Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4783
ramir3438
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 12:20

Alıntı:
Haklısınız..
Halkalı-İspartakule arası demiryolu arası 10.5 km imiş..
Dediğiniz ekler tabiiki yapılabilinir ama şu haliyle bile uzatma seferi konsa çok işe yarar yinede..


Bu uzatma Hadımköy'e kadar yapılmalıdır. Hattın şuanki hali konfordan uzak, geometrik olarak düzenleme yapılmalıdır. Yer olduğu kısımlarda da 4 hat yapılmalıdır.

Marmaray açıldı ama yük trenleri hala hattı kullanmıyor. Yolcu trenleri de yok denecek kadar az.


sefer bayraktar

3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 12:58

Küçükçelmece


(+)


Sinan Bilgin
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 14:20

Teknofest tahmini benim deneme tahminimden daha mantikli

Muhtemelen gecici sure icin atakoye uzatmislardir



aakay77
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 19:51

Adam gibi bir şehir yönetimi olsaydı şimdiye kadar elli kere raylı sistem çatalcaya, Küçükçekmece'den ayrılacak bir hat taa çorlu ya kadar uzatılabilirdi. O yüzden bu işler vizyon işi! 20 sene öncede banliyö trenlerini çatalcaya hatta Çerkezköy'e uzatılabilirdi. Sadece bir tarife değişikliğine bakardı.

sulukule romanı
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 19:57

Bugün söğütlüçeşme-ataköy ve söğütlüçeşme-zeytinburnu ayrı ayrı sefer yapıldı,her sefer ataköye gitmiyor.Ataköy kuyruk hattı deneniyor,ondan sonrada pendik kuyruk hattı denenir,bide yenikapı kuyruk hattı var.
Hedef:
-Yenikapı Söğütlüçeşme 2 dakika 15 saniyede bir sadece 5li set Yoğun saatler harici park sahasında.
-Ataköy Pendik 4 dakika 30 saniyede bir 5li ve 10lu karışık Yoğun saatler harici park sahasında.
-Halkalı Gebze 9 dakikada bir sadece 10lu set
Ama günün her saati işleyen ataköy-pendik hattı olmalı.9 dakikada bir işletme hattın tamamına yetersiz kalabilir.



mmk51

3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 21:26

Alıntı:
Aynı şekilde Anadolu Yakası'nda eski hatta Adaray vardı. Tren Gebze'den sonra İzmit şehir merkezinden de geçip Adapazarı'na giderdi. O hattı da açmayı düşünmüyorlar mı hala?

Gebze-Köseköy arasına 2 hat daha inşa ediyorlar. Belki banliyö olabilir orada da.


ercüment soros 18
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 23:05

Kızıltoprak tren viyadük köprüsü ve eski istasyonu
(kiziltoprak train bridge and old station)

Artık yok,benim evin önü,binemiyoruz
(Do not exist,nearby my home,can’t board)




(+)




tarık279
3 hafta önce - Pzr 22 Eyl 2019, 23:25

Nötr bölge her zaman sarsıntı oluşturmuyor bunun sebebini bilen var mı?

yusuf708
3 hafta önce - Pts 23 Eyl 2019, 00:45

Daha önce bir forumumuzdan bir makinist bunu acıklamıstı, gaz kestiklerini söylemisti gibi hatirliyorum ama yanlıs olmasın.

Can Balcı
3 hafta önce - Pts 23 Eyl 2019, 10:05

Merhabalar , ancak geçen hafta ilk defa kullanma şansına eriştim marmarayı. Emeği geçen herkesin eline saglık öncelikle ; naçizane bir iki konuda iyileştirme yapılmasını iyi olacaktır düşüncesindeyim

1- Trenin geliş zamanı (metrolarda olduğu gibi)gösterilse çok faydalı olacaktır. X dakika kaldı gibi
2- Ekspres hatlar olması ( Pendikten -Sirkeciye kadar baya bir zaman aldı) Ekspres hatlar olsa eger mümkünse - belli başlı istasyonlarda durup bazılarını pass geçen . yolculuk süreleri kısalabilir. En azından yogun saatlerde bir ikisi bu şekilde çalışabilir.
3-Anons sisteminde (Gidişte kullandığım ) trende arıza vardı .Anonsta söylenen anlaşılmıyordu.

Bütün bunlara rağmen tekrar yapanların eline saglık , darısı banliyo hattımızın genişlemesinin başına



sayfa 4783
ANA SAYFA -> ULAŞIM