Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 285
Kamil3456
1 hafta önce - Pts 07 Ekm 2019, 21:53

Ben ht18 de körüklü citaro görüyorum

Samet_2335
1 hafta önce - Pts 07 Ekm 2019, 21:57

@Kamil3456,

Madem HT18 hattında körüklü Citaro görüyorsanız ne diye bu hat için körüklü Citaro çalışıyor mu diye soru soruyorsunuz? Kendi içinizde tezatlık yaşıyorsunuz.


Altuğ Pekaydın2000
1 hafta önce - Pts 07 Ekm 2019, 22:06

Citaroların Bakımları Adam Akıllı Yapılırsa Beklentilerim Şu Şekilde ;

+ Tam Motor Revizyonu
+ Düzgün Ses İzalasyonu
+ Yeni Koltuk Kaplamaları
+ Yeni Tutma Demirleri
+ Yeni Araç İçi Bilgilendirme Etiketleri
+ 2 Adet Durak Bilgilendirme Ekranı ( Normalde bir adet araç içinde var önde orta kapının orayada bir adet koyulmalı )
+ Daha Standart Duracak Düğmeleri
+ Yeni Zemin
+ Yeni Boya
+ Yeni Tabelalar ( Matrix )
+ Süspansiyon Yenilemesi ( Alt Takımlar )
+ Klima ( İç Klima Hattı )

Beklentilerim bunlar yapılacak diye bi kaydı yok ama yapılırsa bu araçları baya kullanırız



Samet_2335
1 hafta önce - Pts 07 Ekm 2019, 22:15

@Altuğ Pekaydın2000,

Bakım sırasında motor bakımının yanında şanzıman bakımı aynı anda yapılıyor mu bilmiyorum. Ayrı ayrı yapılıyorsa şanzımanlara da el atmaları gerek. Şanzımanları bitik durumda, vites geçişleri yüksek devirlerde oluyor ve bazen vites geçmiyor. 1. vitesten 2. vitese geçerken diğer ZF Ecomat şanzımanlı araçlara göre çok fazla sallanma oluyor.


Altuğ Pekaydın2000
1 hafta önce - Pts 07 Ekm 2019, 23:47

@Samet_2335

Haklısın Aynı Anda Yapılacağını Düşünüyorum Retarder Bakımlarınında Yapılması Lazım 70 in üzerine çıkan otobüslerin çoğu frenlemelerde iç kanırtan bir ses çıkarıyor normal frenlemelerin dışında tabi çoğunluk otobana çıkan araçlarda oluyor anadolu yakası içi çalışan araçlarda pek görmedim 2 - 3 Araç dikkatimi çekti araçlar gayet bakımlı idi ses izalasyonu vardı tabi yılların verdiği eskime kendini gösteriyor illaki ama vites geçişleri vb iyi durumdaydı arşivime bakayım kapı kodlarını bulursam eklerim



UgurBurak Aritas

1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 17:59

Son 1 saat içerisinde hem 11T'de hem 9K'de Citaro'ya bindim. Araçlarda hiç sorun olmasa bile sorun var. Misal, 11T'de bindiğim otobüsün duracak tabelaları çalışmıyor, duracak butonlarında sıkıntı var. 9K'de bindiğim de ise arka tabela çalışmıyordu ve yolun sarsıntısını ilk defa bu kadar net hissettim bir araçta. Kapsamlı bir bakım şart.

ümit 806

1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 18:01

138, 139S, 138B ve diğer hatlarda gördüğüm Citaro otobüslerin arka hat tabelaları çalışıyor ama ışıkları azaltılmış. Gündüz okunmuyor. Bunların arka camın üst dışına takılan kameralarla alakalı olduğunu düşünüyorum.

orijinal citaro hat tabelaları gündüz ve gece ışıklarına göre tabela ışığının şiddetini azaltıp çoğaltma özelliğine sahipti. Gündüz parlak yanıyor gece de göz rahatsız etmeyecek seviyede loşlaşıyordu. Yenilenen tabelalarda bu özellik galiba yok. Çünkü ışıklar çok parlak ve geceleri göz alıyor, uzaktan okunmaz hale geliyor. Eski orijinal citaro tabelaları şimdi İOAŞ ve ÖHO'da kullanılan solo Mercedes Conecto'larda da var. İETT'nin körüklü 2012 conecto'larındaki tabelalar maalesef İETT'nin çok renkli tabela ihale şartnamesi yüzünden kullanışlı değil. Metrobüs hattında çalıştıkları için pek göremiyorum eskisi gibi. Otokar'ların kayar yazı tabelaları yerine Citaro tabelaları daha kullanışlı.



selim beytullah
1 hafta önce - Sal 08 Ekm 2019, 20:54

Zaten İett Kendi Tamircisi varken sözleşmeli Tamirciler alıyor Sarıgazideki Mercedes Arıza Bakan sirket degismis

Altuğ Pekaydın2000
1 hafta önce - Prş 10 Ekm 2019, 02:36

@UgurBurak

Yaşını bilmiyorum hitap şeklim için şimdiden kusura bakma.

Citaroda sarsıntıyı en derin şekilde hissetmen normal araçlar alman standartına göre yapılıyor ve ülkemizde kullanıma başlanıyor sen düşün adamlar almanyada günde 5 çukura giriyorsa istanbulda 20 mesela özellikle yeşiltepe çalışan araçlar yokuştan ormana girişten sonra başlıyor tangır tungur oraya alttakımmı dayanır sağlam bi bakım şart


CANGUN

1 hafta önce - Prş 10 Ekm 2019, 13:40
Zaten İett Kendi Tamircisi varken sözleşmeli Tamirciler alıyor Sar


İETT nin hiç kendi tamircisi yok,ekipler dağıtıldı emekli edildi, araçlar ücreti mukabilinde özel şirketlere bakım yaptırılıyor,her marka ve garaj özelinde



sayfa 285
ANA SAYFA -> ULAŞIM