Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara - İstanbul Hızlı Treni [ANK]
« önceki   123 ... 106107108 ... 116117118   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 107
Şahin1254
4 ay önce - Prş 11 Tem 2019, 13:57

Dk hesabı yaptım hergun gidip gelıyorum bılecık bozuyuk arası ve geyve doğançay açılırsa 30 dkyı bulabılır cunku doğançay ile arifıye arası 10 dk buluyor. Geyveden yavaşlamaya başlamasından arifiyeye giriş 30 dk alıyor

Efe Elaldı

4 ay önce - Prş 11 Tem 2019, 14:41

geyve-doğançay arasını açsalar şuan için yeterli olacak.ne kadar kısalacağından çok seyir güvenliği için çok önemli konvansiyonel hatta daha geçen gün raylarda problem yaşandı ne kadar az o bölümde giderse riskte azalacak o yüzden en azından geyve-doğançay arası tüneller ve küçük viyadük açılmalı.sapanca viyadüğü ve sapanca tüneli 2023 e biter mi orası muallak



Şahin1254
4 ay önce - Cum 12 Tem 2019, 10:06

Evet güvenlik cok önemlı rayların altı boşalmış Allah göstermesın kötü sonuçlar doğabilir. İnşşallah çabuk açılır sene sonu yetişşse süper olacak

babur19
4 ay önce - Prş 18 Tem 2019, 17:03

Arifiye bölgesi sıkıntılı:
https://reklam_link.com/2019/06/sakaryanin-arifiye-i ...a-edilmis/


emre yildiz
3 ay önce - Cum 09 Ağu 2019, 18:21

Bugün İstanbul-Ankara arasında hızlı trenle yolculuk yaptım, aşağıdaki fotoğrafta da görüldüğü üzere Eskişehir civarında zaman zaman 255 km/saat hıza ulaştık, ancak İstanbul-Kocaeli arasını ortalama 80-100 km/saat ile gidebildik...

Son 1 haftada yaptığım 2 seyahatle ilgili birkaç eleştirim olacak; Vagonlar normalin üstünde sıcaktı, havalandırma iyi değildi. Bagaj yerleri yeterli olmadığı için vagon araları valizler ile doluydu ve geçişi engelliyordu. Son olarak Polatlı öncesinde ve sonrasındaki birçok yerde -uçağın türbülansa girdiği gibi- trende bir sallantı oluyor, umarım bir kaza bela olmadan bu sallantıya neden olan yerleri düzeltirler...


(+)




Hasan Mihrican
3 ay önce - Cum 09 Ağu 2019, 21:42

Alıntı:
Son olarak Polatlı öncesinde ve sonrasındaki birçok yerde -uçağın türbülansa girdiği gibi- trende bir sallantı oluyor, umarım bir kaza bela olmadan bu sallantıya neden olan yerleri düzeltirler...


Ben bu sallantıyı geçen gün trenin 250km/saat hıza ulaştığı Pamukova civarlarında hissettim.
Bu kadar sallantı normal mi bilemiyorum.


erkinalp
3 ay önce - Cum 09 Ağu 2019, 22:15

Kesinlikle bir kusur, YHT'lerde içeriden hissedilecek kadar büyük bir titreşim yaşanmaması gerekir. 1 boyutta hareket serbestliği olan bir aracın serbest olmadığı boyutlardaki titreşimi içeri vermemesi, sönümlemesi gerekir.

Cemoli D18
3 ay önce - Cmt 10 Ağu 2019, 06:47
Hızlı tren seyahatimi buradan parça parça yazacağım - 1


Bu sabah ilk kez hızlı trene bineceğim.
Sabah saat 07:10'da Söğütlüçeşme'den kalkacak. 11:42'de de Ankara Gar'a varacak.
4 saat 32 dk yolculuk süresi öngörülmüş.
Bence çok uzun bir süre bu.
Mevcut hattın 4 saatin altına düşmesi mümkün mü?


En son Cemoli D18 tarafından Cmt 10 Ağu 2019, 11:34 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Cemoli D18
3 ay önce - Cmt 10 Ağu 2019, 07:22
2


Söğütlüçeşme'den Bostancı'ya 10 dk'da geldi. 2 dk istastonda kaldı ve yolcuları aldı. Bostancı'ya yaklaşırken epey hız kesti. Yan rayımızda da şehir içi trenimizle bir süre seyahat edildi.

Bostancı Pendik arası da aşağı yukarı 13 dk üzerinde sürdü. İstasyonda kalma süre hedefi 1 dakikaydı. 5 dk civarı istasyonda kalındı.

Şehir içi hızı beni tatmin etmedi. Çok yavaş gibi geldi.

Saat 07:47'de Güzelyalı istasyonundan geçtik.

Tren, 07:58'de Gebze istasyonunda oldu. 3 dk kadar istasyonda kaldık ve sonra hareket ettik.

Trende koridor kısım tavanında monitör var, harita görseli açık fakat gidilen istikameti ve nerede olduğunu belli eden özellik, görsel yok.

Saatte kaç km hızla gittiğimizi gösteren kısım sürekli, 0 km/h olarak görünüyor.

Tren, saat 08:33'te İzmit İstasyonuna geldi. 1 dk istasyonda kaldı ve sonra hareket etti.


En son Cemoli D18 tarafından Cmt 10 Ağu 2019, 11:33 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Cemoli D18
3 ay önce - Cmt 10 Ağu 2019, 10:04
3


Söğütlüçeşme'den Bostancı'ya 10 dk'da geldi. 2 dk istastonda kaldı ve yolcuları aldı. Bostancı'ya yaklaşırken epey hız kesti. Yan rayımızda da şehir içi trenimizle bir süre seyahat edildi.

Bostancı Pendik arası da aşağı yukarı 13 dk üzerinde sürdü. İstasyonda kalma süre hedefi 1 dakikaydı. 5 dk civarı istasyonda kalındı.

Şehir içi hızı beni tatmin etmedi. Çok yavaş gibi geldi.

Saat 07:47'de Güzelyalı istasyonundan geçtik.

Tren, 07:58'de Gebze istasyonunda oldu. 3 dk kadar istasyonda kaldık ve sonra hareket ettik.

Trende koridor kısım tavanında monitör var, harita görseli açık fakat gidilen istikameti ve nerede olduğunu belli eden özellik, görsel yok.

Saatte kaç km hızla gittiğimizi gösteren kısım sürekli, 0 km/h olarak görünüyor.

Tren, saat 08:33'te İzmit İstasyonuna geldi. 1 dk istasyonda kaldı ve sonra hareket etti.

İzmit istasyonundan sonra hızlı gitmeye başladık. Tabi kaç km/h ile gittiğimizi göremiyor ve bilemiyorum.

08:51'de Arifiye istasyonundan geçtik.

Arifiye Geyve arası yavaş geçildi.
Saat 9 sularında bir yerde sol kısımda tünel gördüm inşaat halinde. Tünelin çıkış noktasında ve çevresinde de viyadük ya da köprü ayaklarıyla beraber yarım bırakılmış gibi yol gördüm. Bu neyin nesidir? Sanki çalışmalar durmuş gibiydi.

Şu an saat 09:07 sağımda ufak bir göl var, hızımız yine yavaş. Gölün sağında da karayolu var. Göl diye belirttiğim yer Sakarya Nehri'ymiş.

09:52'de transit olarak, Bozüyük istasyonundan geçtik.

Arifiye ile Bozüyük arası trenin hızı çok düşük. Bu mesafe arasında bırak yüksek hızlı tren adını, hızlı tren bile hızında değildik. epey yavaş ve ağır ilerledi. Yani normal tren hızı ne kadardır bilmiyorum ama hızlı kelimesini o kısımlarda kullanmak doğru olmaz.

10:04'te Eskişehir istasyonuna vardık. 10:13'te kapılar kapandı. 10:15'te hareket ettik. Bu istasyonda biraz fazla bekledik. Bu kadar fazla beklemenin nedeni neydi bilmiyorum.



En son Cemoli D18 tarafından Cmt 10 Ağu 2019, 11:34 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sayfa 107
« önceki   123 ... 106107108 ... 116117118   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM