Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4712
Sinan Bilgin
1 hafta önce - Cum 12 Tem 2019, 08:52

Bu bufe ve ahsap mi bilmem ama rahat diyelim, oturaklari koymama sebepleri zannediyorum daha once de buraya koydugum defensive dizayn mantigindan kayaklaniyor

Fakat peronlari boyle birakmakla birlikte baska bolumlere eklentiler yapilabilir. Mesela tuvaletler de standart oldu hepsinde var ama bazilari halen devreye alinmis degil

Bazi yogun ve dolayisiyla alan olarak imkani olan duraklara yeme icme ihtiyacina yonelik eklentiler dusunulebilir


mmk51

1 hafta önce - Cum 12 Tem 2019, 10:29

Alıntı:
Marmaray tam açılmadan önce sistem çok iyiydi zaten tren eski istasyonlara girdiği anda anonslar bile düzeliyor artık tüm hatta gelmesi lazım bu bilgilendirme sisteminin

Bu süre gösterme işini kaldırmışlardı. Zaten doğru göstermiyordu. 5dk boyunca 5dk yazdığını bile gördüm ben.
Ama Gebze-Halkalı arasında testler yapılırken şu anki sistemde doğru olarak gösteriyordu kalan süreyi. Hattı açınca iptal ettiler.


erimz
1 hafta önce - Cum 12 Tem 2019, 12:08

Yenimahalle ve Bakırköy duraklarının yanına takılan, montajı bir türlü yapılmayan, trafoların montajı bitmiş takılmış.


(+)


Saygılar.



ali birhan
1 hafta önce - Cum 12 Tem 2019, 23:15

Alıntı:
Türkiye'ye geldim ve Marmaray'ı kullandım, eksiklerine rağmen işimi oldukça kolaylaştırdı.

Gördüğüm eksiklikler:

1. Trenin ne zaman geleceği belli değil.
2. Tren seferlerinin sıklaştırılması lazım.
3. Tren seferleri çok erken bitiyor.
4. Maltepe istasyonunun yeri yanlış. En azından Maltepe merkezine uygun bir mesafeye bir istasyon eklenmeliydi.
5. İstasyonlarda yeterince oturacak yer ve su ya da başka bir şey alabileceğiniz bir büfe ya da otomat yok. Büfe açılamayacak istasyonlara otomat koyulabilir.
6. Trenden indikten sonra aktarma yapılabilecek hat sayısı çok kısıtlı.
7. "Sinyal bekliyoruz" anonsu yapıp treni bekletiyorlar. Bunu anlayamadım, neden sinyal bekleniyor? 3-4 farklı banliyö trenin 1-2 dakika arayla sefer yaptığı Berlin'de böyle bir sorun yaşanmıyor. Sinyal için ne kadar bekleneceği bilgisi verilmiyor.


Marmaray CR3 Projesi'nin Avrupa Yakası güzergahında yerin altında kalan kısımdaki bölgede dört istasyon iptal edildi. Bunlardan ikisi hastane bölgesinde. Forumdan okuduğum kadarıyla Marmaray CR3 Projesi yapımı sırasında bu bölge hakkında üç defa proje değişti. Yenikapı - Sefaköy metro hattı ile Marmaray CR3 Projesi'ne bu bölgenin bağlanabileceği konuşuldu. İptal edilen Yedikule, Kocamustafapaşa, Kumkapı ve Cankurtaran istasyonlarının yerine bence en az iki istasyon yapılmalı. Eski istasyonlar ise (yüzeydeki hat kullanılırsa) sağ ve sol tarafına alınarak, (yer altı hattı kullanılırsa) yeraltına inşa edilen istasyonların girişlerinin çevresine alınıp birbirlerine bağlanarak Cafelere çevrilerek kullanılmalı.


En son ali birhan tarafından Cmt 13 Tem 2019, 00:21 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


cenk ışın
1 hafta önce - Cum 12 Tem 2019, 23:24

Tcdd 15 temmuzda ücretsiz olmayacak zaten hiç bir yerdede yazmıyor.O 2016 senesinde tüm toplu taşıma araçları,özelleşmiş ido bile ücretsiz olmuştu.Ancak özellikle tüm toplu taşımayı ücretsiz yapmışlardı.Gidin bu sefer ido yine ücretli işleyecektir,ayrıca 2016 senesinde bile tcdd ücretsiz yapmamıştı diye hatırlıyorum.



uufukk13
1 hafta önce - Cum 12 Tem 2019, 23:54

15 Temmuz günü Marmaray ücretli diyen arkadaşlara istinaden;

Bugün resmi gazetede yayınlanan Cumhurbaşkanlığı kararıyla Başkentray ve Marmaray ücretsiz olacak. Aşağıda ilgili ekran görüntüsü mevcut.

1309 sayılı karar


Sinan Bilgin
1 hafta önce - Cmt 13 Tem 2019, 02:48

Yukarida bahsedilen tip baglantilarin yapilmasi soz konusu degil . Bu hat esasinda baska hatlara aktarma vermesi ile canlanir, canlanir derken zaten oldukca faal ama nasil uskudarda 5 , a cesmede 4 numaraya ise, bunlar arttikca (bostanci-goztepe-atakoy vb gibi) avantajlari da artar zamanla

Bufe hadisesine ise acikcasi karsiyim, tren bekleme alanlari elde sosis veya tost yeme yerleri degildir, bu tip yerler acilabilir fakat imkan olan ve peronlara sirayet etmeyen mesafelerde ancak ... otomat konusuna ise katiliyorum , orn fransada icinde turlu secenek olan otomatlar mutlak her durakta bulunur ve ister temassiz kart ister madeni para ile urun alinabilir . Yani ozellikle bakirkoy gibi istasyonlarin peronlarinda ac acina agzina sandvic ekmek sokusturanlara hayir , ama elbet midesi o esnada kazinan yahut su vs bir sey alanlara otomat fikrini destekliyorum .. toplu tasima bekleme noktalarinda ya da iclerinde yemek yiyenler ,en az sigara icenler kadar antipatik gorunuyor , azaldi ama umarim engellenir tamamen



Erdem Taşlıca
1 hafta önce - Cmt 13 Tem 2019, 02:55

Alıntı:
otomat konusuna ise katiliyorum , orn fransada icinde turlu secenek olan otomatlar mutlak her durakta bulunur ve ister temassiz kart ister madeni para ile urun alinabilir


Çok uzağa gitmeye gerek yok, Başkentray istasyonlarında (peron kısmında) sıcak meşrubat ve atıştırmalık olmak üzere 2 tip makine aylardır mevcut. Bu makinelerden Marmaray istasyonlarına da bir an önce koyulması gerekli.


Ayhan İmamoğlu

1 hafta önce - Cmt 13 Tem 2019, 08:18

Alıntı:
Çok uzağa gitmeye gerek yok, Başkentray istasyonlarında (peron kısmında) sıcak meşrubat ve atıştırmalık olmak üzere 2 tip makine aylardır mevcut. Bu makinelerden Marmaray istasyonlarına da bir an önce koyulması gerekli.
bence de koyulmalı bunu bir an önce yetkililere iletmek lazım

Ahmed Bayezid
1 hafta önce - Cmt 13 Tem 2019, 11:44

Makineyle falan olmaz bu işler eskisi gibi büfe lazım büfe.

Tost,goralı,çorba,patates kızartmasını otomat veremez.

Akbil de yüklenir, para da bozdurulur,çay,salep,neskafe de içilir. Daha çok işe yarar.

Çeşit bi kere daha çok. Mini market gibi.
O işi otomatta yapar demeyin.



sayfa 4712
ANA SAYFA -> ULAŞIM