Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul İETT'nin Karsan Bredamenarinibus Otobüsleri
« önceki   123 ... 100101102

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 102
selim beytullah
2 ay önce - Pzr 08 Eyl 2019, 22:35


(+)

Anadolu Garajı


ERHAN DEMİR

1 hafta önce - Çrş 30 Ekm 2019, 16:04

Hergün bu otobüsleri kullanırım kapı üstünde bunları ilk kez görüyorum nedir bu gri kutular.
Her kapıda var.




Samet_2335
1 hafta önce - Çrş 30 Ekm 2019, 16:22

@ERHAN DEMİR,

Gördüğünüz aletler sensör oluyor. Yolcu inerken sensör devreye giriyor ve inen yolcu sayısını hesaplıyor. Bu proje tutmadı sanırım ve bütün otobüslere konulmadı.


Crazyhits 11
1 hafta önce - Cmt 02 Ksm 2019, 02:19

K1669



(+)


Bu araçların solo versiyonlarını da Anadolu yakasında görebilecek miyiz?


UgurBurak Aritas

1 hafta önce - Cmt 02 Ksm 2019, 02:41

Alıntı:

Bu araçların solo versiyonlarını da Anadolu yakasında görebilecek miyiz?





Görebilmemiz için Anadolu yakasındaki garajlardan birine CNG dolum tesisi yapılmalı. Solo Bredaların tümü CNG.



UgurKU

1 hafta önce - Cmt 02 Ksm 2019, 11:42

K1677


AbbA
1 hafta önce - Cmt 02 Ksm 2019, 11:50

Alıntı:
Gördüğünüz aletler sensör oluyor. Yolcu inerken sensör devreye giriyor ve inen yolcu sayısını hesaplıyor. Bu proje tutmadı sanırım ve bütün otobüslere konulmadı.


Neden böyle bir şeye ihtiyaç duymuşlar? Amaç gün sonu yolcu sayısını öğrenmek ise akbil var, anlık aracın doluluk durumu ise aracın ağırlığı baz alınır.


ümit 806

1 hafta önce - Cmt 02 Ksm 2019, 13:55

Alıntı:
Gördüğünüz aletler sensör oluyor. Yolcu inerken sensör devreye giriyor ve inen yolcu sayısını hesaplıyor. Bu proje tutmadı sanırım ve bütün otobüslere konulmadı.

Benzer sensörler Ikarus otobüsler daha orjinal kasa iken de denendi. Proje tutmadı ise kapıdan yol vermek için inip sonra geri binenler vs yüzünden sistemin düzgün çalışmaması olabilir. Malum bizde proje yapanlar araçlarda seyahat edip fiili durumu görmez masa başından saha analizi yaparlar.

Alıntı:
Neden böyle bir şeye ihtiyaç duymuşlar? Amaç gün sonu yolcu sayısını öğrenmek ise akbil var, anlık aracın doluluk durumu ise aracın ağırlığı baz alınır.

İnenleri saymak istiyorlar hangi duraklar arasında en çok yoğunluk olduğunu anlamak için.

Bunun için ağırlık kontrolü mantıklı olabilir. Ama kadın - erkek boy ve ağırlık farklılıkları yüzünden yine de tam doğru netice elde edilemeyebilir.


AbbA
1 hafta önce - Cmt 02 Ksm 2019, 15:00

Alıntı:
Bunun için ağırlık kontrolü mantıklı olabilir. Ama kadın - erkek boy ve ağırlık farklılıkları yüzünden yine de tam doğru netice elde edilemeyebilir.


A ve B durakları arasında 10 ton yolcu yükü kapasitesine sahip otobüs 30 gün boyunca sabah saat 7 - 9 arası her seferinde ortalama 9 ton geliyorsa o hatta bir yoğunluk olduğu aşikar.


UgurKU

2 gün önce - Cmt 09 Ksm 2019, 09:04

K1150




sayfa 102
« önceki   123 ... 100101102
ANA SAYFA -> ULAŞIM