olması. Etabın tamamiyle yer altından yapılması lazım. Çünkü Bursaray yapılırken bu etabın da projesi 1998 yılına kadar o zamanki başkan olan Erdem Saker tarafından hazırlatılmıştı. Ve ilk etap inşa edilirken Osmangazi-Şehreküstü istasyonları arasında bu hat bağlantısı için çıkış ağzı bırakılmıştı. Fakat B ve C etaplarının yapımı nedeniyle diğer proje büyük ölçüde uzadı ve sürekli ötelendi. 2012 yılında ise Recep Altepe tarafından yeni proje hazırlatıldı fakat bu proje baştan aşağıya yanlışlarla dolu. Zaten bu proje uygulanamadı. Yapılması gereken asıl olay mevcut projenin iptal edilip zaten hali hazırda 1998 yılında planlanmış olan projenin uygulanmasıdır. Böylece Kent Meydanı ve çevresindeki keşmekeş ve karmaşa rahatlayacaktır. Alinur Aktaş tramvay işinden kesinlikle vazgeçmeli. 2012'ten itibaren neredeyse 2020 yılına kadar Bursa'mıza doğru düzgün bir çivi bile çakılmadı. Stadın hali gerçekten çok üzücü. Çevresindeki bağlantı yollarını bile bir türlü tamamlayamadılar.

hat %80 oranında bitmiş durumda onu bırak sen hattı bursarayla entegre edicez demişlerdi yapamadılar bu hat yılan hikayesine döner ve bitmez benim tahminimce bitmeyecek ve orada kalıcak öyle set konusunda ise ordada birşey yapacaklarını düşünmüyorum anca bu hatta sefer sıklaştırmaktan başka birşey yapılamaz nede olsa hafif raylı sistem hafif metro. yorumuma eklemede yapıcam bursaya tek çözüm büyük ihtimal kestel çalı metrosu olur diye düşünüyorum ana hattın yoğunluğunu büyük ölçüde alır ama oda onuda bu belediye yapamaz



muammer29
2 hafta önce - Pzr 17 May 2020, 22:54
BURSARAY ANKETİ


Herkese merhaba, akademik amaçlı kullanmak için Bursaray anketi hazırladım. Katılımlarınızı bekliyorum. Herhangi bir üyelik isim paylaşımı istemiyorum. Şimdiden teşekkür ederim. Paylaşacağım linkten giriş yapabilirsiniz. Daha detaylı veri elde edebilmek için anketi doldurduktan sonra paylaşırsanız sevinirim.
https://forms.gle/ivECCWCPwA9U14wQ8


burakxd383
2 hafta önce - Pts 18 May 2020, 19:44

anketin son sorusuna buradan yanıt vermek istiyorum bu şehire tramvay yapıldıktan sonra trafik bir adım daha kötüye gitti bu yoruma yok şöyle böyle demeyin böyle yani gidin taksicilere sorun özel halk otobüslerinede sorabilirsiniz bu şehrin trafiğinin kahrını onlar çekiyor etibank tarafında 1 arabanın zor geçeceği mahalleler mevcut oraları kentsel dönüşüm yapmak yerine boş işlerle uğraşan belediyemiz var

muammer29
1 hafta önce - Cum 22 May 2020, 19:47
Bursaray anketi


Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Ankette bu görüşünüz yer alacaktır.

burakxd383
1 hafta önce - Cmt 23 May 2020, 02:13


(+)


26.02.2020 Üniversite İstasyonu 011 Siemens B80


Berktuğ
site denetçisi

1 gün önce - Pzr 31 May 2020, 20:00

BURSARAY SEFER SAATLERİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU!!
Alıntı:
Bursaray seferlerinin 1 Haziran Pazartesi gününden itibaren saat 22:30'da sonlandırılacağı siz değerli yolcularımıza duyurulur.

Kaynak: https://www.burulas.com.tr/

Kullanacaklara duyurulur!



sayfa 215
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara