Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 214
Hasan Mihrican
1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 12:40

Alıntı:
Funikuler bitmedigi icin ucu bosta kaliyor. Eger bogaz kiyisina indirse insanlari, herkesin tahmininin aksine sadece 3-5 bogaz kenarinda gezme istegindeki kisilere degil, sahildeki otobus duragindan aktarma yaparak eminonu, kabatas ya da diger yonde sariyere kadar gitmeyi isteyen insanlara da derman olur


Çok zor.
Zaten hattın kendisi kuyruk hat.
Uzun bir hat olsa anlarım.
Yani o dediğin şey suyunun, suyunun, suyu olur ki kimse de bu kadar kısa aktarmalara meyil etmez.


enders
1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 16:02


(+)


Hayırlı olsun


Sinan Bilgin
1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 16:03

Istasyon sayisi kadar yerde tren setleri yanyana gecip devam edebiliyorsa sanirim hatta ayni anda baslangic ve bitis istasyonlari da dusunulurse 4 set calistirilabilir tek yonde

Bunun bu kadar kisa bir hatta yetecegine eminim.
Vardigi son nokta itibariyle uzatma potansiyelinin olmadigini dusunuyorum zaten



enders
1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 22:32

İstasyonlar ve Aktarmalar:
1-Levent
M2 Yenikapı-Hacıosman
2-Nispetiye
3-Etiler
4-Boğaziçi Üniversitesi-Hisarüstü


mafakyanc

1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 22:50

Bu hatta şu anda en fazla 3 set çalışmakta. Bu 3 set, sefer sayılarımın sıklaştırıldığı saatlerde. 4 ya da 5 dakika aralıklarla sefer yapılıyor ve trenler Nispetiye ve Etiler istasyonlarında karşılaşıyor. Başka seçenek de olmaz. Zaten yazın, üniversitenim de tatile girmesi döneminde gün boyu 9 dakikada bir sefer düzenine dönülecektir.

Aslında IBB Ulaşım'ın elinde, çok daha önceden hazırlanmış olan, hattın Gültepe'ye uzatılma projesi var.

Bu uzatmada sadece 2 istasyon var: Ortabayır ve Gültepe (merkez) -- NEF gökdelenciğinin oraları.

Ancak istasyon giriş çıkışları ve tünel kazımı için açılması gerekecek şaftların konumları problemli zira yer üzerinde boş 1 m2 yer kalmamış durumda. Kamulaştırma zaten işi ciddi süreçlele uzatmak demek.

Bu uzatma yapılabilirse bile öyle 50 yıl sonrasını düşünüp çift tünel yapmak yine israf olur. Tek tünelli işletme yetecektir. Zaten Gültepe'den aşağıya Cendere'ye Yahya Kemal üzerinden inmek eğim nedeniyle olanaksız. Ha, Kuştepe / Emniyet Evleri yönüne devam edebilecek bir uzatma olabilir mi; orasını kestiremedim...



Hasan Mihrican
1 hafta önce - Çrş 09 Ekm 2019, 10:59

Yeni uygulamanın duyurusu yayınlanmış.

https://www.metro.istanbul/duyuru/detay/m6-hattin ...arttirildi


Alıntı:
Yayın Tarihi
08.10.2019

M6 Hattında Sefer Sayısı Arttırıldı!
M6 Levent-Boğaziçi Üniversitesi/Hisarüstü metro hattında tüm gün 9 dakika aralıkla yapılmakta olan seferler yolcularımızdan gelen talepler değerlendirilerek yeniden düzenlendi.

Sistemin fiziki yapısının izin verdiği şartlar çerçevesinde seferlerin arttırılması için yapılan çalışma ile güzergahta sabah 07:00-10:00 ve akşam 16:00-20:00 saatleri arasında 5 dakikada bir sefer yapılmaya başlandı.

Sefer tariflerimizi https://www.metro.istanbul/SeferDurumlari/SeferDetaylari adresinden sorgulayabilirsiniz.


Mehmet Kasım İyonya
1 hafta önce - Çrş 09 Ekm 2019, 14:14
M6 HİSARÜSTÜ-ANADOLU YAKASI'NA GEÇEBİLİR Mİ?


Acaba bu hat Hisarüstü'nden sonra kıvrılıp uzatılarak boğazın altına dalabilir mi? Anadolu Yakası'na geçme şansı olabilir mi? Ya da köprü ile geçebilir mi? Çünkü hemen kuzeyinden bir tüp geçit projesi var. harita aşağıda. Kazlıçeşme-4. Levent-Söğütlüçeşme Metrosu geçiyor.





Hasan Mihrican
1 hafta önce - Prş 10 Ekm 2019, 11:10

Aradaki kot farkı oldukça fazla.
O yüzden böyle bir durumda köprü daha uygun olabilir.


Mehmet Kasım İyonya
1 hafta önce - Prş 10 Ekm 2019, 11:27

Güzergahı biraz kıvırarak, s çizerek, 2-3 km uzatarak gidilebilir.

İSMAİL ÇELİK

1 hafta önce - Prş 10 Ekm 2019, 18:21

Hisarüstü bayağı yüksekte 3 katlı tünelde boğazın en derin yerlerinden geçecek ,birde burası tek hat ve peronlar kısa.



sayfa 214
ANA SAYFA -> ULAŞIM