Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: T5 Alibeyköy-Eminönü tramvay hattı (Haliç tramvayı)
« önceki   123 ... 115116117 ... 154155156   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 116
Ustura Faysal
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 00:56

Alıntı:
Ya da gecici olarak kopruye kadar acilabilir, oradan yuruyen yurur


İşin sıkıntılı tarafı şu ki, bu hattın yolcusunun %60'ı Eminönü, %39'u Karaköy-Perşembe pazarı yolcusudur. Yani bu hat en azından Eminönü'ne gitmedikten sonra kimseye hitap etmez. O yolu da kimse kolay kolay yürümez. O kadar yolu yürüyene kadar Alibeyköy'den geçen kaç tane otobüs hattı var biner birine gider.


mslazer
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 03:02

Alıntı:

Alıntı:
Eger bu tramvay icin yeni kopru yapacaklarsa bari taksim metrosunun gectigi koprunun ayni modelini yapsinlar ki takim olsun. Gorselligi daha iyi olur.


Misafir62d 1 sene once bir oneride bulunmus. Bence de gorsel olarak Halic metro koprusuyle ayni olsa daha şık durur. Farkli bir tasarim olmasin. Istanbul'un siluetini de dusunmek lazim.


arkadaşlar köprü değilde haliçe tüp geçit olsa daha iyi olmaz mı projeleride hazır.



Atila
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 03:50

Güzel oluyor.

Mustafaa ahmet
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 10:39

Hattın bitebilir kısmını açmak her halükarda işe yarayacaktır, hatta kavşak yapımı dolayısı ile sahildeki oluşacak trafiğe de faydası olacaktır. haliç sahili düzene girecektir.
T5 Unkapanı durağı Eminönü arası 1 km, M2 haliç istasyonu 700 metredir, (bunun 300 metresi deniz üzerinde bu kısım mecburi yürünecek) yürünmez mi yürünür, yağmurda çamurda aşırı sıcakta sorun olur kabul. Ancak alternatif olması iyidir.


Semih28
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 21:20

Alıntı:
arkadaşlar köprü değilde haliçe tüp geçit olsa daha iyi olmaz mı projeleride hazır.


Tup gecit yapmak mi daha zor, kopru yapmak mi? Masraf acisindan ve kac sene kullanilabilir diye degerlendirirsek hangisi daha iyi?



Sinan Bilgin
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 21:42

Tunel yapilamaz. Yani koprunun yerine tunel yapilamaz , deniz tabaninin altina inebilip oranin da altina gommek gerekiyor , bunun icin de yolun sifirdan planlanip egimin ayarlanmasi lazim

Ya antipatik olmayayim diyorum da boyle sacma sapan konusup mantiksiz mantiksiz mesajlar atiyorsunuz . Tunel havada mi duracak allah askina, kopruyu kaldirip oraya 50 metre dibe tunel yapip arabalari asansorle mi indirip kaldiracaksiniz yuzeye

Tum yolu 2-3 km minimum geriden yikip kazip yeniden mi yapacaksiniz ?

Soyleyince kiziyorsunuz ama atmis olmak icin atilmis mesajlar .. yazmayin arkadaslar boyle hakkinda teknik fikriniz olmayan seyleri ya

Not : bahsettiginiz proje su alttaki ise , bu hic mumkun degil, halic in dibi balcik , oyle ayaklar uzerine tunel vs gibi seyler hayal ve zaten de iptal oldu gitti

https://www.google.com.tr/amp/s/www.hurriyet.com. ...i-40416816


mslazer
7 ay önce - Cmt 15 Şub 2020, 23:51

Alıntı:

Ya antipatik olmayayim diyorum da boyle sacma sapan konusup mantiksiz mantiksiz mesajlar atiyorsunuz . Tunel havada mi duracak allah askina, kopruyu kaldirip oraya 50 metre dibe tunel yapip arabalari asansorle mi indirip kaldiracaksiniz yuzeye

Projeyi incelerseniz asansörle inilmediğini anlarsınız. Daha geriden bir eğimle yapılmış. Diğer yandan tabanı balçıkta olsa direkler için temel açılabilir marmaray için deniz tabanında yapılan kazıyı nasıl yapıldığını araştırınız. Bilginiz olmadığı konularda başkalarını aşağılayıcıda konuşmayınız.


Sinan Bilgin
7 ay önce - Cmt 15 Şub 2020, 23:57

Olmayacak seyleri hayali seyleri boyle ivedi halledilmesi gereken bir mesele varken gundeme tasirsaniz boyle konusmalarla da muhattap olursunuz

Halic metro gecis koprusu yapilirken de bu konu tartisildi defalarca

Eger yola cok gerilerden egim verebilirseniz halic deniz tabani altina elbette tunel yerlestirebilirsiniz

Fakat nasil 7 no lu metronun kivrim yaparak sirkeciye gecmesi ayni sebeple mumkun degilse burada yazilanlar da ayni sekilde mumkun degil

Utopik olmayacak sacma sapan uzay projesi gibi seyleri tartisip duruyoruz , halic dibinin hangi tip gecirgen ve sivilasan madde oldugu, hangi derinlige inilince guvenli mesafeye ulasilabildigi cok acik

Uygulanmayacak bir seyi de burada mevzu bahis etmeyin , ben gibiler de boyle antipatik cevaplar vermesin

Marmaray ornegi ile halic kiyaslanamaz cunku marmara denizinin dibi ile halic in dibi ayni degil, ayrica tekrarliyorum, isterseniz halic in dibine de tunel yerlestirirsiniz fakat oyle viyaduk gibi , direkler uzerine filan oturtamazsiniz

Bir bilgi daha vereyim, cok uzak olmayan bir gelecekte tam da bu konustugumuz bilgiler ile baglantili sekilde , galata koprusunun altindan artik halic icine giren motorlarin gecemedigini okuyacaksiniz cunku o kopru de her yil 1-2 cm batiyor

Gelin olabilecek cozumler uzerinde konusalim, boyle manasiz ve asla uygulanmayacagini sizin de bildiginiz seyler icin degil


Sadri Özcan
7 ay önce - Pzr 16 Şub 2020, 19:23




levent tmr
7 ay önce - Pts 17 Şub 2020, 16:58

Kadıköy-Moda Nostaljik tramvay hattı yayaların haraketlerine geçişlerine engel değildir. Acaba bu tramvay hattı karayla deniz arasında bir set olacaksa (abartılı örnek olarak İzmitin denizinle bağlantısı tren yolları tarafından koparılmıştır fecidir) bayağı geniş bir platform çok problemli olur. Tel örgülerle kapatılacak olursa ihtimalini düşünmek bile istemiyorum. ama tahminim tüm bunlar düşünülmüştür elbette. Lütfen yine de bilen bir arkadaşımız aydınlatırsa çok sevinirim...














sayfa 116
« önceki   123 ... 115116117 ... 154155156   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM