Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4760
Gumbo37
1 hafta önce - Pzr 08 Eyl 2019, 21:18

Um40 ile m5 yapsam üsküdar yeni kapı ordan da atatürk hava limanı aktarması tam istanbul kartta ne kadar a mal olur teknofest e ulaşmak

Tevfik Metin Tanöven

1 hafta önce - Pzr 08 Eyl 2019, 21:35

Arkadaşım sorunuzu İstanbul ulaşım yardım başlığına yazarsanız daha çabuk bilgi alırsınız . Bu başlık sorunuzun yeri değil .

enesxk
1 hafta önce - Pzr 08 Eyl 2019, 21:36

um40 2,60 alır m5e basınca metro entegre hattı olduğu için ücret almaz üsküdarda inince marmaray ilk başta 5,20 çeker ama yenikapiya kadar 2 durak 2,60 tl alır marmaray aktarma ALMAZ bu arada ordan M1a yenikapi havalimani metrosu aktarma 1,85 alır toplam
7 TL 5 KURUŞ yapar 10 TL at kartına rahat rahat gidersin



berlin81

1 hafta önce - Pzr 08 Eyl 2019, 23:57

Alıntı:
Kadikoydeki tramvay modaya gidiyor ve hic bir amaca hizmeti yok, haydarpasayla da bir alakasi yok


Tramvay hattı şu an sadece Moda'ya yaşlı taşıyan bir araç. Haydarpaşa'ya uzatılması durumunda Eminönü iskelesi önünde (metronun bir çıkışı da buraya verilmeli) bir durak oluşturularak entegrasyon sağlanmış olur. Ancak tramvay araçları alçak tabanlı olarak hizmet vermeli.


Sinan Bilgin
1 hafta önce - Pts 09 Eyl 2019, 08:29

Tramvay hakkinda hic katilmiyorum, bizde amaci farkli planlanip insa edilen seyleri baska bir seye zorla uydurma gayesi var.

Cok kere soyledim, gecmiste bundan 40 sene filan evvel bu raylar tamamen sokulerek ve dolayisiyla da yolun genisligi binalar vs baskisiyla korunamayarak halen olabilecek bir kadikoy fb , kadikoy bostanci gibi hatlar kaybedildi

Moda tramvayi istiklale ozenip "neden anadoluda yok" diye yapilan aslinda israf bir proje. Tamam genelde dolu oluyor ve kendini amorti etmistir ama bunu haydarpasaya bilmem nereye baglayacaklari yok bosuna konusuyoruz burada hayali

Metronun eminonu iskelesi onunde bir cikisi olmamasi konusuna ise kesinlikle katiliyorum, bir donem orada metal kepenkli bir bolum vardi, herkes acaba mi dedi ama sonra bir su borusu deplasesi oldugu anlasildi

Aslinda bahsettigimiz iskele ile bjk iskelesi onundeki giris muhtemelen yuruyerek 1 ile 1,5 dk arasidir ama yine de taa modaya yakin tarafta verilen cikis hic kullanilmiyorken eminonu iskelesi onunde cikis olmamasi anlamsiz

Bu konuda hatirlamiyorum kimdi ama, forumda biri aciklama getirmisti. O bolgede bir metro cikisi ve baglanti tuneli yapilmasindaki teknik zorluklarla ilgili ve o donem ikna olmustum ama detaylarini hatirlamiyorum

Haldun taner binasinin temeli ile ilgili ve zemin sivilasmasi acisindan bazi detaylardi diye aklimda kalmis ama bu bahane degil, otobus duraklarinin oradan alan calinip filan yapilabilirdi fikrindeyim ama artik pek onu da imkanli gormuyorum

Bu arada haydarpasaya banliyo girecegini zannetmiyorum, simdilik depo, yakinda da ana hatlar icin baslangic noktasi olarak kullanilacaktir

Zaten burada nihai amac, anadolu trenlerini haydarpasa sonlu sogutlucesme marmaray aktarmali , trakya ve avrupa trenlerini de sirkeci sonlu ve orn zeytinburnu veya bakirkoy aktarmali hale getirmektir

Bu olursa hem saga sola tren cikisi yapmak kolaylasir, hem banliyolerde beklemeler azalir hem de tarihi iki gar islevine donus yapmis olur fakat hat sayimiz 3 oldugu icin, banliyoden hat calmadan, barinma hatlarini kullanmadan, ileride sayisi artabilecek (tahmin etmesem de) sehirler arasi trenleri karsilikli hic kafa kafaya gelmeyecek sekilde bagimsiz hatlardan isletmek mumkun olmayacak



ismail ferruh

1 hafta önce - Pts 09 Eyl 2019, 11:25
AKFARYUM FLORYA


Uzun zamandır MARMARAYA binmedim dolayısı ile resim ve bilgi paylaşımı yapmadım.
İşin doğrusu imalat sürecini o günleri arıyorum.
İmalatı takip etme işini kendimize görev edinmiştik.
Ben SÖĞÜTLÜÇEŞMEYİ sahiplenmiştim. güzel günlerdi şimdi özlüyorum.
Vaktim müsaaiti sirkeciden üsküdara gececektim sırf marmarayla seyahat etmek için önce halkalı istikametine gittim Akfaryum floryada inip oradan üsküdar yaptım. inmişkende bir kaç resim çektim. eski günlerin anısına.
İstasyonları gösteren bilgilendirme levhalarının peronlara konması güzel olmuş.
Tüm dostlara selamlar.



(+)





(+)





(+)





(+)





(+)


mertatay
1 hafta önce - Pts 09 Eyl 2019, 11:31

Marmaray sefer ücretleri konusunda İBB ile entegre olmalı. İBB toplu taşıma ücretsiz diye açıklama yapıyor, Marmaray hala para almaya devam ediyor. İBB ve Ulaştırma bakanlığı arasında bir iletişim kopukluğu var diye düşünüyorum.



Dokak
1 hafta önce - Pts 09 Eyl 2019, 14:07
İsmail abi


Seni yeni projeler de bekliyoruz.

Tevfik Metin Tanöven

1 hafta önce - Pts 09 Eyl 2019, 14:26

Arkadaşım Marmarayın bağlı olduğu kurum ve işleticisi kim . İBB toplu ulaşımı bedava yapıyor diye TCDD taşımacılıkta bedava yapıcak değil . İBB belediye başkanının Marmarayın ücretli olup olmamasına karışacak yetkisi yok , olamazda .Eskiden iett otobüsleri bayramlarda ücretsiz taşırken banliyo trenleri ücret alıyordu ve kimsenin sesi çıkmıyordu . Şimdi neden karşı çıkılıyor .

SahEmre 1903

1 hafta önce - Pts 09 Eyl 2019, 17:36

Marmarayın aktarma kabul etmemesi çok mantıksız bir uygulama, her ne kadar farklı kurumların hakimiyetinde olsa da aynı şehrin ve aynı tip ulaşım ağının bir parçası.

Örneğin ;

Gidişte Otobüs + Marmaray yaptığımızda 2.60 + 2.60 =5.20 tutarken.

Aynı güzergahta,

Dönüşte Marmaray +Otobüs yapınca 2.60 + 1.90 =4.50 tutuyor.

Bunun mantıklı bir izahı yok.
Marmaray da pekala aktarma kabul ederek çalışmalı. İade esnasında aktarmayı dikkate alarak iade yapmalı.



sayfa 4760
ANA SAYFA -> ULAŞIM