Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 33
mus7y123

5 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 13:19

M11 den sonra tüm güç kaynağı bu hatta verilmesi lazım

Cemoli D18
5 ay önce - Sal 23 Tem 2019, 18:59

Alıntı:
M11 den sonra tüm güç kaynağı bu hatta verilmesi lazım


Sonradan ziyade birlikte verilmesi lazım.
Bu şehrin kaybedecek metro hattı yok.

Bireysel araç trafiği
Otobüs trafiği ve yoğunluğu
Metrobüs trafiği ve yoğunluğu
Metro ve tramvay yoğunluğu, erişim ağı, bekleme süresi ve hızlarının daha iyi noktaya gelmesi
Deniz ulaşımı


Bu şehir için çok önemli bu detaylar.



UgurBurak Aritas

5 ay önce - Çrş 07 Ağu 2019, 13:26

Bu hat hakkında herhangi bir gelişme/bilgi var mı?

Yakup

5 ay önce - Çrş 07 Ağu 2019, 13:47

Baslik 5 sene önce acilmis…


Haber, veya proje ile ilgili yeni gelisme olsaydi tatmin olurduk..


Mehmet Kasım İyonya
3 ay önce - Sal 01 Ekm 2019, 09:37
ZİNCİRLİKUYU: 84.609 YOLCU


Metrobüs felaket yolcu taşıyormuş.

https://www.cnnturk.com/video/turkiye/metrobuse-b ...ekliyorlar

Alıntı:

İstanbul’da vatandaşların toplu ulaşımda tercih ettiği metrobüste özellikle sabah ve akşam saatlerinde yoğunluk yaşanıyor. İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin verilerine göre (İBB) metrobüs hattındaki günlük yolculuk sayısı 900 bini aştı. Metro istasyonuna aktarmanın da yapılabildiği Zincirlikuyu Metrobüs istasyonu, günlük 84 bin 609 yolcu ile 44 istasyon arasında birinci sırada.

TCDD'nin 13 Mart 2019 tarihinde, modernize ederek yeniden açtığı Halkalı-Gebze Marmaray banliyö hattı, İstanbul'un ana toplu ulaşım hattını oluşturun Beylikdüzü-Söğütlüçeşme arasında çalışan metrobüse ancak küçük bir nefes aldırtabildi.

Zincirlikuyu birinci Mecidiyeköy ikinci

Metrobüs hattında günlük ortalama 84 bin 609 yolcu ile Zincirlikuyu istasyonu birinci sırada. Özellikle sabah ve akşam saatlerinde vatandaşlar Zincirlikuyu metrobüs istasyonunda metrobüse binebilmek için sıra bekliyor. Metrobüs kullanan vatandaşlar araçların artırılması ve istasyonların artırılması gerektiğini düşünüyor.

"Bazı zamanlar Hindistan bazı zamanlar Avrupa’da bir yer"

Sabah işe gitmek için metrobüs kullanan Merve Eren, yoğunluk için, "Metrobüsle geldim. Bu sabah İstanbul'a insan eklenmiş herhalde. Rezalet bir yolculuktu" ifadelerini kullandı. Metrobüs güzergahına raylı sistem yapılması gerektiğini söyleyen Menekşe Güngör, "Çok kalabalık ve bakımsız. Yani yoğunluk hiç belli olmuyor. Bazı zamanlar Hindistan bazı zamanlar Avrupa'da bir yer. Hiç belli olmuyor. Metrobüs hattına çok vagonlu bir raylı sistemin olması belki kurtarıcı olabilir. Her gün o kadar çok nüfus artıyor ki kamyonlarla insan mı getiriyorlar diye düşündüğüm zamanlar oluyor" diye konuştu.

Sabah işe giderken metrobüs kullanan Erhan Eren, "Ben Söğütlüçeşme'den biniyorum, burada iniyorum. Çok zor oluyor, çok kalabalık. Ama yapılacak bir şey yok. Çok insan var. Haliyle buna katlanıyoruz. İstanbullu olarak önerim; "metro, metrobüsleri daha fazla kullanıp, hatları geliştirip rahatlatmak gerekiyor. Tabii ki kolay da değil, bunun farkındayız" ifadelerini kullandı.

Zincirlikuyu'yu Mecidiyeköy izliyor

51 bin 782 yolcu ile Mecidiyeköy izliyor. Uzunçayır istasyonu 49 bin 915 yolcu ile üçüncü, Cevizlibağ istasyonu 42 bin 761 yolcu ile dördüncü sırada geliyor.




Burç

3 ay önce - Sal 01 Ekm 2019, 09:42

Alıntı:
Zincirlikuyu Metrobüs istasyonu, günlük 84 bin 609 yolcu ile 44 istasyon arasında birinci sırada.


Bu sayı sadece turnikelerden geçen yolcu sayısıdır. gerçekte istasyon çok daha kalabalık, çünkü turnikeden geçmeyen ama zorunlu olarak Zincirlikuyu'da indirilip, aynı yerden tekrar metrobüse binmek zorunda kalan yolcu sayısı çok daha fazla.


Mehmet Kasım İyonya
3 ay önce - Sal 01 Ekm 2019, 09:49

İşte burç benim anlatmak istediğim bu. 85 bin yolcu olan yere metro yapmayıp, kuzey ormanlarına metro (m11 hava) yapmak yanlıştır diyorum. Ormanlara metro, insanlara metrobüs yapmak yanlıştır diyorum. Bu kadar yolcuyu metrobüs nasıl taşısın? Bu planlamalar yanlış.

benerenim
3 ay önce - Sal 01 Ekm 2019, 09:52

Alıntı:
Bu sayı sadece turnikelerden geçen yolcu sayısıdır. gerçekte istasyon çok daha kalabalık, çünkü turnikeden geçmeyen ama zorunlu olarak Zincirlikuyu'da indirilip, aynı yerden tekrar metrobüse binmek zorunda kalan yolcu sayısı çok daha fazla.

+Kaçak geçenler ve çocuğu için kart basmayan ebeveynlerle küçük çaplı bir il nüfusu eder bu sayı.


Mehmet Kasım İyonya
3 ay önce - Sal 01 Ekm 2019, 12:33
UZUNÇAYIR-MECİDİYEKÖY METRO İNŞAATI HEMEN BAŞLAMALI !


Yolcu sayıları hep aktarma istasyonlarında daha yüksekmiş. Tahmin etmek zor değil. 4 durak aşağıda. Söğütlüçeşme'nin listede olmaması ilginç. Belki 5. sıradadır.

Zincirlikuyu (Metrobüsten metrobüse aktarma)
Mecidiyeköy (M2 Şişli Metro)
Uzunçayır (M4 Kadıköy)
Cevizlibağ (T1, T4 Tramvay)

Yapılacak en acil iş belli. UZUNÇAYIR-MECİDİYEKÖY veya UZUNÇAYIR-CEVİZLİBAĞ METRO İnşaatına başlamak.


İSMAİL ÇELİK

3 ay önce - Sal 01 Ekm 2019, 17:47

a
Alıntı:
pılacak en acil iş belli. UZUNÇAYIR-MECİDİYEKÖY veya UZUNÇAYIR-CEVİZLİBAĞ METRO İnşaatına başlamak.


bUNU HEP YAZIYORUM BEN MEVCUT TÜP İLE ENTEGRE EDİP ÇEMBER BİR METRO HAYALİM.

Söğütlüçeşme-Fikirtepe-Ünalan-Acıbadem-Altunizade-Boğaz Köprüsü(Yeni bir köprü daha yapıp üstünden metro geçirmek ve tek yönlü köprüler ile trfaiğide rahatlatmak)-Z.kuyu-Mecidiyeköy-Halide Edip Adıvar Mah.(Türkiye Gazetesi Hastane civarı)-Perpa(Perpa ile hastane arasına)-nİŞANGAH(Cemal Kamacı)-Halıcıoğlu-Haliç'i mevcut körünün duğusuna yapılacak yeni köprü ile geçip viyadük üstünde Ayvansaray-sonrasında tabi meyille tünele girip Edirnekapı-Ulubatlı-Topkapı-Silivrikapı geniş bir kavis çizip Kazlıçeşme(yada Topkapı sonrası Cevizlibağ-Seyyitnizam-15 Temmuz Meydanı-Kazlıçeşme)mevcut Marmaray hattına bağlanıp Yenikapı-Sirkeci-Üsküdar-Ayrılıkçeşme-Söğütlüçeşme çift yönlü çember bir metro.

Atıl kalan Sirkeci-Kazlıçeşme arasıda ıslah edilip Sirkeci-Halkalı ve Ispartakule şeklinde,Asya yakasındakide Haydarpaşa-Gebze şeklinde işletilebilir.



sayfa 33
« önceki   123 ... 323334 ... 363738   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM