Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 316
Mehmet BLC
3 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 21:26

Ben bi THY'yle görüşeyim, önce ben kiralayayım, sonra sen benden kirala, sonra sen de müşterilere. Böyle böyle vatan millet kazansın. 737Maxcoin

Sen tehlikeli adamsın, sen bir makina soruyorsan kesin alıcısındır.


Koray C.
3 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 21:27

Rent to rent diyorsun
Olur benim için fark etmez. Ayrıca bugun dreamliner fotosu da çektim biraz uzak ama olsun.
Motorlu taşıt olması yeterli benim için


(+)




memq14
3 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 21:59

Alıntı:
Bu B789 Dreamliner'lar ın gövdeleri B77W lerden dahamı dar? Oturma düzenine bakıldığı zaman THY'nin B77W lerde oturma düzeni C49 Y300 ( Ex Kenya olan LKA-LKB-LKC C28Y372 ) iken Dreamliner lar Neden C30Y270 olarak planlı ? B789 Daha büyük diye biliyordum ben..


Ekonomi koltukları ikisinde de 3-3-3 düzeninde. Ama 777 nin koridorlar daha geniş. Gövde çapı 787 nin daha dar.

Boy olarak da bayağı bir kısa 787. Zaten yandan baktın birinde arka arkaya 4 kapı var diğerinde 5 kapı.

Uçak daha dar ve kısa olmasına rağmen nasıl tasarlanmışsa basustu dolapları daha fazla alan var.

Yani yolcu kapasitesi olarak 330 ile aşağı yukarı denk bir uçak.


adbspotter
3 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 23:52

Alıntı:
Ekonomi koltukları ikisinde de 3-3-3 düzeninde. Ama 777 nin koridorlar daha geniş. Gövde çapı 787 nin daha dar.

Boy olarak da bayağı bir kısa 787. Zaten yandan baktın birinde arka arkaya 4 kapı var diğerinde 5 kapı.

Uçak daha dar ve kısa olmasına rağmen nasıl tasarlanmışsa basustu dolapları daha fazla alan var.

Yani yolcu kapasitesi olarak 330 ile aşağı yukarı denk bir uçak.


hemen altındaki mesajda ölçüleri ile cevabı vermişken tekrar aynı şeyleri siz yazınca pekiştirecek mi insanlar? okusak keşke bütün mesajları düzgünce değil mi?

Bir ilavem olsun ayrıca; Norwegian'dan kiralanan ikinci Boeing 737-800'de belli olmuş. LN-NOY ve EI-FJA kuyruk tescilleri ile uçan Boeing 737-8JP TC-JZO tescilini almış...


Efe Elaldı

2 gün önce - Pzr 10 Ksm 2019, 11:48

Thy 4 adet 2015-2016 model a321 ve 2 adette a319 kiraliyormuş.4 adet a321 in thomas cook şirketinden geleceği söyleniyor.15 adet 737cile beraber 21 adet uçak kiralanmiş olacak.



mafakyanc

2 gün önce - Pzr 10 Ksm 2019, 17:54

Dış basında geçen haberlere göre ABD'de American Airlines ve SoutWest 737MAX'ları ancak Mart 2020'de (belki de yaz tarifesinin başlangıcıyla) tekrar uçurmayı planlamaktalar; tabi ki FAA izinleri bunları tekrardan uçurmak için gerekecek hazırlık sürecini de yeterince karşıyabilecekse!

Bu iş ilgili her taraf için gerçekten bir trajediye dönüştü. Boeing'in bir ahmaklık ve sinekten yağ çıkartma merakı nelere nelere mal oldu? 400 adede yakın MAX neredeyse bir yıldır yerde kalıp ondan sonra (inşallah) uçmaya başlayabilecek; üretilmiş ve üretilmeye devam edilen daha da fazla sayıda uçak aylardır "yerde" depolanmış vaziyette ve daha depolanacak!...

THY'nın kiraladığı 6 adet Norwegian 738'i kesin gibi de diğer 9 adedi nereden gelecek? Ryanair??? Ayrıca kiralandığından bahsedilen 4+2 Airbus 321+319 da gelecekse bu 21 uçak yetecek mi, fazla mı gelecek 2020 yaz tarifesi için?



Bu arada Koray C. Forumdaşımıza hitaben, konuyu az sulandıralım (mı)? Demiş ki:

Alıntı:
Motorlu taşıt olması yeterli benim için


Koray Forumdaşım, bende akülü (yani elektrik motorlu) velosiped de var; bu da araç!... Size kaça gider?


En son mafakyanc tarafından Pzr 10 Ksm 2019, 18:46 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


İlhanYıldırım

2 gün önce - Pzr 10 Ksm 2019, 18:44

THY yolcuları Genelde uçağı eleştiren büyük bir kesime sahipler.. Bu Kiralanacak uçaklar umarım temiz ve eli ayağı düzgün uçaklardan oluşuyordur...

mafakyanc

2 gün önce - Pzr 10 Ksm 2019, 18:55

Kabinin temiz/yıpranmamış durumda olması başlı başına bir konu da en azından bu 6 Norwegian 738 CY sınıflı değil. Arkadan gelecekler eğer Ryanair'den geliyorsa, aynı durum onlar için de geçerli.

Açıkçası bunlar AnadoluJet'e "yarar" uçaklar. Ama ilk ex-Norwegian THY renklerine boyanmış durumda...

TK'nın AnadoluJet filosu 2 grup 738'den oluşmakta:
1) TK'nın artık tamamen öz malı haline gelmiş 738'ler (bunlar bir zamanlar kırmızı kuyruklu iken "uyduruktan" CY kabine sahipti fakat AnadoluJet renklerine dönüştükten sonra 189 koltuklu ve tek sınıflı hale dönüştürüldü. Bunlar faydalı ömürlerinin sonuna kadar kullanılabilir.
2) Sun Express'ten wet lease (ekipli) olarak kiralanan 738'ler. Ancak bunların tamamı da zaten başka dış kiralama firmalarından kiralmış durumda. Hangilerinin kiralama süreleri ne zaman doluyor, süresi bitenler mutlaka iade edilecek mi (Sun Express bunları yeniden boyatıp kendi operasyonları için de kullanabilir...)?

Akla birçok soru gelebiliyor!!!


İlhanYıldırım

2 gün önce - Pzr 10 Ksm 2019, 19:07

Madem Lazım Olacaktı 319 ları elden çıkarmasalardı bari. 7 tane 319 gitti. 1 tanesi kırgızistanda diye hatırlıyorum.

mafakyanc

2 gün önce - Pzr 10 Ksm 2019, 19:13

Giden 319'ların ya tamamı ya da 6"adedi Pakistan'lı ShaeenAir'e
gitti ancak bunlar zaten yurtdışı firmadan (yanılmıyorsam AerCap) operasyonel kiralamada olanlardı. Eldeki 7 adet finsal kiralık olanın da bir tanesi ortak kullanılan Arnavutluk Havayolun'nda uçuyor. Yani elde "işe"yarar" durumda sadece 6 adet 319-100 kaldı ama onların uzun sürebilecek bakım süreleri falan da söz konusu olacaktır.



En son mafakyanc tarafından Pzr 10 Ksm 2019, 20:55 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sayfa 316
ANA SAYFA -> ULAŞIM