Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 20
Bilhan Dogan
2 hafta önce - Prş 05 Eyl 2019, 01:57

seydişehir üzerinden gelip, Demirkapı tüneli üzerinden Antalya vs gidecekler için ibradı -ormana -tünel yakınındaki Başlar köyüne kadar olan yaklaşık 15 km'lik yolun ihalesi yapılmış, genişletiliyor.

seydişehir üzerinden gelip ibradı-ormana-başlar köyü-tünel vasıtasıyla Antalya yolu, manavgat yoluna göre en az 40 km kadar kısalıyor.


emre yildiz
1 hafta önce - Prş 05 Eyl 2019, 12:25

Aşağıdaki harita www.kgm.gov.tr'de bulunan 15/08/2019 tarihli en güncel bölünmüş yol haritası. Bu haritada da görüleceği üzere Ereğli-Karaman arası bölünmüş yol, kalitesi gayet iyi, dümdüz bir yol, dağ tepe tünel hiçbir şey yok. Bu yolun devamında Karaman-Bozkır arasında da yeşil ile işaretlenmiş bölüm için bölünmüş yol olarak ihaleye çıkılacak. Bozkır-Ahırlı arası da bölünmüş yol haline gelirse, Doğu'dan gelip Antalya'ya gidecekler için Karapınar, Konya ve Seydişehir'e uğramadan Ereğli-Karaman-Bozkır üzerinden daha kestirme bir yoldan Manavgat ve Antalya'ya ulaşma imkanı olacak. Hele ki, Alacabel, Tınaztepe, Demirkapı tünelleri biter ve İbradı üzerinden ara bağlantı yolu da yapılırsa Doğu-Antalya için en kestirme ve vazgeçilmez bir yol olur.
Umarım yetkililer bunu düşünmüş ve planlamışlardır.




Mustafa ahmet2
1 hafta önce - Prş 05 Eyl 2019, 16:05

Bu dediğiniz güzergahın işler hale gelmesi için Karaman-Bozkır-Alacabel Tüneli arasında toplam 80 km yol (40 km yeni, 40 km mevcut yolun iyileştirilmesi) yol yapılması gerekli, yapılırsa neden olmasın.
Kayseri Niğde Ereğli Karaman Bozkır-Antalya yeni bir alternatif güzergah olur.



En son Mustafa ahmet2 tarafından Prş 05 Eyl 2019, 16:22 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Bilhan Dogan
1 hafta önce - Prş 05 Eyl 2019, 16:06


(+)


Derebucak'tan tünele giden yol,çoğu bölgesi,bu şekilde dümdüz.

Tünel girişi de karşı dağın agaçlik bölgesinin altında, yakınlaştırılınca görülüyor.

rampasız, dümdüz gembos yolundan Antalya,Manavgat vs gidenlerin çoğu, bir daha rampalı ve viraj lı Seydişehir ve Bozkır yolundan gideceklerini sanmam.

Alacabel tüneli ve devamında ki yola boşuna para harcanıyor.


En son Bilhan Dogan tarafından Prş 05 Eyl 2019, 18:10 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


emre yildiz
1 hafta önce - Prş 05 Eyl 2019, 16:27

Alıntı:
Bu dediğiniz güzergahın işler hale gelmesi için Karaman-Bozkır-Alacabel Tüneli arasında 100 km yol yapılması gerekli, yapılırsa neden olmasın.
Kayseri Niğde Ereğli Karaman Bozkır-Antalya yeni bir alternatif güzergah olur.


Zaten Güneysınır civarında yapılan bölüm var, Hadim yol ayrımı-Bozkır yolu arasının yapılması için ihaleye çıkılması planları var. Ayrıca, Karaman'ın Konya, Ereğli ve Mut'a olan bağlantı yollarının bölünmüş yol olarak bitmesi de bir avantaj, zira artık onlarda Antalya'ya en kısa yoldan bağlanmak için kulis yapacaklar ve bu tarafa yoğunlaşabileceklerdir. Son olarak, yeni yolun Seydişehir'den Suğla gölüne doğru, yani güneye doğru alınması da bir avantaj, zira Karaman-Bozkır yolu doğrudan Alacabel Tünelinin ağzına çıkacak şekilde bir rota izleyecektir.



sayfa 20
« önceki   123 ... 181920
ANA SAYFA -> ULAŞIM