Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5455
Ustura Faysal
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 10:40

Alıntı:
Firmalarda host kalmayacak yakında, tasarımcı mı olacak:)


Devir artık eskisi gibi değil. Reklam ile diğer giderler birbirinden çok farklıdır. Artık en çok satan firmalardan tutun da sosyal medyada ürün satmaya çalışan en ufak işletmeler bile tasarımcı olmadan çok yavan kalıyorlar.

Mesela hostları kaldıran Kamil Koç'un sosyal medya hesaplarına baktığınız zaman tasarımcı kullandıklarını görebiliyoruz.


Boran Çakır
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 10:53

Sayın busspotter iyi güzel diyorsunda araklamacılık bu milletin ruhuna işlemiş geçtiğimiz haftalarda bunun tartışması çok oldu ne söylesen ne yapsan huylu huyundan vazgeçmiyor.



atıfkadir
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 11:47

Miqale bahsettiğiniz araç Gaziantep Kahramanmaraş Adana Konya Fethiye seferini yapan araç. Önceden bu hatta Konya metronun araçları çalışırdı artık temsa safirle bahsettiğiniz Man araç çalışılıyor sanırım bu hatta. Müşteri hizmetlerine şikayette bulunun araç plakası ve gittiğiniz güzergah ile yardımcı olurlar diye düşünüyorum

buracom
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 13:07

Alıntı:
Devir artık eskisi gibi değil. Reklam ile diğer giderler birbirinden çok farklıdır. Artık en çok satan firmalardan tutun da sosyal medyada ürün satmaya çalışan en ufak işletmeler bile tasarımcı olmadan çok yavan kalıyorlar.

Mesela hostları kaldıran Kamil Koç'un sosyal medya hesaplarına baktığınız zaman tasarımcı kullandıklarını görebiliyoruz.


RH'nin instagram hesabında daha önce de kamil koç logosunu silerek rh logosu koyup paylaştıklarını görmüştüm. İlk defa yapmıyor sürekli yaptığı bir şey. Aynısını çoğu firma ikram-kulaklık mevzusunda da yaptı. Pamukkale KK ne paylaştıysa aynısını kopyalayıp yapıştırdılar.

RH'nin KK'ye karşı mantığı şöyle sanırım "Sen bizim bireyselcilerimizi çaldın. Ben de senin gönderilerini çalıyorum."


Mustafa 822
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 13:10

Alıntı:
Devir artık eskisi gibi değil. Reklam ile diğer giderler birbirinden çok farklıdır. Artık en çok satan firmalardan tutun da sosyal medyada ürün satmaya çalışan en ufak işletmeler bile tasarımcı olmadan çok yavan kalıyorlar.

Mesela hostları kaldıran Kamil Koç'un sosyal medya hesaplarına baktığınız zaman tasarımcı kullandıklarını görebiliyoruz.

"Tasarımcı" demek çok doğru değil sanki, sosyal medya hesaplarını yöneten kişi demek daha doğru olur.

Ben olsam her hafta sosyal medyadan çekiliş yapardım, kazananları bedava taşırdım. Böylece insanların o firmaya olan sempatisi artar.
Firmalar bu konuda hep gerideler. Kendilerine has nitelikler ortaya koymalılar. Mesela çok özel bir kek yapmak zor değil. Bu keki yiyenler bir daha bu firmayla yolculuk etmek isterler.



Boran Çakır
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 13:25

Alıntı:
Ben olsam her hafta sosyal medyadan çekiliş yapardım, kazananları bedava taşırdım. Böylece insanların o firmaya olan sempatisi artar.
Firmalar bu konuda hep gerideler. Kendilerine has nitelikler ortaya koymalılar. Mesela çok özel bir kek yapmak zor değil. Bu keki yiyenler bir daha bu firmayla yolculuk etmek isterler.


Söylediklerinizi yapan tek firma Kamil Koç'tu bugüne kadar


ayhanmoonkhan

5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 15:16

Ülkemizde yıllardan beri kullanılan otobüslerde koltuk aralığı standardı bulunmaktaydı. 2+2 düzenli otobüslerde 11 m. (302) 42+1, 12m. (303-304-403-T15 maraton-s2000 vb. ) 46+1, 14 m. (T17-Man-Neoplan-Setra417 vb.) 54+1 koltık bulunmaqktaydı. Ara model 13 m. (Safir13 ve Tourismo16 vb.) 50 koltuk ile piyasa çıktı. Ancak 2+1 e dönünce ve fiyatlar artmayınca 12 m.lik ler 34 den 37 ye, 13 m.likler 37 den 40 a ve 14 m.likler 40 dan 43 e koltuk artırdı. Alışılmışın üzerinde koltuk sayısı 3-4 saat kısa mesafeler için belki olabilir ama uzun yolculuklar için eziyet. 54 kişilik Safir 13 m. de 1 saat yolculuk bile işkence. Ayaklarınızı pedale basıp kırık tutacaksınız, koltuğu yatırmayacaksınız gerçi yatsada çok az yatıyor, dik pozisyon alıp manken gibi seyahat edeceksiniz. 13 m.lik otobüste 2+1 41 kişi hem de alçak ve hantal yapılı inova koltukla seyahatın adı Rahat değil Eziyet Hattır.
14 m.lik 63 kişilik otobüse konulacak isim İşkence Hat olur. Oldu olacak şehiriçi dolmuşlarda olan koltuk aralığında yapsınlar yan oturarak yada tüneyerek gidelim. Bunun adı Şehirlerarası belediye otobüs işletmesi olur ki, her gördüğü otogara girip aldığı yolcu ücretinden çok çıkış ücreti ödeyen bazı firmaların yaptığı da bu zaten. Sıkışık koltuk düzenini başlatan Temsa oldu, Safir II ile otobüs yolculuğundan soğuttular insanları.


Tarakcı
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 15:20

Metro nasil sirket ya ben uyanik olmasam tongaya düşürcek tekli koltuk bileti aldim 1 ay önceden 1 numarayı 5 gün kala otobüse baktım metro 2+2 cevirmiş haberde vermiyor pes gerçekten insan arar beyfendi bak böyle bir şey var kabul mü diye

busspottr
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 16:08

Alıntı:
"Tasarımcı" demek çok doğru değil sanki, sosyal medya hesaplarını yöneten kişi demek daha doğru olur.


Mustafa Bey mesajımın sonlarında söylediğim gibi; tasarımcı sadece araç. Aslolan firmaların sosyal medyaya daha doğrusu dijital dünyaya bakış açısı yani vizyonları. Bugün tasarımcı çalıştırmayıp dışardan tedarik edebilirsiniz bu işi freelance yapan bir sürü insan var ama yönetimini aynı şekilde yaptıramazsınız. Bu işi layığıyla yapan ulusal ve yerel firmalar hep bir adım önde zaten. Darısı hırsızlık yapanların başına diyelim.


Goşto21
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 16:42

Star batmanda uzun sureler calisan 34 EBF 35 plakali travego kontur firmasina gecmis bulunmaktadir.



sayfa 5455
ANA SAYFA -> ULAŞIM