Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
cann
13 yıl önce - Pts 18 Hzr 2007, 00:06

en önemlisi karayolunun yer altına alınmasıyla da  hemzemin geçit problemleride ortadan kalkacak vede insan ve demiryolu güvenliği yeni yalıtımlarla sağlanacak .Birde bazı duraklar kaldırılacakmış (örnek olarak; bence hava durağı, subayevleri durakları, çok sınırlı kişilerce kullanılıyor o da ayda yılda bir, ama buralarda oturanlar bu iki durak arasında yapılacak bi durağa yönlendirilebilir zaten bu proje bitince çoğu insan başkentray ı tercih edecek) düşünsenize sadece sincanda bir günde neredeyse binlerce insan kullanıyor trenleri özellikle iş saatlerinde ,ayrıca normal banliyölere ek olarakta express banliyö (Sincan - Ankara - Yenişehir arasında çalışır diğer duraklarda durmaz 45 dk. lık yolu 20 dk. da alıyordu staj yaparken çok kullandım) ve polatlı expressi (Polatlı - Sincan -Ankara - Yenişehir) de kullanılıyor .Bu trenler çok yoğun sattlerde çalışıyor ve tıkabasa dolu oluyor. Ayrıca karayolunun yer altına alınmasıyla da  hemzemin geçit problemleride ortadan kalkacak.

orhuncet
13 yıl önce - Pts 18 Hzr 2007, 00:14

Başkentray olsada olmasada banliyö duraklarından ring otobüs seferleri yapılmalı mesela sincan hatlarında bazıları azaltılarak ring seferlerine dönüştürülebilir.Mesela etimesgut ring hattı etimesgut-ulus-sıhhiye gibi bir hattın son bulmasına neden olur.Tabi ki EGO kartı ile banliyö trenlerine binebilme şartıyla yoksa hiç kimse iki vasıta parası ödemek istemez.

onurnazliaka
12 yıl önce - Sal 22 Nis 2008, 20:27

Sincan Metrosu adını verdiğimiz metronun maalesef Sincan'la ilgisi yok.Metro Ostim ve Batıkent'e geliyor.Buradan Mesa'yı takip edip Batıkent'in üst kısımlarından İstanbul Yolu üzerinden Eryaman tarafına geçiyor.Metro Eryaman tarafında ilerliyor,Devlet Mahallesi'ni geçiyor ve son durak olarak da Ayaş Yolu'nda yer alan Sincan OSB'nin karşı tarafına geliyor.İşte bu aşamada Metro Sincan ve Etimesgut'a hizmet edemiyor.Metronun kapsama alanı Eryaman'la sınırlı.Ne yapılabilir?Banliyo trenin metro standartına kavuşturulması düşünülüyormuş ki bu düşünce isabetlidir.Kayaş-Sincan Banliyo hattı belediyeye devredilir,Sincan'ın raylı sistem eksikliği metro kalitesindeki,metro hızındaki banliyo treniyle kapatılır.

Hakan_ank89
10 yıl önce - Sal 13 Ekm 2009, 19:18

Alıntı:
Banliyö trenleri it kopuk yuvası oldu

BEN Ankara’da ikamet ediyorum. Sade bir vatandaş olarak hergün işime TCDD’nin trenlerini kullanarak gidiyorum. İki aydır dikkatimi çeken bir konu oldu; o banliyö trenlerinin durumu...
İnanın içler acısı.
Gece geç saatlerde trende alkol alanlar, trenlerin camlarını kıranlar, iç aydınlatmaları kıranlar, kapı kollarını sökenleri mi arıyorsun daha neler neler!.. Üzülüyorum.
Önceden trenlerde devletin güvenlik görevlileri vardı, şimdi hiç kimseyi göremiyoruz. Bir araştırdık ki güvenlik görevlilerini trenden indirmişler.
Milletin can, mal güvenlikleri hiçe sayılmış. Herkesin keyfine göre uygulama yapıldığı aleni bir şekilde görülüyor.
Özetle... İnanın trenlerde seyahat etmek kolay değil, çünkü it kopuk kaynıyor her taraf. Önceden böyle değildi.
Yetkililer acilen durumu el koymalı.
Gülden TUNALI

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/12675455.asp? ...mp;gid=140

Bu banliyö trenlerine hiç binmedim ancak bu kadar da kötü olduklarını bilmiyordum, gerçekten bu trenler neden bu kadar sahipsiz, yarın birgün bu yeni alınan setler sefere konulsa onlar da mı bu şekilde harap edilecekler?

Banliyö sisteminin bir an önce metro gibi güvenli bir şekle bürünmesi şart, yoksa bu durumu gören yolcular banliyö kullanmak yerine doğal olarak başka alternatiflere yönelirler.


Berkay Toğan
1 yıl önce - Cum 21 Arl 2018, 13:58

Alıntı:
eski konulardan rastgele seçilmiş bir başlık:


Bu başlık kilitlenip, Başkentray başlığına yönlendirme yapılabilir mi ?

Bu başlık E14000 ler zamanından kalma.


Cemal özen v43
1 ay önce - Pts 18 May 2020, 21:26

BURADAN LÜTFEN: http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=38670& ...start=5080



sayfa 3
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet