Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara EGO'nun Havalimanı Otobüs Hattı [ANK ]
« önceki   123 ... 101102103 ... 107108109   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 102
Yalcin Tasdelen
3 ay önce - Prş 11 Tem 2019, 14:43

Alıntı:
Koskoca başkent havaalanına otobüsle ulaşıyor. bir metronun bile olmamasından başkan hiç utanmıyor mu ?
bu zihniyet yakında yürüyerek gidin bile diyebilir


Başkan derken devlet baskanimi yoksa belediye baskanimi


Cemal Özen v2
3 ay önce - Prş 11 Tem 2019, 16:08

Alıntı:
Düşünün, evinizin kapısından otobüs geçiyor ama durak olmadığı için kullanamıyorsunuz,


Belko ve Havaş sonuçta ekspres hatlar. Her yerde duracaklar diye bir şart yok. Evinizin kapısından geçtiği halde , bir sürü yol yürünen çok sayıda bölge var. Ona bakarsanız Yenimahalle Üçev Sokaktan sürekli olarak 208 ve 414 geçiyor. Ama sokakta durak olmadığı için insanlar evinin önünden geçen otobüse binmek için Askeri Lojmanlar durağına yürümek zorunda kalıyor. Alt tarafı durak değil mi ?


Belko ve Havaş hatlarının ESB yönünde ekspres gitmesi gayet de yerinde. Hem diyelim ki durak kondu. AŞTİ ve AKM'de dolan otobüse binebileceğinizi mi sanıyorsunuz.


mursel kasap
3 ay önce - Prş 11 Tem 2019, 16:48

Cemal özen eskiden 442 ego hattına çok binerdim ağzına kadar dolu falandı ama böyle mağdur olmuyorduk.Sırf Esenboğaya giderken belko aire kıl olduğum için.487'ye binip vilsandan tabana kuvvet havalimanina yürüyorum.Yaya olduğum için havalimani girişinde hiç kimlik sormayan polis beni çevirip kimlik soruyor.Havas belko olsun mu olsun.Ama yanında ego alternatifide olsun.Ben bu sitede tunç d.İle sonuna kadar aynı görüşteyim.Havalimani ulaşım sıkıntısını en çok 2'miz konuşuyoruz.Bu arada bir bilgi daha vereyim belko airin içinde 1.50 tl'ye su satıyorlar.O sattıkları su paraları kime gidiyor Allah bilir.Evet belko aire gıcığım şu yanlış işletme yapması pahalı olması vatandaşı magdur ettiği için belko aire gıcık oluyorum.Havalimanina giderken 487'den sasmiyor.Dönüşde ise yine aynı şekilde vilsana yürüyüp 487'ye biniyorum.Hava karanlık olduğu zaman tunç.d nin dediği gibi elime kalın odun alıp vilsan durağına kadar elimde odun ile geçiyorum.Maksat kendimi aniden çıkan köpeklere karşı korumak.487'ye binerek hem 1.75 tl'ye Esenboğa ulaşıyorum hemde belko aire 11 TL bayılmiyorum.Ola ki ne zaman belko air 11 TL ücreti 6,7 tl'ye düşürür.Eski durakları geri koyar o zaman belko airi tercih ederim.Ama hem üstüne 11 TL verip 4 durak dışında yolcu almaması resmen vatandaşa işkence çektirmek.Belko'nun yolcu almadığı duraklara ego hattı koyulabilir.Pahalı rahat hızlı gitmek isteyen havas,belko'ya ucuz gitmek isteyen ego'yu tercih edebilir.Yeter ki alternatif olsun.Ego havalimanina hat açtığında havalimani hattı için 2018 Mercedes solo connecto alabilir.2018 connectolara bindim hem sessiz hem rahat konforlu.Ego'da alçak tabanlı solo otobüs olmadığı için.Körüklülerin havalimani otopark astinin içine giremiyecegi çin.Her anlamda solo alçak tabanlı otobüs gerekecek.Hatta vatandaşlar çok beklememeleri için her 10 dakikada bir havalimani,asti hattı açılmalıdır.Talep arttıkça esenbogadan Mamak,batikent çakirlar gibi hatlar açılabilir.Bunlar benim düşüncelerim istenirse her şey yapılır.



En son mursel kasap tarafından Prş 11 Tem 2019, 16:51 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Tunç D.

3 ay önce - Prş 11 Tem 2019, 16:49

Alıntı:
Belko ve Havaş hatlarının ESB yönünde ekspres gitmesi gayet de yerinde. Hem diyelim ki durak kondu. AŞTİ ve AKM'de dolan otobüse binebileceğinizi mi sanıyorsunuz.


Benim daha önceki sayfalarda yazdığım gibi şehrin her noktasına ekspres seferler açılırsa böyle bir durum olmayacaktır, herkes semtine en yakın otobüse bineceği için bu iki hatta olağanüstü yoğunluk olmayacaktır, dolayısıyla Aydınlık’ta oturan halk da gayet güzel binecektir.
İstanbul’da benzeri hizmet veren Havaist’i kullandım. Orada özellikle Anadolu yakasına giden hatlar fiyatından dolayı boş gidip gelse de aktarma yapmak istemeyenler için güzel bir seçenek sunuyor.
Bizde neden aynısı olmasın ? Sırf belli bir bölgeye karşı düşmanlık yapmak uğruna, Gökçek döneminin çağ dışı uygulamalarını savunuyorsunuz. Gökçek özellikle böyle yaptı ki, insanlar şehir merkezine getirilip, evlerine gitmek için bir de taksiye, dolmuşa binmek zorunda bırakıldı.
Ankaralı buna reva görülemez, havalimanı herkes için oldukça kolay ulaşılabilir olmalıdır. Bunun Aydınlık’ı, Etlik’i yok.


mursel kasap
3 ay önce - Cum 12 Tem 2019, 22:09

442 ego hattı geri açılacaktı ve 3 tl'ye yolcu taşıyacaktı bir gelişme var mı bu konuda



mursel kasap
3 ay önce - Çrş 17 Tem 2019, 08:12

442 hattının açılma ihtimali var mı.Ne yalan söyleyeyim 442'yi çok özledim.

Deniz Çağdaş
3 ay önce - Çrş 17 Tem 2019, 08:17

Doğu,batı,kuzey ve güney tüm ilçeler havaalanı gidecekse Kızılay'a Asti'ye gelecek veya şansiniza evinize yürüme mesafesinde Havaş duragi olacak.Yoksa en az 2 aktarma.



mursel kasap
2 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 09:12

Geçen hafta mavi masaya havalimanina ego hattı açılması talebinde bulundum bana olumsuz cevap geldi.Ankara büyükşehir meclisinin 14.01.2013 meclis kararı ile Esenboğa havalimani asti hattı belko aire verilmiş olup.Havalimanina şuan ego hattı açılması uygun değil.O zaman 442 ego hattı geri dönüyor 3 TL olucak haberi neydi yalanmiydi.Anladığım kadarıyla 2023 yılına kadar belko'lara kaziklanacagiz.Belko air'ler yüzünden insanın uçağı binesı gelmiyor.Öyle rezil bir firma ki.11 TL ücreti yetmiyormuş gibi.Küçücük suları 1.50 tl'ye otobüs içinde satıyorlar.4 durak dışında yolcu almıyorlar kansızlar.Havası yıkıp havalimaninda tekel olmaya çalıştılar başaramadılar.Eskiden aydınlık durağından tek otobüs giderken belko yüzünden indi bindi yapıyoruz.Son olarak Melih Gökçek bunlar ile nasıl sözleşme yaptıysa artık.Havalimanina ego giremiyor.

ozgur_clm
2 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 10:02

Olması gereken havaist gibi belko da ankarakartlı olmalıdır.

mursel kasap
2 ay önce - Cmt 27 Tem 2019, 10:21

Olur mu hiç eğer kartlı olursa 11 tl'ye nasıl kazikliyacaklar milleti



sayfa 102
« önceki   123 ... 101102103 ... 107108109   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet