Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Mersin, Çeşmeli - Taşucu Arası Otoban Projesi
« önceki   123 ... 747576

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 76
Ömer_KSK
1 hafta önce - Sal 13 Ağu 2019, 23:56

Alıntı:
Otoyolu devlet yaparsa çeşmeli-taşucu arası geçiş ücreti kaç lira olur

Yap-İşlet-Devret olmayacağı için öyle abartı miktarlar beklemiyorum.


Murattz
1 hafta önce - Sal 13 Ağu 2019, 23:57

70 km ama bolca viyadüklü bir otoyol olacak.
Ücretsiz olmasada makul bir fiyat istenmesinde sakınca yok


Adem Güdük
1 hafta önce - Çrş 14 Ağu 2019, 08:34

Alıntı:
Yol kenarinda onlarca yerleşim yeri var. Yol kenarında yüzlerce ,binlerce işletme var. Park yasağını koyman imkansız gibi bir şey...


Belediye parkmetre uygulamasına başlasın. Yol kenarındaki park edilmiş araç sayısı ciddi oranda azalır. Yasaklamaktan daha iyi bir çözüm olacağı kesin.



serkan33

1 hafta önce - Çrş 14 Ağu 2019, 15:22

Şehirlerarası yola parkmetre ne alaka? Biraz mantıklı olun görülmüş duyulmuş şey değil!

Ozi33
1 hafta önce - Çrş 14 Ağu 2019, 15:35

Şehir merkezlerine ana cadde üzerine koyacan yoksa 3 şerit yol tek şeride düşüyor kaza oluyor trafik aksıyor.



sezgin91
1 hafta önce - Çrş 14 Ağu 2019, 15:59

mersinden ankaraya giderken şurada trafiğie yakalandınmı vay haline

alperen522
1 hafta önce - Çrş 14 Ağu 2019, 19:21

Bu otoyol projesinin gerekliliği tartışılamaz. Bu otoyol gereklidir. Hatta yapılsa bile 10-20 sene sonra yetersiz gelmeye başlayacağına şüphe yok.

Silifke'den Osmaniye'ye kadar uzanan bölgenin trafik yükünü iki aks sırtlıyor. Çeşmeli-Tarsus ve bunun devamı olan Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu (O.51/52 numaralı yol) ile E-5 karayolu (D.400 numaralı yol).

Mevcut duble yol ilk olarak 1970'lerde Adana-Mersin arası yapıldı. Daha sonra Otoyol yapımıyla paralel olarak Osmaniye-Silifke arası da tamamen duble yol oldu. Fakat bu yol özellikle tatil zamanları saatlerce tıkanıyor ve seneler sonra saatler günleri bulacak. Bu nedenle Otoyolun Taşucu'na uzatılmasına paralel olarak Silifke-Osmaniye arasındaki devlet yolunun standartları yükseltilmelidir. Şerit sayısı en az 3x2 olmalıdır. Hemzemin ve sinyalli kavşaklar katlı hale getirilmelidir. Bu yol 2000'li yıllarda yapılan Ankara-Sivrihisar yolu gibi olmalı ki gelecek yılları kurtarabilsin.



sayfa 76
« önceki   123 ... 747576
ANA SAYFA -> ULAŞIM