Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 392
Mustafa ahmet2
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 11:48

Pistler, beton pist olmalı asfalt olmayacak,
Altyapı büyük oranda bitmiş gözüküyor,
Bundan sonrası karar aşaması..


mafakyanc

3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 12:36

Kaba gözle, apronun sadece betonlaması kalmış gibi gözükmekte. Pist ve taksiyolunun betonlaması bitmişe benzer.

Buraların işaretlemesi kime ait acaba? Tabi, daha önemlisi ışıklandırma konusu var! Bunlar da mı müteahhitin sorumluluğunda yoksa DHMİ'nin işi mi? (ILS, DM-VOR, Radar gibi seyr-ü sefer cihazlarının sorumlusu ve tedarikçisi kesinlikle DHMİ...)


Black07
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 12:49
Apronlar


Benim tanıdığım çalışıyor o paylaşmış apronları instagramda kendisi söyledi altyapının kasıma kadar biteceğini





aykutsan
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 14:05

Alıntı:
Katardan Singapura gidecek yolcunun Türkiye ile ne işi olur. Aç bir dünya haritasına bak kardeş. 





Bir tane örnek vereyim.Tel aviv'den istanbul'a gidecek aktarma ile singapur'a gidecek.


mafakyanc

3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 17:44

Tel Aviv diye bilinen şehir, ne zamandan beri Katar'da yer alıyor?

Tel Aviv'den Singapur'a gidecek transfer yolcusu, eğer Türkiye üzerinden gidecekse İstanbul, Ankara, İzmir ya da ileride Çukurova Bölgesel üzerinden teorik olarak uçabilir: tabi ki Tel Aviv'den Türkiye'nin hangi havalimanına uçabilecekse, ve Türkiye'nin hangi havalimanından Singapur'a uçulabiliyorsa. Bu da %99.9 İstanbul olacaktır, bugünkü uygulamayla. Ha, eğer güney/doğu bölgesinden Singapur'a ciddi bir direkt (O & D) yolcu talebi olsaydı, belki TK buradan Singapur'a bir hat açmayı düşünebilir (ikili anlaşmaların elvermesi halinde, haliyle...) ama şu an içinböyle bir uygulama çok düşük bir olasılık.

Siz hem coğrafya bilgisi olarak "pek dünyadan haberdar değilsiniz" galiba, hem de ütopik saılabilecek işere eğilimlisiniz!

Genel'de aktarma ve dolayısı ile transfer yolcu güzergahları başlangıç noktası olarak batıdan doğuya ya da ters yönde doğudan batıya işler ve bu prensipteki transfer (aktarmal)ı yolcu biletleri göreceli olarak ucuzdur.

Şimdi size bir örnek vereyim. İstanbul'dan New York'a gitmek istiyorsunuz ama illa ki "First Class" uçmak istiyorsunuz. TK'sa First Class artık yok... Avrupa'dan First Class uçan da sadece Air France (Paris'ten), BA (Londra'dan) ve Lufthansa (Frankfurt ya da Münih'ten) olduğunu varsayalım. Bu havayollarının İstanbul'dan kalkan seferlerinden birine biner, verdiğim aktarma meydanlarının birisine mecburen "business olarak" uçarsınız ondan sonrasını da "first class" olarak. Bu tabi ki çok pahalı bir bilettir ama göreceli olarak ucuzdur. Bahsettiğim meydanlardan birisinden JFK'ya "first class" uçacak yerel yolcu muhtemelen sizden daha çok ücret ödeecektir. Ama isterseniz bu uçuşunuzu Katar/Doha'ya giderek QR ile ya da BAE/Dubai'ye giderek EK ile hatta BAE/Abudabi'ye giderek EY ile de yapabilirsiniz. Bahsettiğim meydanlardan o havayollarının JFK'ya "first class" servisi var. Ancaaak, vereceğiniz fiyat, Avrupa üzerinden gittiğinizde vereceğiniz fiyatın çok üzerinde olur. Zira IST-DOH veya DXB arasında tek yön (varsa) "first class" bileti keserler, Türkiye'den çıkışınız yerel yolcu statüsünde ve fiyatlandırmasına tabidir. DOH veya DXB'den de JFK'ya yine yerel olcu statüsünde bilet alır ve öyle bir fiyat ödersiniz. Zira "coğrafi olarak ters yönde uçmaktasınız!"... Keyfinizve bütçeniz bilir, artık!



aykutsan
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 20:06

Alıntı:

Tel Aviv diye bilinen şehir, ne zamandan beri Katar'da yer alıyor?  

Tel Aviv'den Singapur'a gidecek transfer yolcusu, eğer Türkiye üzerinden gidecekse İstanbul, Ankara, İzmir ya da ileride Çukurova Bölgesel üzerinden teorik olarak uçabilir: tabi ki Tel Aviv'den Türkiye'nin hangi havalimanına uçabilecekse, ve Türkiye'nin hangi havalimanından Singapur'a uçulabiliyorsa. Bu da %99.9 İstanbul olacaktır, bugünkü uygulamayla. Ha, eğer güney/doğu bölgesinden Singapur'a ciddi bir direkt (O & D) yolcu talebi olsaydı, belki TK buradan Singapur'a bir hat açmayı düşünebilir (ikili anlaşmaların elvermesi halinde, haliyle...) ama şu an içinböyle bir uygulama çok düşük bir olasılık. 

Siz hem coğrafya bilgisi olarak "pek dünyadan haberdar değilsiniz" galiba, hem de ütopik saılabilecek işere eğilimlisiniz!  

Genel'de aktarma ve dolayısı ile transfer yolcu güzergahları başlangıç noktası olarak batıdan doğuya ya da ters yönde doğudan batıya işler ve bu prensipteki transfer (aktarmal)ı yolcu biletleri göreceli olarak ucuzdur. 

Şimdi size bir örnek vereyim. İstanbul'dan New York'a gitmek istiyorsunuz ama illa ki "First Class" uçmak istiyorsunuz. TK'sa First Class artık yok... Avrupa'dan First Class uçan da sadece Air France (Paris'ten), BA (Londra'dan) ve Lufthansa (Frankfurt ya da Münih'ten) olduğunu varsayalım. Bu havayollarının İstanbul'dan kalkan seferlerinden birine biner, verdiğim aktarma meydanlarının birisine mecburen "business olarak" uçarsınız ondan sonrasını da "first class" olarak. Bu tabi ki çok pahalı bir bilettir ama göreceli olarak ucuzdur. Bahsettiğim meydanlardan birisinden JFK'ya "first class" uçacak yerel yolcu muhtemelen sizden daha çok ücret ödeecektir. Ama isterseniz bu uçuşunuzu Katar/Doha'ya giderek QR ile ya da BAE/Dubai'ye giderek EK ile hatta BAE/Abudabi'ye giderek EY ile de yapabilirsiniz. Bahsettiğim meydanlardan o havayollarının JFK'ya "first class" servisi var. Ancaaak, vereceğiniz fiyat, Avrupa üzerinden gittiğinizde vereceğiniz fiyatın çok üzerinde olur. Zira IST-DOH veya DXB arasında tek yön (varsa) "first class" bileti keserler, Türkiye'den çıkışınız yerel yolcu statüsünde ve fiyatlandırmasına tabidir. DOH veya DXB'den de JFK'ya yine yerel olcu statüsünde bilet alır ve öyle bir fiyat ödersiniz. Zira "coğrafi olarak ters yönde uçmaktasınız!"... Keyfinizve bütçeniz bilir, artık!  


Benim coğrafya çok iyidir.Türk Hava Yolları Star Alliance Üyesidir.Görüyorsunuz İstanbul Havalimanında %90 Türk hava yolları uçakları var.Seferlerde bir kaç firma hariç hep türk havayolları uçuyordur.


Mustafa ahmet2
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 20:33

Bu Havaalanı biterse muhtemelen Şakirpaşa dan daha fazla iç/dış uçuşu olur, etrafındaki havaalanlarından yolcu da kapar.

Ancak; İstanbul da 2 Havaalanı, Ankara, İzmir, Antalya varken aktarna için Çukurovaya sadece mecburi iniş yapan uçak iner.



mafakyanc

3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 22:14

Alıntı:
Benim coğrafya çok iyidir.Türk Hava Yolları Star Alliance Üyesidir.Görüyorsunuz İstanbul Havalimanında %90 Türk hava yolları uçakları var.Seferlerde bir kaç firma hariç hep türk havayolları uçuyordur.


Burada çoluk çocuk yok! Aklınızca, aklımızla alay etmeye çalışıyorsanız: Haydi, yallah!!! Başka kapıya!...

Sizi adam yerine koyup, bilmediğinizi varsayıp bilgi sahibi olmanız için burada destan yazıyoruz; ayıp - insaf!!! Terbiyesizliğe bir son veriniz!


KAND
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 22:22

Bu proje iptal oluyor.Altyapı bitecek ama üst yapı için ya yeni ihale ya da tekrar BOT opsiyonu olacak.Yani en az üç yıl birşey beklemeyin.

mafakyanc

3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 22:26

Bu bilgi kesin bir duyum mudur, tahmininiz midir?



sayfa 392
ANA SAYFA -> ULAŞIM