Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 10
pyongyang
3 ay önce - Sal 13 Ağu 2019, 03:32

Alıntı:
İçi boş şehir milliyetçiliği yapılan bir foruma dönüştü burası

Türkiyenin en uzun sahil şeridinden biri Mersin ama gelen turist sayısı Antalyanın 15'te biri kadar bile değil. Nedeni basit, sahiller kalitesiz, konaklama çok zayıf, komple yazlıkçılara satmışlar araziyi.. Yazlıkçı para bırakmadan gelip gidiyor.
Şimdi ağlıyor Mersin. Hatayı nerde yaptık!!.. .

Bu gerçeğe rağmen, klavye milliyetçileri Mersine turist geliyor demez mi!! Kızkalesine gelen 3 beş turistin resmini koymakla turizm kenti olunmuyor!!

Bu ne o zaman?


Mersin'e ve ayrıca Hatay'a Antalya kadar yabancı turist gelmemesinin sebebi zamanında 1980'li yıllarda Antalya'nın devlet tarafından turizm bölgesi ilan edilip turzm yatırımlarına teşvik verilmesi ve altyapının devlet tarafından desteklenmesidir. Bu sebeple Antalya turizmde merkez oldu söz konusu illerde ise turizm yeteri kadar gelişmedi ne yazık ki Yoksa ne Mersin'in ne de Hatay'ın Antalya'dan geri kalır bir tarafı yok. Altyapı olmazsa yabancı turist gelmez bu kadar basit.


Ibrahim84
3 ay önce - Sal 13 Ağu 2019, 08:41

Arkadaslar, Mersin ve Hatay diyorsunuz. Iki sehir de, son göç dalgasindan sonra cöp haline gelmis durumda.
Bir hafta once Hataydaydim. Mersine zaten devamli gidiyorum.



ÖmerBey56
3 ay önce - Sal 13 Ağu 2019, 19:17

Aslında güzergah olarak yüksek hıza son derece elverişli. Neredeyse düz bir çizgide 4 şehri birbirine bağlıyor. (Makas ile Hatay da bağlanırsa 5 olur.) Amerika'da Kuzey Doğu Koridoru gibi önemli şehirleri düz bir çizgiyle birbirine bağlamak bir nimet. İyi değerlendirilmesi lazım. İleride Şanlıurfa ve Mardin'e de YHT uzatması düşünülebilir. Çok elverişli bir koridor. Hem bölgeye gelen turist sayısı da artar. Turistler birkaç günde 3-4 şehir gezebilirler.

tulpar kayrak
3 ay önce - Cum 16 Ağu 2019, 16:00

burası hızlı tiren için ideal bir güzergah. nüfus coğrafya elverişli

H6K6N
1 ay önce - Sal 22 Ekm 2019, 20:55
ADANA-GAZİANTEP HATTI 1 SAAT 30 DAKİKA OLACAK


Uzunluğu 236 kilometre olan Adana-Osmaniye-Gaziantep Hızlı Demiryolu Projesi'nde yapım çalışmalarının sürdüğünü aktaran Turhan, "2023 yılında tamamlanması planlanan projeyle Adana ve Gaziantep arası seyahat süresi 5 saat 23 dakikadan 1 saat 30 dakikaya düşecek." değerlendirmesinde bulundu.

Kaynak: https://www.egehaber.com/ekonomi/demir-yolu-agi-u ...85011.html



serkan33

1 ay önce - Sal 22 Ekm 2019, 22:53

Yav adamlar daha 70 km’lik Mersin-Adana hattını bitiremediler 5 yıl oldu galiba daha yeni altyapı çalışmaları güya bitmiş de daha ray serimi vs yapılacak. Sen tutmuş Adana-Gaziantep arası şöyle olacak diyorsun, 10 yıl sonra olur bekleyin

sezgin91
1 ay önce - Sal 22 Ekm 2019, 23:08

şu haberler neden cıkar anlamam yapılmayacak olmayacak işin haberi cıkıyor

Mahmut Göksu
1 ay önce - Sal 22 Ekm 2019, 23:17

Aslında bu haberler kamu yatırımlarının durmadığını hatırlatmak için yeniden servis ediliyor. Ki doğru nerelerde ne çalışmalar olduğu sürekli güncellenmeli iş sonu tarihleri bölge ve bölge halkına bildirilmeli.

Şehrin bölgenin gelişmesi yerel halka bildirilmeli.

bunlar tabi ki uzun soluklu projeler bir anda bitemez ama bunlara önem verilmedi ya da bilemiyorum aynı
anca çok işi girişildi ve bitmemiş kaynaklar oldu..

Umarım bir an önce bitirilir.


sezgin91
1 ay önce - Sal 22 Ekm 2019, 23:38

bakanın söylediğine göre bütün hatlar 2023 2024 gibi biticek

serkan33

1 ay önce - Sal 22 Ekm 2019, 23:43

Para varken bitiremediler para da yok şu an nereye bitirecekler? Para bolluğu varken gördük Ankara-Sivas arası 10 yılı geçti hala bitmedi, Ankara-İstanbul arasında bile bitiremedikleri tünel var, inanan var mı acaba bu "vaatlere" hala?



sayfa 10
« önceki   123 ... 91011 ... 141516   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM