Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
ismail özçelik
1 hafta önce - Sal 13 Ağu 2019, 14:55

Öncelikle nüfusu belli seviyeden fazla olan veya trafik yoğunluğu belli seviyeden fazla olan yerlerde şehir geçişleri otoyol olarak yapılmalı. Örneğin Sorgun, yakınında otoyol yok ama sadece şehir geçişi 2x2 otoyol şeklinde yapılabilir. Hem yakıttan hem vakitten tasarruf ederiz.

Ayrıca şu konularda standart da yok;
1. Tüm bölgeler dönel kavşakları aynı standartta yapmıyor
2. Tüm bölgeler farklı seviyeli kavşakları aynı yapmıyor. Örneğin Sivas'ta çok fazla ölümlü kazaya sebep olan Kovalı kavşağı
3. Şehir geçişlerinde 2 kavşak arası minimum bir mesafe kuralı olmalı. Çevreyolunda 250 metre de bir kavşak olmamalı.


Adem Güdük
4 gün önce - Cum 16 Ağu 2019, 16:09

Maalesef çoğu trafik ışığı, trafiği düzenlemekten çok gelen vatandaş dursun, alışveriş yapsın mantığı ile yapılıyor. Bir ilçe belediye başkanının büyükşehirin battı çıktı yapmasına karşı çıkarak, esnaf zarar eder diyerek açık açık itiraf ettiğini biliyorum. Dolayısıyla bomboş kavşakta en az bir iki dakika ışığın yeşile dönmesini beklediğimiz çok oluyor. Buna mukabil yeşil süreleri de 15 20 saniye falan oluyor.

Cemoli D18
1 gün önce - Pts 19 Ağu 2019, 17:43

Umarım gerçek değildir...





sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM