Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 10
pyongyang
1 hafta önce - Sal 13 Ağu 2019, 03:32

Alıntı:
İçi boş şehir milliyetçiliği yapılan bir foruma dönüştü burası

Türkiyenin en uzun sahil şeridinden biri Mersin ama gelen turist sayısı Antalyanın 15'te biri kadar bile değil. Nedeni basit, sahiller kalitesiz, konaklama çok zayıf, komple yazlıkçılara satmışlar araziyi.. Yazlıkçı para bırakmadan gelip gidiyor.
Şimdi ağlıyor Mersin. Hatayı nerde yaptık!!.. .

Bu gerçeğe rağmen, klavye milliyetçileri Mersine turist geliyor demez mi!! Kızkalesine gelen 3 beş turistin resmini koymakla turizm kenti olunmuyor!!

Bu ne o zaman?


Mersin'e ve ayrıca Hatay'a Antalya kadar yabancı turist gelmemesinin sebebi zamanında 1980'li yıllarda Antalya'nın devlet tarafından turizm bölgesi ilan edilip turzm yatırımlarına teşvik verilmesi ve altyapının devlet tarafından desteklenmesidir. Bu sebeple Antalya turizmde merkez oldu söz konusu illerde ise turizm yeteri kadar gelişmedi ne yazık ki Yoksa ne Mersin'in ne de Hatay'ın Antalya'dan geri kalır bir tarafı yok. Altyapı olmazsa yabancı turist gelmez bu kadar basit.


Ibrahim84
1 hafta önce - Sal 13 Ağu 2019, 08:41

Arkadaslar, Mersin ve Hatay diyorsunuz. Iki sehir de, son göç dalgasindan sonra cöp haline gelmis durumda.
Bir hafta once Hataydaydim. Mersine zaten devamli gidiyorum.


ÖmerBey56
1 hafta önce - Sal 13 Ağu 2019, 19:17

Aslında güzergah olarak yüksek hıza son derece elverişli. Neredeyse düz bir çizgide 4 şehri birbirine bağlıyor. (Makas ile Hatay da bağlanırsa 5 olur.) Amerika'da Kuzey Doğu Koridoru gibi önemli şehirleri düz bir çizgiyle birbirine bağlamak bir nimet. İyi değerlendirilmesi lazım. İleride Şanlıurfa ve Mardin'e de YHT uzatması düşünülebilir. Çok elverişli bir koridor. Hem bölgeye gelen turist sayısı da artar. Turistler birkaç günde 3-4 şehir gezebilirler.



tulpar kayrak
4 gün önce - Cum 16 Ağu 2019, 16:00

burası hızlı tiren için ideal bir güzergah. nüfus coğrafya elverişli



sayfa 10
ANA SAYFA -> ULAŞIM