Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1898
hasanlive
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 12:41

Alıntı:
Hadi YHT seti sayısı yetersiz

gece 21 den sonra yht ler çalışmıyor 21 ile 24 arası karşılıklı en az 3 sefer konulabilir hepside dolar maksat vatandaşa hizmet değilmi


gökhanz
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 15:30

Alıntı:
gece 21 den sonra yht ler çalışmıyor 21 ile 24 arası karşılıklı en az 3 sefer konulabilir hepside dolar maksat vatandaşa hizmet değilmi
yhtler 200-300km hızla gidiyorlar vatmanlar yolu nasıl görecek? Ayrıca sizin dediğiniz Saatlerde Anahat Trenleri çalışıyor



uesendag
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 15:58

Yht lerin bakım ve yedek parça masraflarının döviz üzerinden olması nedeniyle yıpranmamaları için gece seferleri konmuyor olabilir mi?

Ben daha önce neden Ankara-Konya arası 300 ile gitmiyor diye sorduğumda buna benzer bir cevap almıştım. Belki gece seferi olmamasının sebebi de bu olabilir!


Tevfik Metin Tanöven

4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 16:01

Arkadaşım Tramvay sürücülerine vatman denir . Trenleri kullananlara makinist denir . Aradaki farkı öğrenelim ona göre mesaj yazalım .

ahmetsever
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 16:02

Alıntı:
yhtler 200-300km hızla gidiyorlar vatmanlar yolu nasıl görecek?


Peki, kış aylarında havalar erken kararıp, geç aydınlanıyor mesela kış aylarında havalar saat 17.00 civarında kararıyor, sabah 07.00 civarında aydınlanıyor, 17.00'den sonra hareket eden trenler karanlıkta gidiyor, 07.00'den önce hareket eden trenler karanlıkta gidiyor makinistler yolu nasıl görüyor?



erkinalp
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 17:20

160'den sonra görerek sürmek mümkün değil. CBTC göstergesine bakıyorsun. Yeşil sinyal var ve karşından tren gelmiyor gözüküyorsa devam.

DERYA ŞİŞOĞLU
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 17:21
YHT hatlarının yapımı hızlanacak!


YHT hatlarının yapımı hızlanacak!
On Birinci Kalkınma Planı (2019-2023) kapsamında ulaşımda çok önemli adımlar atılacak. Bu kapsamda yüksek hızlı tren hatlarının yapımı hızlanacak.



On Birinci Kalkınma Planı (2019-2023) kapsamında, plan döneminin tamamlandığı 2023 yılına kadar yolcu ve yük taşımacılığının her alanında önemli atılımlar atılacak.

Anadolu Ajansı'ndan Ayşe Büyücüoğlu Bodur'un haberine göre; TBMM'ye sunulan plan kapsamında Türkiye'nin coğrafi avantajından yararlanarak demir ve deniz yollarının taşıma paylarının artırılması, hızlı, esnek, emniyetli, güvenilir ve entegre bir ulaştırma sisteminin tesis edilmesiyle lojistik maliyetlerin azaltılması, ticaretin kolaylaştırılması ve ülkenin rekabet gücünün artırılması temel amaç olacak.

Kombine yük taşımacılığı hizmetleriyle bu alandaki yük terminalleri ve aktarma merkezlerine yönelik program hazırlanacak. Yetki belgesi, sektördeki rekabetçiliği artıracak şekilde düzenlenecek ve diğer yetki belgeleriyle uyumlu olacak.



Özel demir yolu işletmeciliğinin teşvik edilmesi ve demir yollarında serbestleşmenin geliştirilmesiyle yönelik ikincil mevzuat tamamlanacak.

Kara yolu taşımacılığında diplomatik kanallar zorlanacak
Blokzincir'in yaygınlaştırılması için ulaştırma ve gümrük hizmetlerinde altyapı çalışmaları bitirilecek.

Avrupa Birliği ülkelerine yapılan kara yolu transit taşımalarında yapılan kısıtlamaların giderilmesi için Türkiye'nin sahip olduğu hakların korunması yönünde diplomatik kanallar en üst seviyede zorlanacak.

Kara yolundaki akıllı ulaşım sistemleri tamamlanıp, uygulamaya konulacak. Kara yolundaki kazalardan kaynaklı ölüm, yaralanma ve hasarlar en düşük seviyeye indirilecek.

Kara yolunda yapılan darboğazlar giderilecek, kaza kara noktaları iyileştirilecek ve toplam 2 bin 872 kilometre bölünüp yol yapılacak.

- Demir yolunda emniyet artırılacak
Demir yolu yolcu taşımacılığında tüketici odaklı talep yönetimiyle modern tren işletmeciliği yapılıp hizmet kalitesi artırılacak.

Demir yolunda emniyet artırılacak, gar ve istasyonlarda engelsiz ulaşım imkanları artırılacak. Yolcu konforunun artırılması için tren hatları tamamlanacak. Yüksek Hızlı Tren (YHT) hatlarında arz ve talep dengesi gözetilerek tren planlaması yapılacak ve ekspres seferler artırılarak seyahat süreleri azaltılacak.

Ulaştırma sektöründeki yatırımlarda öncelik ve verimlilik odağı gözden geçirilip, önceliğini, yapılabilirliğini kaybetmiş projeler sonlandırılacak ve yatırımlarda rasyonelleştirilecek.
https://reklam_link.com/yht-hatlarinin-yapimi-hiz ...cak/611001


Enes Meraklı
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 17:31
Anahat trenleri


Acaba İstanbulda gece 21 den sonra hangi Anahat trenleri çalışıyor? 1 Tane var o da yeni kondu. 1 tane de 20.50 Pendik Adapazarı bölgesel var zaten YHT ile aynı hızda gidiyor nerdeyse. Konuşmak için konuşuyorsunuz. Gece nasıl görecekmiş diyorsunuz Ramazan ayında 21.46 Arifiye Söğütlüçeşme YHT'si ne bindim her yer aydınlıktı makinistler her yeri görüyordu zaten.
Koymuyorlar işte, madem yht çalışmayacak Ada Ekspresi koysunlar, ona da bahane bulabilecek misiniz acaba? Set mi yok? Garda yatıyorlar akşamüstünden sonra, vagon mu az? Arifiyede yatıyorlar.


Ahmed Bayezid
4 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 18:11

Yht hatlarını yapımı hızlanacakmış, peeh.
Biz bu hikayeleri 7 senedir dinliyoruz .

Önce Ankara-Sivas, Ankara-İzmir, Konya -Karaman, Halkalı-Kapıkule bitsin.

Doğançay, T-26 bitsin.

Nurdağı-Toprakkale-Bahçe arası bitsin.

Sonra söz versinler.

Eskişehir-Antalya , Ankara-Samsun 7 senedir söz verilip başlamaz mı arkadaş.

Sürat demiryolu nun kaç yıllık proje olduğuna hiç değinmiyorum zaten bilen bilir.


En son Ahmed Bayezid tarafından Çrş 24 Tem 2019, 13:08 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Mehmet Gümüşçü
4 ay önce - Çrş 24 Tem 2019, 01:22

Sürat demiryolundan önce de Bursa - İzmir Yht hattı bence çok daha öncelikli.



sayfa 1898
ANA SAYFA -> ULAŞIM