Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 346
Şükrü Güllüoğlu

7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 11:56

Alıntı:
Parçalı açılış teknik olarak mümkün değil.

Sebebini öğrenebilir miyiz?


ÖmerBey56
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 16:50

Alıntı:
test sürüşü başladı diyerek hat üzerinde düşük hızla gidip gelen trenleri görebilirsiniz.


Ya da, aynı İstanbul T5'te olduğu gibi test sürüşleri başladı diyip bir tren çalıştırıp göz boyadıktan sonra inşaat işlerine devam ederler.



mustafa sayar
7 ay önce - Cum 14 Şub 2020, 20:30

bu yıl en yüksek ödeneği sivas hattı aldı. 2 buçuk milyar Türk lirası. Büyük ihtimalle bu yıl açılacak. Kırıkkale Ankara arasınında inşaat durumunu bilmiyorum. Ama bu ödenek bu seneki inşaatları bitirmeye getirir diye tahmin ediyorum.

Karakas Mehmet

7 ay önce - Pts 17 Şub 2020, 14:52

Yüksek hızlı ve hızlı tren projelerine bu yıl yaklaşık 4,9 milyar liralık yatırım yapılacak. En fazla ödenek, 2 milyar 550 milyon lirayla Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren (YHT) hattı için ayrıldı. 2020 Yılı Yatırım Programı´ndan, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ödeneklerinin yüzde 42,43´ü demir yolu yatırımlarına harcanacak. Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolu İşletmesine (TCDD) 8 milyar 452 milyon lira, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca gerçekleştirilecek diğer demir yolu projelerine 1,6 milyar lira, TCDD Taşımacılık AŞ´ye 600 milyon lira olmak üzere toplam 10,7 milyar liralık yatırım öngörülüyor.

TCDD´ye ayrılan yatırım bütçesinin en büyük payı ise yüksek hızlı ve hızlı tren projelerine gidecek. Bu projelere yaklaşık 4,9 milyar liralık yatırım yapılacak. Bir başka ifadeyle TCDD´nin yatırım ödeneğinin yüzde 45,8´i yüksek hızlı ve hızlı tren projelerine harcanacak. Söz konusu projeler içinde en fazla ödenek, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren (YHT) hattı için ayrıldı. YHT hattında, 2 milyar 550 milyon lira yatırım yapılması öngörülüyor.

Adana-Osmaniye-Gaziantep Yüksek Standartlı Demiryolu´na ayrılan ödenek 650 milyon lira olurken Ankara-İstanbul Hızlı Tren için yaklaşık 629 milyon lira, Topkale-Bahçe, Nurdağı-Başpınar-Gaziantep-Mustafayavuz Demiryolu (Gaziray dahil) için 500 milyon lira yatırım öngörüldü. Demir yolu ulaştırmasının çeşitli illerdeki projeler için 17 hızlı tren seti, kontrollük, müşavirlik ve 1 simülatör için 1 milyar 358 milyon lira ödenek ayrıldığı belirtildi. (Hakikat/Yüksel Menekşe)


Murkes
7 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 10:30

Herhangi bir gelişme var mı?



Karakas Mehmet

7 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 21:56




Murkes
7 ay önce - Cum 21 Şub 2020, 09:53

bir arkadaşım bu tren hattında çalışan arkadaşından öğrendiğine göre; kayaş ve elmadağ kesiminde sıkıntı varmış çok kayalık olduğu için bu sebeple o kesim ancak 2022 ye biter demiş. ben pek inanmamış olsam da bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim. gerçekten o kesim o kadar sorunlu mu? ya da o kadar uzun mu sürer her şeyi tamamlamak....

Fatih Sivrikaya
7 ay önce - Cum 21 Şub 2020, 10:13
...


Kim hangi mantıkla dedi bilemem ama kayalık bölge sıkıntı olmuyor diye biliyoruz. Özellikle dağların delinmesinde yumuşak yüzey problem oluyormuş(göçme, çökme vs). Çalışanların söylediği bu şekilde. Kaldı ki 2 yıl bir bölge için çok uzun bir süre.

Murkes
7 ay önce - Cum 21 Şub 2020, 12:15

aynen fatih bey bence de çok uzun süre. hem geçen burada bir ihale paylaşılmıştı onda bitiş süresi 18 aralık olarak görünüyordu. bu yüzden saçma geldi bu bilgi banada...

brksnp
7 ay önce - Cum 21 Şub 2020, 12:20

Olabilir, daha istanbul YHT’sinin tünelleri bitmedi.



sayfa 346
ANA SAYFA -> ULAŞIM