Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 505
emre yildiz

5 ay önce - Çrş 11 Eyl 2019, 18:23

11/09/2019


(+)


emre yildiz

5 ay önce - Çrş 18 Eyl 2019, 18:48


(+)




emre yildiz

4 ay önce - Prş 03 Ekm 2019, 22:51



(+)


Güven Hoca

2 ay önce - Pts 09 Arl 2019, 01:41
07/12/2019



(+)


(+)


deniz derki

2 ay önce - Pts 09 Arl 2019, 19:22

bu köprüye gelince neden tren ekstra yavaş gidiyor bilen varsa aydınlatabilir mi?



İSMAİL ÇELİK

2 ay önce - Sal 10 Arl 2019, 09:05

İstasyon var bir.İkincisi titreşim az olsun diye.Galata Köprüsünün bilhassa baskül köprü(açılan kısım)tramvayda yavaş geçer dikkat ederseniz.

Birde köprü ile Şişhane İstasyonu arası kurp(viraj)var ve meyilli ,belki kurp şartların zorlamasından dolayı olması gerekenden dar yapılmışta olabilir.


Hasan Mihrican
2 ay önce - Sal 10 Arl 2019, 10:04

Alıntı:
Birde köprü ile Şişhane İstasyonu arası kurp(viraj)var ve meyilli ,belki kurp şartların zorlamasından dolayı olması gerekenden dar yapılmışta olabilir.


Vezneciler tarafından gelişte de tren düz bir hat olarak gelmiyor, orda da bir kurp var.
Bunun, köprü ve Vezneciler tarafından gelen tünel yapılırken tam hizalanamadıklarından olduğu söylenmişti zamanında.


Sinan Bilgin
2 ay önce - Sal 10 Arl 2019, 11:45

Hepsi olabilir ama esas gerekce durak olmasi. Bu durak biraz konmus olmak icin kondu, sishaneye konamadi cunku zaten tunele girer girmez durak var. insanlari bari bir yakaya indirelim dendi ama kopru basina da konamadi cunku siluete zarar veriyordu

Hic konmasin da dendi ama bu kez de istanbul uni duragi ile sishane arasi hem uzun hem de tam halic kiyisina inmenin zorlu oldugu fikrine varildi

Son care denizin uzerine koprunun ortasina konuldu, hatta lafta kalsa da metronun cok kullanilmasindan hareketle o duraga, yani kopru ustundeki duraga tam alttan aktarma verecek bir vapur iskelesi dusunulmustu. Yani eminonu ya da karakoye gitmeye gerek kalmamasi acisindan fakat yine hatirladigim kadariyla o hatti kullanacak vapurlar iyice zemine gomulmus olan ve git gide de batan galata koprununun altindan gecemiyordu

Gecebilenler de ihtiyaci karsilamaz ve anlamsiz bir yatirim olacagi kanaati ile vazgecildi , aslinda basarilabilse guzel bir aktarim cinsi olabilir ve sanirim tutardi da


Mustafaa ahmet
2 ay önce - Sal 10 Arl 2019, 12:59

Adam demiş ya ah şu okullar olmazsa Maarif ne güzel bakanlık olurdu. İstanbul da bu tarih ve topoğrafya olmazsa ne güzel metro istasyonlarımız olurdu. M2 metro hattı Unkapanı köprüsünden geçse imç, Saraçhane ve Aksaray da duraklar olsa ne güzel diyeceğim ama maalesef eldekiler 15 senede anca oldu

deniz derki

2 ay önce - Cum 13 Arl 2019, 14:21

durak var diye bu kadar yavaş geçmesi anlamsız. çünkü dikkat ettim tünel çıkışına gelirken yavaşlayıp tünele girerken veriyor coşkuyu gidişte de gelişte de aynı bu. ayrıca gayrettepe durağı sonuç olarak bir durak ama frene durağa gelince basıyorlar duraktan yüzlerce metre önce değil.

köprünün yapımında ciddi bir hata olabilir mi?



sayfa 505
ANA SAYFA -> ULAŞIM