Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 12

Uluslararası ilk bölgesel havalimanı olan Zafer Havalimanı'ndan hangi şehirlere direkt uçuş olmalı?
Berlin 8.9%  8.9%  [9]
Brüksel 6.9%  6.9%  [7]
NewYork 6.9%  6.9%  [7]
Adana 5.0%  5.0%  [5]
Van 2.0%  2.0%  [2]
Antalya 3.0%  3.0%  [3]
Helsinki 1.0%  1.0%  [1]
Toronto 1.0%  1.0%  [1]
CapeTown 5.0%  5.0%  [5]
İzmir 22.8%  22.8%  [23]
Ankara 7.9%  7.9%  [8]
Trabzon 4.0%  4.0%  [4]
Paris 2.0%  2.0%  [2]
Barselona 1.0%  1.0%  [1]
Tokyo 4.0%  4.0%  [4]
Diyarbakır 5.9%  5.9%  [6]
Hamburg 2.0%  2.0%  [2]
Düsseldorf 10.9%  10.9%  [11]
Toplam Oy : 101

babur19
6 ay önce - Sal 09 Tem 2019, 15:59

7 yılın bilançosu:
https://www.Reklam_link.com/7-yilda-garanti ...ro-odendi/


Erol_B
6 ay önce - Pts 22 Tem 2019, 09:45

Bu havalimanının en büyük problemi yeri çok ama çok yanlış.
Uşak'ın zaten Havalimanı vardı, Afyon'da da askeri bir havalimanı var, ufak bir düzeltme ile orası da sivil havacılığa açılabilirdi.
Kütahya'ya illa bir havalimanı yapılmak isteniyorduysa eğer o zaman Kütahya'ya yakın bir yere yapılmalıydı. Bölgesel havalimanı yapacağız diye ne Kütahya'ya ne Afyon'a ne de Uşak'a hiçbir faydası olmayan 3'üne de son derece uzak bir noktaya, etrafında hiçbir yakın önemli yerleşimin olmadığı bir yere hiçliğin ortasına yapıldı havalimanı.
Üzerinden 80 sene de geçse bu havalimanı asla verimli bir havalimanı olamaz. Bari Uşak ve Afyon havalimanlarını geri açsalar da bu illerimiz havayolunun nimetlerinden faydalansa.



İSMAİL ÇELİK

6 ay önce - Pts 22 Tem 2019, 10:03

Öncelikle Kütahya,Afyon,Uşak İstanbul,Ankara ve İzmir'e çok uzak değil.Otobüs ve otomobil o yüzden burada çok kullanılır.

Bu üç ilden trende geçiyor üstelik.

Ankara-İzmir hızlı treni Kütahya sonrası bu havaalanına uğrarsa ve burada istasyonuda olursa bir nebze ulaşım kolay olduğu için kullanımı artabilir.

Vardır muhakkak ama 3 il merkezine uçak seferleri ile bağlantılı otobüs seferleri olmalı.

Kütahya ve Emirdağ'ın bayağı bir gurbetçiside var yaz aylarında ve bayramlarda bu husus dikkate alınmalı.

Ben birde buraya iş jeti tarzında küçük uçaklar ile sefer yapılması burayı yaşatır ümidindeyim tabi ama havayolu şirketleri için bunun işletmesi karlı olurmu?

Bir ümidimde turboprop yani pervaneli uçaklar ile sefer yaparak bilet fiyatlarını düşürerek acaba yolcu sayısı artarmı?

Afyon ve Kütahya İlleri Frigler adı altında tanıtım kampanyası yaparak bu alanda meraklı ve araştırmacıların ilgisini çekip turizm hareketliliği sağlamak.Rahmetli Kazım Mirşan okunmayan Frig Yazısını okuduğunu iddia ediyordu.(Yazı hakikaten Göktürk harflerinin Runik şekli gibi)Yani buda tarihimiz açısından araştırılmalı zaten Rahmeti Kazım Hoca'nıniddiaları doğru ise bunu sağlam deliller ile desteklersek emin olun bu illerde turizm patlaması olur.


babur19
5 ay önce - Sal 30 Tem 2019, 16:03

Kütahya Zafer Havaalanı
Yıllık yolcu garantisi;
1.Yıl 850.000
2.Yıl 909.500
3.Yıl 1.026.695
4.Yıl 1.083.205
...
10.Yıl 1.370.000

Uçan yolcu sayısı;
1.Yıl 43.672
2.Yıl 41.876
3.Yıl 42.276
4.Yıl 41.188

Her yıl yaklaşık 1.000.000 yolcu farkını bilin bakalım kim ödeyecek?


babur19
5 ay önce - Prş 08 Ağu 2019, 14:01

2017 yolcu sayısı 103364 ile rekor kırmış.



2018 yılı yolcu sayısı 99395
2019 Temmuz sonu 49447 (2018 Temmuz sonu 60450)



çetin81
1 ay önce - Pzr 08 Arl 2019, 06:58
Zafer Hezimet Oldu


3 şehrin havayolu ulaşımının sağlanması için Kütahya'da yapılan Zafer Havalimanı “hezimet” oldu. Yap-işlet-devret (YİD) modeliyle yapılan havalimanına verilen yolcu garantisi sayısı, toplam 1.6 milyon kişinin yaşadığı Kütahya, Afyon ve Uşak illerinin nüfusuna yaklaşıyor. Havaalanına bu yıl 1 milyon 236 bin 89 yolcu garantisi verildi. 2012'den bu yana tutmayan rakamlar nedeniyle de 2018 yılına kadar, havaalanını işleten şirkete devlet kasasından 5 milyon Euro ödendi.

CHP Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, Zafer Havalimanı için verilen yolcu garanti sayısının neredeyse 3 ilin nüfusu kadar olduğuna dikkat çekerek, “Şehirler göç veriyor nüfus azalıyor ama yolcu garanti sayısı artıyor. 3 ildeki vatandaşların neredeyse tamamını uçursak yolcu garanti sayısı karşılanmıyor. 28 yıllığına işletme hakkı verildi. Tam bir kara delik” dedi. CHP Trabzon Milletvekili Ahmet Kaya da, verilen yolcu garantisinin sadece yüzde 5'inin gerçekleştiğini ve firmaya Hazine'den 5 milyon Euro ödeme yapıldığını belirtti.

Sayıştay raporuna girdi

Zafer Havalimanı Kütahya, Afyon ve Uşak bölgesi için 50 milyon Euro yatırım maliyetiyle, yıllık 2 milyon yolcu kapasiteli olarak yapıldı. Sayıştay raporuna göre, 2012 yılında hizmete giren havalimanı için yolcu garanti sayısı da her yıl artıyor. 2019 yılı için verilen yolcu garanti sayısı 2020 için 1 milyon 279 bin 352. Bu 3 ilin nüfusu ise toplamda 1 milyon 652 bin 920.(sözcü)


Ömer_KSK
1 ay önce - Pzr 08 Arl 2019, 07:37

Alıntı:
Ankara-İzmir hızlı treni Kütahya sonrası bu havaalanına uğrarsa ve burada istasyonuda olursa bir nebze ulaşım kolay olduğu için kullanımı artabilir.

Ankara-İzmir hızlı tren hattı Afyonkarahisar'dan sonra Emirdağ üzerinden Polatlı'ya gidiyor. Dolayısıyla değil bu havalimanına, Kütahya'ya bile uğraması söz konusu değil.

Bu havalimanı yapılırken ayrıca demiryolu bağlantısı projelendirilmeliydi. Demiryolu projelendirilmediği için havalimanına ulaşım sıkıntılı oldu. Yap-İşlet-Devret ile yapılmış olması da ulaşımı sıkıntılı olan bu havalimanının üzerine tüy dikti.


mahmut11
1 ay önce - Pzr 08 Arl 2019, 12:58
Sözcü = pislik


Alıntı:
Zafer hezimet oldu


Sözcü'nün hezimet tabirini kınıyorum. Gerçi patronu, FETÖ'cü, firari bir bulgar olduğu için. O zafer adının anlamını anlayabilmelerini veya hazmedebilmelerini beklemiyorum. Hezimet tabiri, zafer havaalanının bulunduğu coğrafyaya ve yaşanmışlıklara saygı olarak kullanılmamalıdır.

Hezimet yerine, fiyasko; skandal laflarını kullanmak çok mu zor?


Ebübekir
1 ay önce - Pts 16 Arl 2019, 15:31

TransparencyTR'nin Twitter hesabından:
Alıntı:
Zafer Havalimanı için Hazine'den işletmeci firmaya ilk 7 yılda 39.158.804€ ödendi. Yolcu sayısı garantinin %96 altında kaldı. 2044'e kadar garanti kapsamında 205.281.118€ ödenecek!





AkAlp
6 gün önce - Çrş 15 Oca 2020, 15:02

Eskişehir Hasan Polatkan Havalimanı Yolcu Sayısında Bölgesel Zafer Havalimanını Geride Bıraktı

Eskişehir Hasan Polatkan Havalimanı, 2019’da yıl sonu rakamlarına göre Kütahya’daki Zafer Havalimanı’nı toplam yolcu sayısında geçti.

Yurtiçi düzenli seferler olmasa da, yurtdışı seferlerinde son yıllarda yolcu sayısı giderek artan Eskişehir Hasan Polatkan Havalimanı 2019’un tüm yıl verilerine göre bu sene Kütahya’nın Zafer Havalimanı’nı tüm yolcu sayısında da geçmeyi başardı.
Geçen seneye göre yolcu sayısında yüzde 13’lük düşüş yaşansa da, Eskişehir Hasan Polatkan Havalimanı’nda çoğunluğu yurtdışı olan toplam yolcu sayısı 86 bin 370 olurken, Zafer Havalimanı’nda bu sayı 82 bin 109 olarak açıklandı.

https://www.2eylul.com.tr/Icerik/Haber/36276/zafe ...tam-gectik

bölgenin tek büyükşehri olan eskişehir'de şehrin ortasında yer alan hasan polatkan havalimanını çok az bir yatırım ile geliştirmek dururken, gidip kütahya-afyon-uşak'ın ortasına havalimanı yapılırsa olacağı buydu!

bir tane bile yurtiçi tarifeli sefer olmamasına rağmen hasan polatkan, zafer'i her yıl daha da katlamaya devam edecek.



sayfa 12
« önceki   123 ... 111213   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege