Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Cemoli D18
2 yıl önce - Pzr 27 May 2018, 17:25

Karabük'teki üniversite büyük, turizm bölgesi Safranbolu var ve demir çelik faktörü ortada. Bundab dolayı yolcusu olabilir.

ABDURRAHİM37
2 yıl önce - Pzr 27 May 2018, 17:43

Alıntı:
Karabük'teki üniversite büyük, turizm bölgesi Safranbolu var ve demir çelik faktörü ortada. Bundab dolayı yolcusu olabilir.


Bende aslında böyle düşünüyorum. ama Çankırı ve Kastamonu yolcusundan vazgeciyorlar. Ben şahsen 2,5 saaatlik yolu neden 5 saatde gideyim Ankarada inip direkt giden otobüse biniyorum




Emir GÖKER
2 yıl önce - Pzr 27 May 2018, 17:50

Kastamonu firmaları Çankırı üzerinden gitseler hem daha kısa olur hem de az mazot yakarlar. Madem Karabük'e gitmek istiyorlar ayrı sefer açabilirler.

ABDURRAHİM37
2 yıl önce - Pzr 27 May 2018, 22:42

Alıntı:
Kastamonu firmaları Çankırı üzerinden gitseler hem daha kısa olur hem de az mazot yakarlar. Madem Karabük'e gitmek istiyorlar ayrı sefer açabilirler.



http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=6539036#6539036

öncek sayfadaki mesajı okusaydınız keşke


ABDURRAHİM37
2 yıl önce - Sal 29 May 2018, 16:29

Alıntı:
Daha çok güzergah yapmak içindir.

Çankırı'nın makus kaderi ise, Ankara ve İstanbul güzergahı dışında ciddi seferinin olmaması. Bir de Çankırı-Kırıkkale arası sürekli sefer yapan firma var (adını hatırlamıyorum) . İzmir'e yok.


Konu dışına çıkacağım ama
Çorum' dan gelen (D-180 ) nolu karayolu yeni bir proje çizilerek İskilip' i görmeden Uğurludağ üzerinden D-765 e birleşse ( Kastamonu- Çankırı - Ankara yolu) Eldivan- Orta istikametine dönerek Kızılcahamam - Çamlıdere arasında uygun bir yerde D-750 ve Ankara- İstanbul Otobanına bağlansa bak sen o zaman Çankırı'nın makus kaderi değişiyormu değişmiyormu? Aksaray il olalı 30 yıl anca oldu ama Doğu-Batı ve Kuzey- Güney ana arterlerinin kesişme noktasında olduğu için her geçen gün yıldızı daha da parlamaktadır Çankırı neden olmasın


Çankırı ve Çorum yetkilileri üzerine düşerse her iki şehirde karlı çıkar

KIRMIZI LI HAT
Yaklaşık 200 km olmayacak bir proje değil


(+)




Misafir 454

2 yıl önce - Sal 29 May 2018, 20:59

Çorum'un sogusu başta Amasya ve Tokat olmak üzere bu yol onlara cazip gelir. Çankırı'ya artıları çok fazla olur.

Sürekli
2 yıl önce - Sal 05 Hzr 2018, 01:22

Başlangıç noktası Kastamonu değilde Sinop olsa buradan başlasa hem yollarını uzatmazlar hem yeni hatlar acmış olurlar
Sinop - Ayancık - İnebolu - Kastamonu - Çankırı - Ankara - Konya
Sinop - Boyabat - Taşköprü - Kastamonu - Çankırı - Ankara - Konya - Antalya
Sinop -Boyabat - Kastamonu - Çankırı - Ankara - Aksaray - Adana
İnebolu - Kastamonu - Çankırı - Ankara - Kırşehir -Nevşehir - Kayseri
Bartın - Karabük - Kastamonu - Çankırı - Kırıkkale - Kırşehir - Nevşehir - Kayseri
Bartın - Karabük - Kastamonu - İnebolu - Snop - Samsun


parametre 45
2 yıl önce - Pzr 17 Hzr 2018, 00:10

Geredeye kadar otoban var o yüzden cazip gelebilir

tutar78
6 ay önce - Cmt 28 Arl 2019, 02:24

Başlıca Nedenleri Şunlar;
1.Karabük Üniversitesi (55.000 küsür öğrenci var)
2.Karabük Safranbolu Turizmi ve Karabük Sanayisi
3.Daha kaliteli ve daha güvenli yol güzergahı. (D755-E-80 ve Otoban.)


Selocan527
6 ay önce - Cmt 04 Oca 2020, 20:09

Alıntı:
hafta önce - Cmt 28 Arl 2019 02:24

Başlıca Nedenleri Şunlar;
1.Karabük Üniversitesi (55.000 küsür öğrenci var)
2.Karabük Safranbolu Turizmi ve Karabük Sanayisi
3.Daha kaliteli ve daha güvenli yol güzergahı. (D755-E-80 ve Otoban.)


Bu dırumda yol yaklalık 80 - 100 km daha uzar ayrıca Çankırı yolu da gayet güzel



sayfa 2
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET