Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 11
melihaka8

6 gün önce - Prş 07 Ksm 2019, 20:31

Alıntı:

130Ş hattında keşke ÖHO yerine Körüklü otobüs çalışsa o kadar yoğunluk olmaz diye düşünüyorum.


Bu hatta İETT çalışması yasak. Dolayısıyla hiç bir zaman körüklü otobüs çalışmayacak.
Eğer Öztaş ÖHO yada İETT tarafından M4 metrosuna aktarma sağlayan bir hat açılsa ne 130Ş de Körüklü otobüs çalışmasına gerek kalacak ne de bu kadar yoğunluk olmayacak bu hat


cihandoğan58
6 gün önce - Prş 07 Ksm 2019, 20:45

Alıntı:
Aslında bu hattan İOAŞ çıkması doğru bir olay değildi.Şimdi pişmanlardır sanıyorum.4 araç bu hattı kaldıracak düzeyde değil maalesef.4 adet İOAŞ ve 4 adet İETT şuan çalışsaydı hat kendini azda olsa idare edebilirdi.Ve hat numarası 79A,147B felan olmalıydı bu çok uzun.

Bir diğer olayda BMC'lerdeki tabelanın okunması sıkıntısı.Alt tarafta avcılar yazısı sabit,üst tarafta Fenertepe-Başakşehir-Bahçeşehir dönüşümlü yazıyor.Başakşehir ve Bahçeşehir yazısı birbiriyle ard arda yanınca insanlar okumakta zorlanabiliyor.


Bu hatta bir daha İOAŞ gireceğini zannetmiyorum.Hat iyi iş yapıyor ama süre çok uzun Süleyman.İOAŞ bu hattan uzun olduğu için çıktı.Dediğin gibi bu hat 4 aracı haketmiyor.Şu anda bile en az 8 araç çalışması lazım.Şimdilik böyle gidiyor ama Başakşehir şehir hastanesi açılınca böyle olmayacak.Avcılar-Esenyurt-Bahçeşehir-Ispartakule-Güvercintepe’den hastaneye direkt tek vasıtayla ulaşım bu hat olacak.Bu yüzden bu hat şu anki mevcut 142B gibi 15-20-25 dakikada bir çalışacaktır.Yani 13-14 körüklü otobüs demek bu.

Hat numarasına gelince 146A en uygunuydu gittiler böyle cins bi şey yaptılar.3 rakam + 2 harf pek hoş durmuyor.Dediğin gibi 79A ya da 147B de olabilirdi.

Bu hatta 3 otobüs(citaro,conecto,bmc)de çalışıyor ve hepsinin de ön tabelası farklı.Standart yok.BMC de üst tarafta Fenertepe-Başakşehir-Bahçeşehir dönüşümlü alt tarafta Avcılar yazarken, Citaro da üst tarafta Başakşehir alt tarafta Bahçeşehir-Avcılar dönüşümlü, Conecto da ise üst tarafta Başakşehir 4.Etap alt tarafta Avcılar yazıyor.Conecto’da dönüşüm yok.En şık duranı Conecto’nun tabelası.

Ayrıca Citaro ve BMC’lerin arka tabelasında 146BA numarası sığmadığı için küçük puntoyla yazılmış.Okunması zor oluyor doğal olarak.Conecto da sıkıntı yok.


Alperen4423
6 gün önce - Prş 07 Ksm 2019, 23:02

142B tam baştan sona giderseniz tam bir ölüm.

Süleyman 0671
5 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 13:35

Alıntı:
142B tam baştan sona giderseniz tam bir ölüm.

Biraz şans meselesi aslında.Yaklaşık 5-6 defa 142B'yi 10 sn ile kaçırdım ve 1-2 dk sonra arkadaki araç geldi 6-7 yolculu körüklü bir conecto.Günde en az 1 defa yaşanan bir durum bu 142B'de.Ama kalabalık bi sefere geldiyseniz çok büyük sıkıntı olabiliyor.Ben hergün 142B'yi kullanmak zorunda kaldığım için anlayabiliyorum sizi.


ugurhasgul
5 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 14:10

Melihbey iett çalışması yasak demişsiniz gerçekten şaka gibi bu iett zamanında nasıl bir anlaşma yapmışda nasıl bir bağlantıları varda bu öhöcularla kendi hattına mudahele edemiyor hiçbir şey yapamıyor gerçekten rezalet bir durum normalde gerekli durumlarda istediği gibi otobüs koyup çıkarması lazım

melihaka8

5 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 17:57

Alıntı:
Melihbey iett çalışması yasak demişsiniz gerçekten şaka gibi bu iett zamanında nasıl bir anlaşma yapmışda nasıl bir bağlantıları varda bu öhöcularla kendi hattına mudahele edemiyor hiçbir şey yapamıyor gerçekten rezalet bir durum normalde gerekli durumlarda istediği gibi otobüs koyup çıkarması lazım


İETT 500T ve 130Ş hatlarını işletme hakkını Öztaş grubuna sattı. Evet saçma gelebilir. İETT gibi kar amacı gütmeyen bir devlet kurumunun rant uğruna bu hatları Öztaş grubuna peşkeş çekmesini hala aklım almıyor.
Zaten şu İstanbulda 2050 yılı da olsa Öztaş ve Gebze Harem yine kalır.

Bu bilgiler yanlış değil işinize gelmiyor gerçek bu zorunuza gidiyor gerçeği bu madem yanlış doğrusu neyse açıklayın hiç biriniz açıklama yapmıyorsunuz


En son melihaka8 tarafından Cmt 09 Ksm 2019, 10:59 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


ugurhasgul
5 gün önce - Cum 08 Ksm 2019, 18:13

Haklısınız zaten dikkat ederseniz 2008 li yıllardan sonra hemen her merkezi yerdeki kritik hatlar hep özelleşti nasıl bir lobileri felan varsa kimsede dur diyemiyor



sayfa 11
« önceki   123 ... 91011
ANA SAYFA -> ULAŞIM