Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 186
recep30
6 ay önce - Çrş 21 Ağu 2019, 14:50
İstanbul metrosu: M1A Havalimanı-Yenikapı hattı


Hat sürücüsüz olana kadar belki bu araçlar kullanılabilir vagon eklemesi ve araçların tamiri yapılsa mükemmel olabilir

Ustura Faysal
6 ay önce - Çrş 21 Ağu 2019, 15:13

Hat üzerinde bir tane bile yedek set yok ki vagon eklemesi yapacaksın. Bu hat tam kapasite ile çalışıyor. Varsa en fazla 1 ve ya 2 tane yedek set vardır.



Mehmet Kasım İyonya
6 ay önce - Çrş 21 Ağu 2019, 17:02

Alıntı:
Bu metro Yenikapı'dan uzatılıp Kumkapı ve Cankurtaran istasyonlarından geçerek, eski banliyö hattının yolunu takip ederek Sirkeci Gar'a gitse olmaz mı? Böyle bir plan var mı?


Yenikapı Metro İstasyonu'nun yapısı gereği daha ileriye uzatılması mümkün değil. Çünkü hattın önünde Marmaray İstasyonu var. Duvar var. Onu aşıp tünel delmek imkansız. İlk başta hesaplanırken uzayacak şekilde yapılmadı. Yenikapı son durak. Ama M1 Hattı batıya doğru 1-2 durak ilerleyebilir. Havalimanı boşaldı, alttan tüneli ilerletip Cennet-Küçükçekmece eklentisi yapılırsa güzel olurdu.

Ama Sirkeci-Yedikule banliyö hattının işlevsel hale gelmesi için düşünceler var. TCDD'nin bir çalışma yapması hattı yenilemesi gerek. Şu anda depoya gidiş geliş yolu olrak kullanılıyor. Düşük bir hız.


slnylmz
6 ay önce - Prş 22 Ağu 2019, 02:39

Sanırım İstanbuldaki M1 metrosunda Esenler Otogarında çatallanma varmış. Tam olarak nasıl oluyor bu acaba, trenler sırayla bir M1A bir M1B yönüne mi gönderiliyor?

Enis Aydogdu

6 ay önce - Prş 22 Ağu 2019, 07:22

Alıntı:
Sanırım İstanbuldaki M1 metrosunda Esenler Otogarında çatallanma varmış. Tam olarak nasıl oluyor bu acaba, trenler sırayla bir M1A bir M1B yönüne mi gönderiliyor?


Esenler otogar peronunda kirazlı ve havalimanı yönüne ayrılan bir makas var.3 dakika da bir bu makas araçların gideceği yone dogru açılıp kapanıyor.Yani sırayla sizin dediğiniz gibi araçlar kendi yönlerine gidiyor.



Ayhan İmamoğlu

6 ay önce - Prş 22 Ağu 2019, 10:19

Alıntı:
Yenikapı Metro İstasyonu'nun yapısı gereği daha ileriye uzatılması mümkün değil. Çünkü hattın önünde Marmaray İstasyonu var. Duvar var. Onu aşıp tünel delmek imkansız. İlk başta hesaplanırken uzayacak şekilde yapılmadı. Yenikapı son durak. Ama M1 Hattı batıya doğru 1-2 durak ilerleyebilir. Havalimanı boşaldı, alttan tüneli ilerletip Cennet-Küçükçekmece eklentisi yapılırsa güzel olurdu.

Ama Sirkeci-Yedikule banliyö hattının işlevsel hale gelmesi için düşünceler var. TCDD'nin bir çalışma yapması hattı yenilemesi gerek. Şu anda depoya gidiş geliş yolu olrak kullanılıyor. Düşük bir hız.
kirazlı-halkalı uzatması yapilabilir böyle proje vardı galiba

recep30
6 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 12:21
İstanbul metrosu: M1A Havalimanı-Yenikapı hattı


Bayrampaşa ve Sağmalcılar istasyonlarında çalışmalar baya bitmeye başlamış

emrenmert

6 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 12:27

Yeraltı istasyonlarında da uzatma çalışması yapılacak mı? (Yenikapı, Aksaray, Emniyet, Ulubatlı, Bahçelievler, İncirli)

recep30
6 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 15:04
İstanbul metrosu: M1A Havalimanı-Yenikapı hattı


mslazer acaba yeraltı istasyonlarında uzatma çalışmaları başlayacak mı

mslazer
6 ay önce - Pzr 25 Ağu 2019, 22:36

Alıntı:
mslazer acaba yeraltı istasyonlarında uzatma çalışmaları başlayacak mı

Tüm istasyonları bilemiyorum ihaleler tek tek oluyor fakat hepsi mecbur yenilenecek bu kesin. Hatta Sağmalcılar ve Bayrampaşa daha yenileme işlemi yeni başladı eski peron tarafındaki yer taşlarıda kısım kısım sökülüp yenileri yapılacak bu biraz sancılı olacak gibi eskiye dair çok az şey kalacak bunu diye bilirim. Tabi birde yeni peronlara göre daha uzun trenleri unutmamak lazım.



sayfa 186
ANA SAYFA -> ULAŞIM