Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: T5 Alibeyköy-Eminönü tramvay hattı (Haliç tramvayı)
« önceki   123 ... 123124125   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 124
benerenim
6 gün önce - Prş 26 Mar 2020, 13:35

Alıntı:
Zaten raylı sistem daire başkanı önce cibali alibeyköy arası açılacak demişti.Cibali aktarma niteliği taşımadığı için ilk zamanları çok az yolcuyla çalışır.

Haliç metro durağına yürüme mesafesinde
Buna ek olarak Ayvansaraydan metrobüs aktarması da yürüme mesafesi 3-4 dakika.
Ayrıca Alibeyköy'den M7ye de aktarma var. bu hat çok yoğun olmasa da bu aktarmalar sayesinde azımsanmayacak derecede taşıma yapacaktır.
Benim tahminim günlük 120-130 bin.


Sinan namur
6 gün önce - Prş 26 Mar 2020, 15:14

Maalesef 120 130 binleri görebileceğini sanmıyorum bu hattın ama umarım yanılırım.



Ustura Faysal
6 gün önce - Prş 26 Mar 2020, 15:16

Bu hattın Eminönü'ne gitmeden 120-130bin rakamlarını görmesi imkânsız. Eminönü'ne gitmeden hödük gibi kalacak bu hat.

em1nk
6 gün önce - Prş 26 Mar 2020, 15:29

Alıntı:
Ayrıca Alibeyköy'den M7ye de aktarma var. bu hat çok yoğun olmasa da bu aktarmalar sayesinde azımsanmayacak derecede taşıma yapacaktır.
Benim tahminim günlük 120-130 bin.

Bence arkadaşın tahmini tutarlı olmuş. Az önce baktım, %80 aktarma amaçlı kullanılan T4 hattı bile günlük 150.000 civarı yolcu taşıyor. Bu hat Cibalide kalsa bile 100 bin yolcu hedefi zor değildir.


Mustafaa ahmet
6 gün önce - Prş 26 Mar 2020, 15:49

M7 yolcusu Mecidiyeköyde m2 aktarması ile Eminönü'ne ulaşıyor. Şişhaneye, Karaköy e gidecekler mecburen m2 yi kullanacak.

Tek tarafı sahil olduğu için yolcu çekimi açısından t4 kadar avantajlı da değil.
Bu hat bu haliyle günlük 50.000 yolcuyu bile zor bulur.

Ancak her halükarda açılması taraftarıyım. Hiç birşey olmazsa bile nostaljik bir tramvay hattımız olur.



Ustura Faysal
6 gün önce - Prş 26 Mar 2020, 15:57

Alıntı:
Bence arkadaşın tahmini tutarlı olmuş. Az önce baktım, %80 aktarma amaçlı kullanılan T4 hattı bile günlük 150.000 civarı yolcu taşıyor.


T4 hattı ile bu hat kıyaslanamaz. T4 kaç senede bu hale geldi, üstüne bir de doğrudan metrobüse aktarma veriyor, hem T5'e göre daha uzun, hem de geçtiği yerler çift taraflı yerleşim alanları. T4 hattının sadece sınırlarından geçtiği mahalle nüfuslarını toplasan milyonu geçer. T5 hattı ise o kadar yoğun nüfusa hitap etmiyor. Sadece havaların güzel olduğu dönemlerde Eyüp Sultana gitmek isteyenler biraz yoğunluk oluşturur o kadar.


benerenim
6 gün önce - Prş 26 Mar 2020, 17:26

Bu hat güzergahında günlük 7000-8000 arası otobüsün girdiği Alibeyköy otogarı, Eyüp Sultan(Ramazan ve Bayramlarda iğne atsan yere düşmez) ve miniatürk gibi tarihi ve turistik yerler, 3 tane Devlet Hastanesi, 2 Tane Özel Üniversite, İBB ve İgdaş gibi büyük kamu binalarının ana merkezi, M7, metrobüs ve M2 ye aktarma + 10 km boyunca park bahçe için bile olsa hiç boşluk olmayan yoğun bir yapılaşma var(10 kadar yoğun yapılaşma olan mahalle). Üstüne güzel havalarda Haliç manzaralı yolculuk yapmak isteyecek aylık akbili boşa gitmesin diye binecekler vs. var. Bence söylediğim rakam bir kaç ayda yakalanır. Yıl sonu açılırsa gelecek yaz bakarız artık.

En son benerenim tarafından Cum 27 Mar 2020, 09:43 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Mustafaa ahmet
6 gün önce - Cum 27 Mar 2020, 09:21

Dün tekrar Haliç sahil yolundan geçtim. Tramvay hattının Balat tarafında hatalı imal edilen kısımının kırımı devam ediyordu ve kırılan betonları, molozlar hafriyat kamyonuna yükleniyordu.
İş tekrar başladı diyebiliriz.


93FATIH93
5 gün önce - Cum 27 Mar 2020, 12:56
Haliç durağındaki çalışmalar


Haliç durağı baştan aşağı sökülüyordu, umarım açılışı sekteye uğratmaz, yıllardır bekliyoruz bu hattın açılmasını, geçerken fotoğraflama fırsatım oldu. betonlar kırılıyor raylar yaklaşık 2 km sökülecek duruma geldi.






em1nk
4 gün önce - Cmt 28 Mar 2020, 16:54

Alıntı:
Haliç durağı baştan aşağı sökülüyordu

Reis Haliç durağı derken? Zaten hat boydan boya Haliç'ten geçiyor



sayfa 124
« önceki   123 ... 123124125   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM