Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 15
muzaffer gurcan
1 ay önce - Cum 08 May 2020, 17:24

Alıntı:
Buna ek olarak YDA tarafındaki satış ofisi kaldırılıp metro çıkışı biraz daha ileri alınır ve yol genişletilirse trafik sorunu da biraz olsun azalır.


Eğer bu iki nedenden dolayı yol daralması varsa
gerekeni bir an önce hallederler umarım. Bunu
öğrendiğim iyi oldu, teşekkürler ccfirat.


Tunç D.

1 ay önce - Cum 08 May 2020, 20:40

Alıntı:
Eğer bu iki nedenden dolayı yol daralması varsa
gerekeni bir an önce hallederler umarım. Bunu
öğrendiğim iyi oldu, teşekkürler ccfirat.


Metro çıkışının ileri alınması zor, yapılmış orası bir kere.
Oraya yapılması gereken sadece ve sadece karşı tarafa da çıkış verilmesi, ardından da yaya üstgeçidinin kaldırılması olacaktır.
Hazır şu an yollar boşken yapabilirlerdi.


onurnazliaka
1 ay önce - Cum 08 May 2020, 21:34

Çokça konuşuldu. Söğütözü, ODTÜ, Bilkent durakları tam bir facia bu konuda. Aslında Beytepe ve Ümitköy durakları da tek taraftan çıkışa sahip ancak onlarda karşıya geçişi gerektiren bir durum yok. Önce yüzeye çıkıp sonra tekrar yükselmek ve ardından alçalmak gibi durumlar insanın sinirini kaçırıyor. Bu nedenle Söğütözü, ODTÜ ve Bilkent duraklarına müdahale ederek bunların karşısına da yaya alt geçidi açılması şart. Hele ki metro kenardan gittiği için, yaya alt geçidi yapılmasına engel değil.

Bir şeyi düzeltmek, baştan yapmaktan daha zordur. Belirttiğim üç duraktaki sorun da bu cinsten. Buralarda yapılacak düzeltmeler için ciddi projeler ve yol kapatmalar gündeme gelecektir. Bu nedenle böyle bir dönemde, etraf boş da olsa inşaatı zor görüyorum. İlerleyen dönem yapılabilir mi? Onu da sanmıyorum, böyle gelmiş böyle gider edasıyla devam edilir. Anlayacağınız İstanbul'un bazı noktalarındaki arabesk tatta metrobüs-metro bağlantıları gibi bu üç nokta aynı şekilde kalmaya devam eder.


onurnazliaka
1 ay önce - Pzr 17 May 2020, 16:28

Alıntı:
Öğrencilerin Can Güvenliğine Öncelik

17 May 2020, Pazar
Ankara Büyükşehir Belediyesi yaya trafiğinin zorlaştığı ve vatandaşların can güvenliğinin riskli olduğu noktalarda yaya üst geçit yapımlarına hız verdi. Üniversitelerin yoğun olduğu bölgelerde özellikle öğrencilerden gelen talepleri geri çevirmeyen Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı son olarak Samsun Yolu üzerinde 166 ton ağırlığında ve 5,5 metre yüksekliğinde yeni üst geçit yapımı için çalışmalara başladı.

Ulaşımdan sosyal yardımlara birçok noktada öğrenci dostu uygulamalara imza atan ve insan odaklı çalışmalarla vatandaşların hayatını kolaylaştıran Ankara Büyükşehir Belediyesi, özellikle yayaların can güvenliği için üst geçit çalışmalarına devam ediyor.

Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın öğrencilerden gelen taleplerin tek tek yerine getirilmesi talimatının ardından harekete geçen Fen İşleri Daire Başkanlığı son olarak Samsun Yolu üzerinde üst geçit yapımına başladı.


ÜNİVERSİTELERİN YOĞUN OLDUĞU NOKTALARA ÖNCELİK

Öğrenciler kadar vatandaşlardan gelen talepleri de dikkate alarak çalışmalarını üniversite bölgelerinde yoğunlaştıran Büyükşehir Belediyesi, koronavirüs salgını nedeniyle sokağa çıkma yasağını da değerlendirerek üst geçit yapım çalışmaları gerçekleştiriyor.

Fen İşleri Daire Başkanlığı’nın koordinesinde Metropol İmar A.Ş. tarafından Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi ve Veterinerlik Fakültesi’nin kesiştiği Samsun Yolu’nda yapılan 2 yürüme yolu ve 4 asansörlü üst geçit, 166 ton ağırlığında ve 5,5 metre yüksekliğinde inşa ediliyor.

Öğrenim gören öğrencilerin yoğun olarak bulunduğu bölgeye yapılan ve diğer üst geçitlere oranla 3 kat daha büyük olan Samsun Yolu’ndaki üst geçit ile yayaların can güvenliği sağlamayı da amaçlayan Büyükşehir Belediyesi, trafik akışını engellemeden yayaların karşıdan karşıya geçebilmeleri için riskli noktaları tek tek tespit ederek, o noktalara üst geçit yapmayı sürdürüyor.

https://www.ankara.bel.tr/haberler/ogrencilerin-c ...gi-oncelik

Bu kesimde üniversitenin iki yerleşkesinin birleşmesinin yanında caddede yürüyen insanlar için de sıkıntı vardı. Ulus'a giderken yolun sağ tarafı daha tenha olduğu için orada ilerlerken karşıya geçmek için kanat değiştirmek, sol taraftaki üst geçidi kullanmak zorunda kalıyordunuz. Hem üniversitenin ihtiyacının karşılanması hem de oradaki yaya geçişlerinin daha kolay sağlanması için iyi oldu.


emre yildiz

1 gün önce - Cum 03 Tem 2020, 22:35

Yaya üstgeçitleri led ile ışıklandirilmaya başlanmiş, bence yuruyen merdivenler her zaman çalışsın yeterli ama bu çalışma da güzel olmuş...



onurnazliaka
1 gün önce - Cum 03 Tem 2020, 23:22

Alıntı:
Yaya üstgeçitleri led ile ışıklandirilmaya başlanmiş, bence yuruyen merdivenler her zaman çalışsın yeterli ama bu çalışma da güzel olmuş...

Herhangi bir araştırma yapmadım ama hem bildiğim hem de anlatıldığı kadarıyla led'in enerji harcaması yoktan biraz fazla. Dolayısıyla bu denli çalışmalar güzel ve maliyeti düşük oluyor. Yeter ki kaliteli led kullanılsın, öyle Atakule'nin ledleri gibi ilk yılında atmasın. Led'in üstadı Çin Halk Cumhuriyeti, buradan getirilecek ucuz ve kaliteli ledlerle her zaman ve her yerde iyi çalışmalar yapmak mümkün.



sayfa 15
« önceki   123 ... 131415
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet