Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4940
Mustafa Yavuz Ay
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 00:53

Alıntı:
Geçmişte Marmaray'ın ne kadar yolcu taşıyabileceğine ilişkin tartışmamızı hatırlıyor musun? Dönün de bir okuyun bakalım. Sen ne demişsin, ben ne demişim. Sonuç ne olmuş? Şimdi o zamanlar yazdığın hakarethamis ifadeler için özür dileyecek misin? Hatalarını kabul edebilecek kadar medeni misin? Yani öngörüleri çuvallayan bir adam oldunuz. Hala da burada yazı yazabilmenize, pişkinliğin böylesi nasıl olur diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Kolay gelsin.


Hafiza kaybi yasayan bir zavalli ile karsi karsiyayiz galiba

Burada milyonluk yolcu sayilari havada ucusurken ve senin gibi cahiller bu rakamlari savunurken ben yolcu sayisinin 400 ile 500 bin arasinda olacagini yazmistim.

Eger gerceklesen yolcu rakamlarina da rüyada bakmiyorsaniz hangi öngörü dogru cikmis, hangisi yanlis

Yolcu tahminlerim dogru ciktigi icin simdi özür dilemem mi gerekiyormus dünyadan bihaber


Crazyhits 11
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 01:28

Şu an kontrol yapılıyor galiba.Yol makinası geçti.2:00’a kadar sürer diye tahmin ediyorum.



kurthoca
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 12:13

Marmaray açılalı nerdeyse 1 sene oldu ancak trenin gelmesine kaç dakika kaldığını gösteren bir pano hala bulunmuyor ya da trenin nereye kadar gideceğini trenin ön camına yapıştırılmış A4 kağıdından görebiliyoruz.

Bu sorunların çözümü yakın zamanda gelir mi?


Sinan Bilgin
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 12:49

muhtemelen tum isletme senaryolari nihai haline geldigi zaman koyacaklardir, su an hala kismen deneme seferi gibi isletiliyor

acele etmeyiniz, ama tren onunde tabela, ama isiklandirmali pano ... amaci karsiliyor mu bitti , elestirmek icin yer aramaya gerek yok bu kadar


ercüment soros 18
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 13:17

Ya yiğenim sana ne allasen eleştirirken millet sana mı soracak
Yahu yeter foruma dominasyon yaptığın
Çok dominasyonun sonu penetrasyondur



mustafa 1903
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 13:45

Alıntı:
acele etmeyiniz, ama tren onunde tabela, ama isiklandirmali pano ... amaci karsiliyor mu bitti , elestirmek icin yer aramaya gerek yok bu kadar

Acele etmiyoruz, 1 sene geçmiş.

Elektronik tabelanın yazılımını değiştirmek basit bir iştir. Ayrıca, perona sonradan inen birisi trenin nereye gideceğini bilemez.


Sinan Bilgin
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 13:50

Alıntı:
Acele etmiyoruz, 1 sene geçmiş.

Elektronik tabelanın yazılımını değiştirmek basit bir iştir. Ayrıca, perona sonradan inen birisi trenin nereye gideceğini bilemez.


tren kisa ise zeytinburnu - sogutlucesme , uzun ise halkali - gebze olmuyor mu ?


Ergunaydemir

5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 14:53

Küçükçekmece istasyonuna kiriş bağlantısını yapıyorlar.
Kuzeyizolasyon firmasının instagram hesabında videosu mevcut.


(+)


Mustafa Yavuz Ay
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 20:51

Alıntı:
Marmaray açılalı nerdeyse 1 sene oldu ancak trenin gelmesine kaç dakika kaldığını gösteren bir pano hala bulunmuyor ya da trenin nereye kadar gideceğini trenin ön camına yapıştırılmış A4 kağıdından görebiliyoruz.

Bu sorunların çözümü yakın zamanda gelir mi?


Daha öncelikli ve daha derin problemler var maalesef.
Su anda onlarla ugrasiliyor.

Problem hakkinda herseyi yazmak uygun olmayacak tabii ki.
Ama kisaca söyle citlatayim.
Malum arife tarif gerekmez, isaret etmek yeter

Bu ihaleyi kim kazanmisti.
OHL - Dimetronic

Peki Dimetronic e ne oldu?

2008 krizinden etkilendi, mali durumunu bir türlü toparlayamadi, en son Siemens satin aldi.

Yani burada otomasyon ile ilgili her konuda sürekli bahsini ettigmiz Siemens aslinda sahaya sonradan ve dolayli sekilde girdi.

Dimetronic sirketi yetkililerin verdigi teklifteki taahhütleri su anda Siemens yerine getirmeye calisiyor. Bunlar bir zamanlar rakip sirketler idi.
Ve is dünyasindakilerin malumudur ki sirket satinalmalarda ve birlesmelerde pek cok idareci görevden alinir, hatta teknik kadrolarda da degisiklikler yapilir, özellikle ayni isi yapan 2 teknik ekip istenmez, bir tanesi tasfiye edilir. Tabii tasfiye edilen ekip de satin alanin degil, satin alinanin ekibi olur.

Otomasyondaki sıkıntılar aslinda ihaleyi kazanan Dimetronic sirketinin Siemens tarafindan satin alinmasinin sahaya yansimalarindan ibaret.

Ama tabii ki Siemens de bence bu satinalma ve birlesme sürecini cok dogru sekilde idare edememistir. Ortada Marmaray capinda bir proje varken cok daha dikkatli ve özenli hareket etmesi gerekirdi.

Cok daha öncelikli bir sıkıntı olan nötr bölgeye de bu zaviyeden bakabilirsiniz.

Peki neticesi ne mi olur bu sıkıntıların?

Satın alan tarafi olarak Siemens herseyden tam sorumludur, marka degeri vardir, hele de Türkiye gibi büyük bir pazari kaybetmeyi göze alacak durumda hic degildir.
O yüzden bedeli ne olursa olsun, sıkıntıları cözecektir.
Gerekirse tüm yazilimlari yenileyecek, cihazlardan uyumsuzluk cikaranlari yeniden tasarlayacak, ne yapip edecek, bence bu isin altindan kalkacaktir.

Burada Siemens mali bedeli ödeyecektir ve ödüyor da.
Biz kullanicilara bakan faturasi ise gecikmeler seklinde tezahür ediyor.
O yüzden sabretmeye devam edelim.


Sinan Bilgin
5 ay önce - Sal 14 Oca 2020, 21:05

Benim "eskici takimi" dedigim arkadaslara bir sorum olacak, defaten ellerinize firsat gectiginde su tip seyler yaziyorsunuz

Iste efendim eski hatta bekleme odalari vardi
Eski donemde bufeler vardi simdi yok falan gibi

Dogruluk payi var mi ? Var yalan degil

Peki ben onlara soruyorum o zaman, gecmisi ornek verdiklerinden oturu

Ister misiniz mesela su an dugmeye basalim marmaray denizin altindan gecmesin, eski trenler olsun, bufeler geri gelsin ama mesela

Ya da eski trenlerin iclerinde mukemmel anons ve grafikli gosterge tabelalari mi vardi

Yani eski doneme oykunurken o donem mevcut olup simdi olmayan seyleri siraliyorsunuz, ben de fikir cimnastigi yapip mesela istanbul kart olmasaydi, aktarma olmasaydi da kagit biletler kullansaydik filan diyorum



sayfa 4940
ANA SAYFA -> ULAŞIM