Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 10
altay oguz
9 yıl önce - Cum 09 Tem 2010, 20:26

gereksız boyle bır hat yerıne/ tuzla harem/ metrobus dahja faydalıdır dıye dusunuyorum sonucta oguzergahta aracı olanlar cogunlukta *ayrıca metro var iett var

emrenmert

6 yıl önce - Pts 19 Ksm 2012, 22:30

Metrobüsü her ne kadar desteklemesem de, biraz daha uzatılabilir.

* Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'den sonra minibüs yoluna inip normal otobüs hattı gibi Kartal sahiline kadar gidebilir.
* Avrupa Yakası'nda da D100 üzerinden Selimpaşa sahiline dek uzatılabilir. Ayrıca Subaşı-Çatalca-Büyükçekmece Metrobüs ve Gümüşyaka-Silivri-Selimpaşa sahil şeklinde otobüs hatları da açılırsa tamamdır.



barisavcilar

6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 11:46

Merhaba www.reklam_link.com sitesinde metrobusun hadimkoy üzerinden bahcesehire götürülmek istndiği ile ilgili bir cevap verilmis.bu güzergah esenyurt- bahçeşehir- hadimkoy olabilirmi?

mertesat07

6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 12:18

Tem Orhanli kavsagindan tem uzerinden Altunizadeye kadar metrobus mumkun olabilir mi metrobusu besleyecek baglanti hatlarida acilabilir

Burak.
6 yıl önce - Cmt 11 May 2013, 12:21

Sultanbeyli-Orhanlı arasında nüfus yok ki sadece sabah ve akşam saaterinde sanayi tesislerinin paydos etmesiyle yoğunluk olusuyor bir kaç hatlık iett ile bu sorun çözülebilir.
O bölgede ulaşım diye bir şey yok neredeyse



Cemoli D18
6 yıl önce - Pzr 20 Ekm 2013, 14:04

Alıntı:
METROBÜS HATLARI ARTIRILMALI
Lastik tekerlekli ulaşımın daha verimli kullanılması için bireysel araçlar yerine toplu taşıma araçlarının kullanılması gerektiğini söyleyen Bozlağan konuşmasını şöyle sürdürdü: 'Metrobüs, yoğunluğundan dolayı her ne kadar eleştirilse bile, günlük 1 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Bence metrobüs çok güzel bir proje, başka metrobüs hatları da yapılmalı. Öncelikle metrobüsün Anadolu yakasında Tuzla’ya kadar uzatılması gerekiyor. Esenyurt- Aksaray, Mahmutbey-Kavacık, Harem-Tuzla, Yenikapı- Küçükçekmece, Bağdat caddesi- Kalamış sahil yolu gibi güzergâhlarda yeni metrobüs hatları yapılarak ihtiyaca karşılık verilebilir ve mevcut metrobüs hattının üzerindeki baskı azaltılabilir.'


Buna benzer bir açıklama var.

http://www.ensonhaber.com/istanbul-trafigine-7-co ...10-19.html


Pendikli Eray
3 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 23:48

Bana kalsa Tuzla-Üsküdar arası bir Metrobüs hattı şart.

Tuzla Kısmında İçmeler Köprüsüne Başlangıç yeri oluşturulup bitiş yeri ise Üsküdar kısmında Harem olacak şekilde yapılabilir.

E-5 Üzeri hatlar kaldırılır veya sayısı azaltılır.

130Ş hattı kaldırılır.
500T sefer azaltımı.
16D Kaldırılır.
16A hattı seferler azaltılır.
16 Hattı kaldırılır.



Maltepe,Kartal,Pendik,Tuzla Mahallerinden Bh kalkan hatlardan veya sefer kısılan hatlardan Metrobüse,Metro'ya,Marmara'ya entegreli hat sayısı arttırılıp seferleri fazlalaştırılır Metro Entegre Ücretsiz olur.


KHanbilge

3 gün önce - Cmt 09 Ksm 2019, 00:12

@pendikli Eray bey sizin planınıza göre e5 ile alakası olmayan 16 ve 16d niye kaldırılıyor açar mısınız konuyu.

Pendikli Eray
3 gün önce - Cmt 09 Ksm 2019, 01:02

E-5'te kalan bir kaç hat ve Metrobusün gelmesi ile birlikte fazla kalacak hatları yazdım.

melihaka8

3 gün önce - Cmt 09 Ksm 2019, 07:05

Önceden yapılması planlanan fakat Gebze Harem ve diğer minibüsçü lobisi tarafından yapılması engellenen

"Harem-Tuzla" metrobüs hattı yeniden gündeme getirilebilir. D100 boyunca ortadan giden bir metrobüs hattı güzel olur, isabet bir karar olur.

Diyeceksiniz D100 zaten dar mevcut araçlarda trafiğe neden oluyor.

Evet kısmen dar maksatta zaten yolu iyice daraltarak özel araç kullanımını azaltmak milleti Anadolu Yakasının bir ucundan diğer ucuna 7/24 çalışan kesintisiz bir toplu taşıma sistemine yönlendirmek. Zaten İstanbulun en büyük sorunu özel araçlar ve çok fazla sayıda minibüsler otobüsler..

D100 boyunca bir sürü minibüs ve otobüs görmek yerine tek bir metrobüs hattı görmek daha mantıklıdır. Hem minibüs ve otobüsler D100den çoğu oranda azaltığında trafikte rahatlamış olur.

Başlangıç yeri Erayın dediği gibi İçmeler Köprüsü olabilir. Metrobüs besleme hatları açılabilir D100 ün kuzey ve güneyindeki yerleşimlerden. D100 üzerinden giden bütün hatlarda ki otobüslerin seferleri azaltılıp bu besleme hatlarına aktarılır.

Peki ne avantajı olacak. M4 den daha avantajlı olacak gece gündüz çalışacak.

130A,130Ş,16KH,16C,16Z,17K,21U,16U,16A,16S gibi D100'den doğrudan Kadıköy ve Üsküdara giden bütün hatların seferleri seyrekleştirilecek. Seyrekleştirildikten sonra çıkan araçlardan metrobüs besleme hatları açılacak. Tuzla İçmelerde Peron Alanı açılacak. Tuzlanın mahallelerinden gelen hatlar burada son durak yapacak.



sayfa 10
« önceki   123 ... 91011   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM