Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Konya Havalimanı
« önceki   123 ... 101102103

ANA SAYFA -> KONYA
cevap yaz
sayfa 103
Misafir 781

9 ay önce - Sal 11 Arl 2018, 19:27

Seferlerde doluluk ve verimlilik oranlarini tek yon degil ucusun diger baglantilarada katkisi (HUB) ve insanlarin odemeye razi oldugu rakamlar da hesaba katilmali. Konumu itibari ile Konyali icin otobus herzaman bir alternatiftir. Ama ulkenin bir ucunda oturanlar icin ucagin cazibesi diger tasitlara gore daha yuksek. Bu fiyatlara da yansitilabiliyor. Yani firmalarin artan talebe karsilik elindeki kisitli kapasiteyi daha verimli hatlarda kullanmak istemeleri normal. Istanbul KOnya seferlerinin diger hatlara katkisi ozellikli yurtdisi baglantilari sayesinde yuksek. Izmir-Konya ise yurtdisi baglantisi az oldugu icin diger hatlara katma degeri cok dusuk.

Misafir 1df

8 ay önce - Cum 28 Arl 2018, 17:07




ahmetvvv

3 ay önce - Sal 11 Hzr 2019, 01:59

onaylanmamış denilen havalimanına bakın siz

kaynak:dhmi




(+)




(+)




Karaman Ahmet
1 hafta önce - Pts 09 Eyl 2019, 21:38

Konya Metrosu ve Konya Banliyö hatti KONBAN icin somut adimlar atildigina göre, Türkiyenin ender 2 uzun pisti olan Konya Havalimaninin artik hem Banliyö hatti, hemde metroyla sehrin dört bir yanina baglanacaginida göz önüne alirsak, artik Konya askeriye jet anaüssünü Nigdeye yada Karamana tasiyip, Konya havalimanini iki pistiyle sivil kullanima acmanin zamani geldi diyebiliriz.



sayfa 103
« önceki   123 ... 101102103
ANA SAYFA -> KONYA