Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 310
hasana23
4 ay önce - Pts 12 Ağu 2019, 00:26

Yusuf bey böyle bir proje imkansız. İmar planı değişmesi gerekir.

uesendag
4 ay önce - Pts 12 Ağu 2019, 02:41

Alıntı:
AnsaldoBreda araçları


Ankara da ki Ankaray vagonları da bu firma üretimi. Pek tavsiye etmem.



05yusuf09

4 ay önce - Pts 12 Ağu 2019, 03:29

Esen bey benim kastettiğim vagonlar Milano kentinin M5 hattında hizmet veren sürücüsüz modern araçlar. Ankaray'dakilerle karıştırmayalım Bu araçlar aynı zamanda Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da da çalışıyorlar:


(+)


Alıntı:
Yusuf bey böyle bir proje imkansız


Hasan bey, ben de böyle bir proje gerçekleşecek demedim. Sadece Ömer bey bütün tramvay hatlarıyla kesişen bir metro hattı düşünülebilir mi diye sordu. Ben de yardımcı olmak ve fikir vermesi için kabaca bu haritayı hazırladım. Siz anladınız

Not: defalarca resmi 400 piksel tuğrasız yüklememe rağmen tuğralı olarak çıkıyor, lütfen kusura bakmayın.


hasana23
4 ay önce - Çrş 14 Ağu 2019, 00:23

Alıntı:
Bütün tramvay hatlarıyla kesişen bir metro hattı düşünülebilir mi Eskişehir'e sizce?


Hele bir şu an başlı olan tramvay uzatma hatları bitsin de metro istemeyiz. Kim bilir kaç yıl sürer. Birde her yeri aynı anda kazarlarsa çile tadından yenmez.


mkarakus1994

3 ay önce - Prş 15 Ağu 2019, 06:27

Zaten Eskişehir tramvay kapasitesini hallice kaldırmaya çalışan kentimiz metro çalışması olursa(ki imkansız) trafik sistemi daha kazmaya vurulunca çöker.
Neden diye soracak olur iseniz, seneler önce YHT Yeraltı çalışmalarında bunları yaşadık, trafik keşmekeş oldu, tramvay çöktü neredeyse 2 ay çileyi çektik.



Murat cyln
3 ay önce - Prş 15 Ağu 2019, 11:45

Alıntı:
Zaten Eskişehir tramvay kapasitesini hallice kaldırmaya çalışan kentimiz metro çalışması olursa(ki imkansız) trafik sistemi daha kazmaya vurulunca çöker.


Eskişehir mevcut imar planı metroyu kaldırmaz ve Eskişehir'e metro yapılması dediğiniz gibi imkansız. şu saatten sonra yapılacak tek şey tramvay kapasitesini arttırmak ( modül eklemek ) ve bazı kavşaklarda düzenleme ( alt veya üst geçit ) yapmak . en azından modül eklenirse sefer aralığı daha uzun olacağı için yoğunluk azalır . örneğin 10 dk yerine 15 dk arayla çalışır.


mkarakus1994

3 ay önce - Cmt 17 Ağu 2019, 12:12

Alıntı:
en azından modül eklenirse sefer aralığı daha uzun olacağı için yoğunluk azalır .


Bir zamanlar Büyükşehir’in böyle projesi vardı ancak tozlu raflara kalktı maliyet yüksekliği nedeniyle projesi iptal oldu.


26METİN
3 ay önce - Cmt 17 Ağu 2019, 14:23

Alıntı:
Bir zamanlar Büyükşehir’in böyle projesi vardı ancak tozlu raflara kalktı maliyet yüksekliği nedeniyle projesi iptal oldu.


evet kredi yetkisi bile verilmişti . ama sonradan duraklar bahane edildi maliyetli denildi vaz geçildi . bu yapılmadan otobüs ve tramvay alımı için tekrar yetki istenildi bu sefer meclis toplantılarında tartışmalar oldu. engelleniyoruz denildi. madem modül eklemek maliyetli idi son alınan tramvaylar 7 modüllü alınabilirdi.


Murat cyln
3 ay önce - Çrş 21 Ağu 2019, 15:11

sanki tramvay hatları tamamlandı da asfaltlama çalışması yapılıyır.
http://www.sakaryagazetesi.com.tr/sivrihisar-cadd ...r-n177439/

bu demektir ki tramvay hatları yakın zamanda tamamlanmayacak. daha opera otogar ve opera - borsa durağı yönü bağlantısı olmadan asfalt yapıldığına göre bu bağlantılar yapılmayacak.


Orkun26
3 ay önce - Prş 22 Ağu 2019, 02:56

Tramvay çalışması neden durdu.Kışın hummalı çalışma yapan firma ne oldu da bekliyor?Ne belediyeden ne şirketten kamuoyunu aydınlatıcı hiç bir açıklama yok..?



sayfa 310
ANA SAYFA -> ULAŞIM