Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 513
Eray3424
1 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 01:31

Aslında Bölgesel hatlarda İstanbulun tüm köy bölgelerine çalışan hatlarda (Köyden ilçe merkezine yada Köyden ilçe dışına)Karsan Atak tarzı araç kullanılmalı. Çünkü o bolgelerin yolcu sayısı şehir içi kadar değil.

Mesela: Şile,Çatalca,Silivri,Tuzla,Pendik gibi ilçelerin Köylerindeki yada Mahallerinden ilçe merkezine calışan hatlar.


C1 Medya
1 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 12:19

B-114 kapı numaralı araç ne zaman yenilenecek?

Atalay Akça

1 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 14:59

B-114 kapı numaralı araç şehiriçi normlarına uygun olduğu için şu an yenilenmeyecek.



C1 Medya
1 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 18:32

tamam b-114 yenilenmeyecek gibi görünüyor.

Doğukan Kahraman
1 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 19:33

Alıntı:
B-114 kapı numaralı araç şehiriçi normlarına uygun olduğu için şu an yenilenmeyecek.


Anlaşılan aracın yaşı dolana kadar alçak tabanlı araç alımı olmayacak. Şehiriçi normlarına neresi uygun oluyor? Yaşlısı, hastasını hiç düşünen yok. Böyle yüksek tabanlı otobüslerin trafikten men edilmesi lazım. Alçak tabanlı otobüs devrine geçtik. B-114 ÖHO camiasında özel bir öneme sahip olmasına rağmen, alçak tabanlı araç almama konusunda geri kalmış bir işletmedir.



Atalay Akça

1 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 21:31

Alıntı:
Anlaşılan aracın yaşı dolana kadar alçak tabanlı araç alımı olmayacak. Şehiriçi normlarına neresi uygun oluyor? Yaşlısı, hastasını hiç düşünen yok. Böyle yüksek tabanlı otobüslerin trafikten men edilmesi lazım. Alçak tabanlı otobüs devrine geçtik. B-114 ÖHO camiasında özel bir öneme sahip olmasına rağmen, alçak tabanlı araç almama konusunda geri kalmış bir işletmedir.


şehir içi normlarına uygun olmasa zaten muyanelerden geçemez iş verilmez.belediyenin istediği klima dijital tabela engelli asansörü vs hepsi bulunmakta. artı şu anki alçak taban araçlardan daha iyi çalışmakta.


Doğukan Kahraman
1 ay önce - Çrş 24 Tem 2019, 10:31

Alıntı:
şehir içi normlarına uygun olmasa zaten muyanelerden geçemez iş verilmez.belediyenin istediği klima dijital tabela engelli asansörü vs hepsi bulunmakta. artı şu anki alçak taban araçlardan daha iyi çalışmakta. 


Şu düşünceye sahip olan zihniye bakar mısınız? Neymiş, muayeneden geçti diye uygunmuş. Bunca ÖHO işletmesi niye alçak tabanlı araç aldı? Araç muayeneden geçse bile engelli yasası için uygun değil. Engelli yasası neden çıktı? Alçak tabanlı araç alımı ve engelli yolcular için çıktı. Alçak tabanlı araçlar ile inmek ve binmek daha kolay oluyor. Yüksek tabanlı araçlara takılan engelli liftlerin hepsi sistemli çalışıyor. Bu liftler bozulunca engelli yolcu binemez. Alçak tabanlı araçlardaki engelli erişimi rampalı ve manuel olduğu için hiçbir zaman bozulmaz. Şu da var ki, B-114 2022 yılının sonuna kadar alçak tabanlı araç almak zorunda kalacak.



Hüseyin Keskin

1 ay önce - Çrş 24 Tem 2019, 11:48

Alıntı:
Şu düşünceye sahip olan zihniye bakar mısınız? Neymiş, muayeneden geçti diye uygunmuş. Bunca ÖHO işletmesi niye alçak tabanlı araç aldı? Araç muayeneden geçse bile engelli yasası için uygun değil. Engelli yasası neden çıktı? Alçak tabanlı araç alımı ve engelli yolcular için çıktı. Alçak tabanlı araçlar ile inmek ve binmek daha kolay oluyor. Yüksek tabanlı araçlara takılan engelli liftlerin hepsi sistemli çalışıyor. Bu liftler bozulunca engelli yolcu binemez. Alçak tabanlı araçlardaki engelli erişimi rampalı ve manuel olduğu için hiçbir zaman bozulmaz. Şu da var ki, B-114 2022 yılının sonuna kadar alçak tabanlı araç almak zorunda kalacak.


Öncelikle hangi aracın çalışmaya uygun olup olmadığına İETT karar verir. İETT, yüksek tabanlı araçlara belli bir zaman verip muayeneden geçiriyorsa, kimsenin daha bunun üstüne söz söyleme hakkı yoktur.

Ayrıca zaten araçların yaşları gelince istese de istemese de alçak tabanlı araçlarla değiştireceklerdir. Yani konuyu daha fazla uzatmanın gereği yok.

Saygılarımla
Hüseyin Keskin


gökhanz
4 hafta önce - Cum 26 Tem 2019, 20:30

Alıntı:
Aslında Bölgesel hatlarda İstanbulun tüm köy bölgelerine çalışan hatlarda (Köyden ilçe merkezine yada Köyden ilçe dışına)Karsan Atak tarzı araç kullanılmalı. Çünkü o bolgelerin yolcu sayısı şehir içi kadar değil.

Mesela: Şile,Çatalca,Silivri,Tuzla,Pendik gibi ilçelerin Köylerindeki yada Mahallerinden ilçe merkezine calışan hatlar.

Maalesef dediğiniz gibi değil.139s hattına 12metrelik araçlar yetmiyor.millet tıkış sıkış gidiyor.303ün de durumu aynı.iett kalabalık köylere daha uzun araçlar vermeli.zaten az sefer yapıyorlar. her dakika ulaşamıyosun.birde 8metrelik araçlara kalırsa o bölgeler,kapasiteye yetmez


ArifMG

4 hafta önce - Cmt 27 Tem 2019, 02:58

Alıntı:
Aslında Bölgesel hatlarda İstanbulun tüm köy bölgelerine çalışan hatlarda (Köyden ilçe merkezine yada Köyden ilçe dışına)Karsan Atak tarzı araç kullanılmalı. Çünkü o bolgelerin yolcu sayısı şehir içi kadar değil.

Mesela: Şile,Çatalca,Silivri,Tuzla,Pendik gibi ilçelerin Köylerindeki yada Mahallerinden ilçe merkezine calışan hatlar.

Bilmiyorum hiç 133AK hattına ya da 133P hattının sabah-akşam ve okullar açık olduğu zaman ki doluluğunu gördünüz mü? Bu araçların hepsi olmasa bile bir kısmının 12 metre araç olması en makulü ufak araçların çalışması daha olumsuz. 12 metre olmasa bile 9-10 metre olması lazım bir cobra var bir boy ufak o bile makul sayılır.



sayfa 513
ANA SAYFA -> ULAŞIM