Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 14
Misafir 1d5

1 yıl önce - Cum 11 Oca 2019, 14:26

Manisa'daki otobüslerin güzergahlarını görebileceğimiz bir yer var mı? Nereden nereye gideceğimizi her seferinde mumla mı aramak zorundayız? Belediye sayfalarında veya internette bulamıyorum. Google maps verileri güncel olmuyor genellikle oradan da öğrenemiyoruz. Bu çağda bu teknolojide otobüslerin nereye gideceğini öğrenmek için otobüsleri durdurup şoförlere mi soralım?

Misafir 9fb

1 yıl önce - Cum 18 Oca 2019, 20:36

MANULAŞ iOS android programını indirin. ya da akıllıbiletim web sitesine Manisa Kart hesabıyla üye olup her hattı görebilirsiniz.



Misafir edc

1 yıl önce - Cmt 30 Mar 2019, 17:01

şelale pilazyaya kaç otobüs gidiyor

onurnazliaka
9 ay önce - Pts 04 Ksm 2019, 23:19



mahmut11
9 ay önce - Sal 05 Ksm 2019, 00:42

Bunların çok kalabalık olmaması ve 21'lerin sürekli dolu gitmesi = Manisa ulaşımı



Azigolar
6 ay önce - Pts 03 Şub 2020, 12:50

Bunların yerini elektrikli otobüsler aldı şimdi

erkinalp
5 ay önce - Cmt 15 Şub 2020, 22:32
Şehzadeler-Yunusemre otobüs hatları reformu


Manisa Özel Halk Otobüsleri (155 numaralı kooperatif) çok fazla araç olduğu için verimsiz çalışıyor. Halihazırda 169 araç var ve aynı gün içinde yarısından çoğu yatıyor. Bunun önlenmesi için, araçlardan 117 adedi yerine 52 adet 12 metrelik araç alınmalı, 30 adedinin yerine 15 adet çift katlı 11 metrelik araç alınmalı, geri kalan 22 araç ise Laleli, Alçıtepe, Kuşlubahçe, Bayındırlık bölgelerine çalışmak üzere kullanılmaya devam edilmeli. 141 numaralı kooperatifin 69 aracının 50'si yerine de 20 adet eklemli otobüs alınmalı:
Yeni düzenleme ile otobüs hatları aşağıdaki gibi olmalı*:
Özel Halk Otobüsü hatları
1 Akgedik TOKİ-Metin Ersan Caddesi-Mehmet Akif Caddesi-Mimar Sinan Bulvarı-Eski Garaj-Otogar (çift katlı/eklemli)
2 Yağcılar-CBÜ İlhan Varank Yerleşkesi-Şantiye Yolu-Sosyal Bilimler Lisesi-Muradiye-Horozköy-Kısık Cami-Ulupark-Çarşı-Şehir Hastahanesi (12 metre)
3 TOKİ 2-Fen Lisesi-Çukurova Lisesi-Birlik Caddesi-Öz Saruhan Bulvarı-İzmir Caddesi-Ulupark-İstasyon-Otogar (12 metre)
4 Karaçay Son Durak-Küçük Sanayi-Azizbey-5359 Sokak-Malta-Alaybey-İstasyon-Nurlupınar (12 metre)
5 Dericiler Sitesi-Horozköy-Sürmene Caddesi-Tarzan Sokağı-Bahri Sarıtepe Caddesi-Uncubozköy-Celal Bayar Üniversitesi Hastahanesi-Keçiliköy-Yukarı Kayapınar (midibüs)
6 Düğlek-Horozköy-Mesir Mahallesi-Laleli-Mimar Sinan Bulvarı-Eski Garaj-Avni Gemicioğlu Caddesi-İstasyon-Otogar (midibüs)
7 OSB-Küçük Sanayi ring (12 metre)
8 Gürle-Emlakdere-Aşağı Kayapınar-Uncubozköy-Mimar Sinan Bulvarı-Fatih-Hafzasultan-Yenimahalle-Kuşlubahçe-Spil Mahallesi (12 metre)
9 Horozköy Geçit-Barbaros-Manisa Lisesi-Ulupark-Alçıtepe-Kumludere-Ulu Cami-Bayındırlık-Mevlevihane (midibüs)
18 Muradiye Tarım Kredi Kooperatifi-Sosyal Bilimler Lisesi-Çiftlik Yolu-CBÜ İlhan Varank Yerleşkesi-Yurtlar-Karaali-Akgedik-Uzunburun (midibüs)
19 Celal Bayar Üniversitesi Hastahanesi-Kenan Evren Sanayi Sitesi-Atatürk Caddesi-Muhsin Yazıcıoğlu Bulvarı-Birlik Caddesi-Ingolstadt Bulvarı-Menemen Asfaltı-Muradiye İstasyon-MOSTEM-Hasan Türek Caddesi-Akgedik TOKİ-Akgedik-Uzunburun (midibüs)
20 Evrenos-Muradiye Anadolu Lisesi-Şantiye Yolu-Yurtlar-Karaali Villalar-Orta Ölçekli Sanayi-Üngör Çalışır Caddesi-Vestel City-MOSTEM-Demiryolu Yük İstasyonu (midibüs)
138 Akgedik TOKİ-Akgedik-Menemen Asfaltı-Barbaros-Avni Gemicioğlu Caddesi-Manisa Lisesi-İstasyon Caddesi-Ruh Sağlığı Hastahanesi-Şehir Hastahanesi-Turgut Özal Mahallesi-Karlıpınar (12 metre)
205 CBÜ İlhan Varank Yerleşkesi-Yurtlar-Menemen Asfaltı-Çevreyolu-Horozköy Benzinlik-Çevreyolu-Otogar (12 metre)
MANULAŞ hatları
200 CBÜ İlhan Varank Yerleşkesi-Menemen Asfaltı-İstasyon Caddesi-Cumhuriyet Caddesi-Ulupark (çift eklemli)
MANULAŞ/Özel Halk Otobüsü hatları
306 CBÜ İlhan Varank Yerleşkesi-Menemen Asfaltı-Ingolstadt Bulvarı-Bahri Sarıtepe Caddesi-Mimar Sinan Bulvarı-İzmir Caddesi-Şehir Hastahanesi (çift katlı/eklemli)
10, 11, 12, 13, 14, 17, 21, 22 numaralı hatlar iptal edilip; 18 numaralı hat tüm gün çalışmalı.
MANULAŞ hatlarından 301 ve 304 numara çalışmaya devam etmeli, 292, 302, 303, 305 numaralar iptal edilmeli.
Notlar:
*:Hat-araç tipi eşleştirmeleri yapılırken midibüsler 55 kişilik, 12 metrelik otobüsler 100 kişilik, çift katlı otobüsler 120 kişilik, eklemli otobüsler 150 kişilik, çift eklemli otobüsler 225 kişilik olarak hesaplanmıştır.
*:Güzergah önerileri yapılırken Manisa boyu çift hatlı demiryolu inşaası sonrası hemzemin geçitlerin (Muradiye, TOKİ, Horozköy T kavşak, Nurlupınar geçitlerinin) kapanacağı durum dikkate alınmıştır.
Kalabalık kontrolü önlemleri:
-Çift katlı otobüsler tahditli duraklı çalışırlar, şöyle ki, bu araçlar her iki yönde, iki katı birden bir kez doldurduktan sonra alt katta ayakta yolcu kalmayana kadar yolcu almazlar. Aynı hatta çalışan eklemli otobüsler için bu kısıtlama olmayacaktır. Ayrıca çift katlı otobüslerin üst katına yolun ilk bölümünde (1 numaralı hatta Magnessia, 306 numaralı hatta Adliye durakları öncesi) binen kişi bu durakları geçene kadar alt kata inemeyecektir. Bu durum merdivenin alt kısmındaki kayar kapı ile de kontrol edilecektir.
-CBÜ İlhan Varank Yerleşkesinde son durak yapan araçlar üniversiteden ring çalışır ama rektörlükten saat yapar. Yığılma olmaması için karşı duraktaki dinlenme ve ara duraklara varışa dikkat edilir. Çift katlı araçlarda yerleşke içinde alt kata iniş serbesttir. Yerleşkeden ring yapacak araçlar yerleşkede biten son seferler dışında saat yönünde, yerleşkede biten son seferlerde saatin tersine turlar. Yerleşkeden ilk sefer erkek yurdundan başlar, son sefer erkek yurdunda biter.


erkinalp
5 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 19:59

21 ve 22 numaralarda durak tanımlamaları yine değişmiş. MANULAŞ'ın elektrikli otobüsleri için hazırlık olmalı.

En son erkinalp tarafından Çrş 19 Şub 2020, 20:50 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Deniz Çağdaş
5 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 20:23

Elektrikli otobüslerin boş çalıştığı Manisa'ya iki katlı otobüs istenmiş

erkinalp
5 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 20:28

Çift katlı otobüs eklemli otobüs gibi doldur boşalt yapmaz. Baştan sona kadar benzer yolcusu olan hatlar için daha uygundur. Kampüs hattı için çift katlı otobüs, şu an denenen eklemli otobüslerden daha uygun olurdu.
Dikkat ettiysen midibüslerin de büyük çoğunluğunun 12 metrelik otobüslerle (9 midibüs yerine 4 otobüs alınacak şekilde) değiştirilmesini önerdim.



sayfa 14
« önceki   123 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege