Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 302
Ahmet377
1 hafta önce - Cum 06 Eyl 2019, 23:39

Bence Boeing 737 Max'lar güvenlidir çünkü bakıma alındı Boeing 737 Max'tan korkanlara bunu diyecem ben senelerdir 777-200'den korktum sırf MH17 ve MH370 kazaları yüzünden ama boşuna korkmuşum B737 Max'tan korkmuyorum ve hiçbir zaman Korkmayacam çünkü bu uçaklar boşuna bakıma alınmadı korkanlara bir tavsiyem var bindiğiniz Kamil Koç otobüsünün kaza yapma ihtimali B737 Max'ın kaza yapma ihtimalinden daha fazladır.

Mehmet BLC
1 hafta önce - Cum 06 Eyl 2019, 23:40

Alıntı:
Bak çok sükse yapar abi bu işte.
Ahmet 377 için bu uçağı saw ile Edremit arası uçururuz

Adam taaa 14 sene önce burada hayalini kurmuş da çizmiş


seymen61
1 hafta önce - Cum 06 Eyl 2019, 23:41

THY filosundaki uçak sayısı bugün tam 343 oldu. maşallah diyelim. ay sonunda 350 uçağa çıkacağız. artık dünyada filosu en büyük ilk 10 içindeyiz.
https://investor.turkishairlines.com/tr/mali-veriler/filo



Ahmet377
1 hafta önce - Cum 06 Eyl 2019, 23:44

Alıntı:
Bak çok sükse yapar abi bu işte.
Ahmet 377 için bu uçağı saw ile Edremit arası uçururuz


Koray Bey ben yakın mesafede uçak tercih etmiyorum bir kere Altınoluk'taki yazlığıma giderken Edremit uçuşunu kullandım kalkmamlan inmem bir oldu diyebilirim onun için otobüs kullanıyorum


Mustafa ahmet2
1 hafta önce - Cum 06 Eyl 2019, 23:48

Aynen öyle Ahmet bey haklı,
Ankara-İstanbul uçağında daha ikram toplanmadan inişe geçiyorsun



Yirmidokuz D
1 hafta önce - Sal 10 Eyl 2019, 19:15

Planespotters.com'a göre zamanında Kingfisherde uçmuş TC-LNA ve LNB, Hi Fly Maltaya gidiyor.

TC-LNA -> 9H-HFA
TC-LNB -> 9H-HFB
tescillerine sahip olarak gözüküyor. Geniş gövdedeki tek Star Alliance boyamalı uçak gidiyor, yaklaşık 3 ay önce Sn mafakyanc'da bu haberi vermişti.

Alıntı:
Ohhh,Nihayet !....


TK filosunda Mayıs ve Eylül 2015'den bu yana kiralık olarak uçan TC-LNA ve TC-LNB (eski Kingfisher'den çıkma) iki adet a330-223 (18C251Y) nihayet yakında filodan çıkacaklar. Gerçi çok da yaşlı uçaklar değil bunlar, yaklaşık 11 yaşındalar. Yeni adresleri hiFly-Malta olacak.

Darısı 3 adet ex-Jet Airways a332'nin (TC-JIL/JIM/JIN) başına diyeceğim ama bunların kiralama süreleri bitimi ya 2020 ya da 2021 ama bu arada Jet AW'in batık durumu da söz konusu...


Ben de TC-LNB'nin kendi çektiğim bir fotoğrafını ekleyeyim. Bir daha göremeyebiliriz.


(+)



(+)


Efe Elaldı

1 hafta önce - Çrş 11 Eyl 2019, 15:32

5 adet a 330 ve 2 adet a 320 filodan ayrılıyor.

TC-JIL – Airbus A330-203 – 2014 yılından beri Türk Hava Yolları’nda çalışıyor. Hindistan havayolu şirketi Jet Airways şirketinden kiralık.

TC-JIN – Airbus A330-203 – 2014 yılından beri Türk Hava Yolları’nda çalışıyor. Hindistan havayolu şirketi Jet Airways şirketinden kiralık.

TC-JIM – Airbus A330-203 – 2014 yılından beri Türk Hava Yolları’nda çalışıyor. Hindistan havayolu şirketi Jet Airways şirketinden kiralık.

TC-LNA – Airbus A330-223 – 2015 yılından beri Türk Hava Yolları’nda çalışıyor. Uçak leasing şirketi DAE Capital şirketinden kiralık. Şirket Malta havayolu şirketi Hi-Fly Malta şirketine gidecek ve tescilinin 9H-HFA olacağı belirtildi.

TC-LNB – Airbus A330-203 – 2015 yılından beri Türk Hava Yolları’nda çalışıyor. Uçak leasing şirketi DAE Capital şirketinden kiralık. Şirket Malta havayolu şirketi Hi-Fly Malta şirketine gidecek ve tescilinin 9H-HFB olacağı belirtildi.

TC-JUE – Airbus A320-232 – 2013 yılından beri Türk Hava Yolları’nda çalışıyor. Uçak leasing şirketi DVB Bank şirketinden kiralık.

TC-JUF – Airbus A320-232 – 2013 yılından beri Türk Hava Yolları’nda çalışıyor. Uçak leasing şirketi DVB Bank şirketinden kiralık.

Heralde dar gövdede a320 ve a319 larin hepsini zamanla filodan ayiracaklat a321 ve b737lerle yola devam edilecek



mafakyanc

1 hafta önce - Çrş 11 Eyl 2019, 19:29

Hayır, a319 ve 320'lerin hepsini kısa ya da orta vadede filodan ayırmayacaklar. Operasyonel kiralık olanlar, kiralama vadeleri bittiğinde ve bu vadelerin uzatılmasına gerek bir durum olmadığında, kiralama şirketlerine iade ediliyor. Finansal kiralık olanlar, filoda hizmete devam ediyor.

Genelde finansal kiralama süresi havacılık sektöründe 12 yıldır. Bu süre sonunda, havayolu isterse uçağı "öz malı" haline dönüştürebilir. Örneğin, bundan 12-13 yıl öncesinde operasyonel kiralık olarak filoya sıfır olarak katılmış 5 adet gerçek ER uçuşlara elverişli a332'ler bugün artık THY'nın öz malı olmuştur; THY isterse bunları bir fatura kesip bir diğer kullanıcıya satabilir.

THY'nın yıllık finansal raporlarında filo mevcudu ve ileriye yönelik filo planlaması bölümleri de yer alıyor. Bunlara bakarsanız, 2023'te filoda halen 6 adet a319-100, 12 adet de a320-200 hizmete devam edecektir (ki bunlar da finansal kiralık olanlardır...). Benzer uygulama b738 ve b739'lar için de geçerlidir (filodaki tüm b739'lar zaten finansal kiralıktır...).


Efe Elaldı

1 hafta önce - Çrş 11 Eyl 2019, 20:37


(+)


TC-LSK Twitter tobi


İlhanYıldırım

1 hafta önce - Prş 12 Eyl 2019, 11:30

Alıntı:

THY nin toplamda elinde mevcut kalan 17 adet A320 lerinden 12 tanesinde kiralama veya herhangi bir ibare yok. Bu uçakların THY nin öz malı olduğu anlamına gelirmi? Çünkü 5 adet uçakta lsd ibaresi mevcut. Tabi planespotters.net sitesinde görünen bu. Bilgi sahibi forumdaşlarımdan yanıt bekliyorum.

“Edit” Özür diliyorum yazmayı unuttum. Bu soruyu sormamın nedeni THY birçok A320 yi 2017-2018-2019 da geri gönderdi kiralama şirketlerine.


Ben 297. Sayfada bunu yazmıştım. Sebebini anlamadığım İçin de sormuştum ama kimse bana cevap vermemişti. 12 Tane A320 THY nin demiştim.



sayfa 302
ANA SAYFA -> ULAŞIM