Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 762
ali454545
1 hafta önce - Cum 12 Tem 2019, 09:15

Alıntı:
Ryanair yada easyjet ana markaları ile Bratislavadan Türkiyeye tarifeli uçamaz. Ya charter seferdir, özel izin prosedürlerini tamamlamışlardır üç ülkeden de(Slovakya, Türkiye, İrlanda veya İngiltere) yada alt markasıdır, yada wetleasedir


uçamaz edemez diye iddia etmeden önce size tavsiyem biraz araştırmanız...









gayet tarifeli, wet-dry lease vs değil, charter hiç değil...easyjet'in Antalya ve dalaman seferleri charter ancak izmir seferleri yaz-kış tüm yıl boyunca yapılan tarifeli seferlerdir...


muharremenis
1 hafta önce - Cmt 13 Tem 2019, 13:13

Ryanairin websitesinden bilet satması tarifeli olduğunu göstermez.. bunu dışardan anlamak baya zordur. Ryanair irlanda merkezli şirket, Bratislavadan Türkiyeye tarifeli uçacak ama başka yerden uçmayacak böyle bir şey mümkün değil. Ya slovakya tescilli bir uçak ve alt markası ile uçuyordur, ya da dizi charter/düzenli charter seferdir.. easyjet antalya dalaman izmire nerden uçuyor? İngilitere dışında bir yerden mi? Tekrar söylüyorum, Avrupada Türkiyenin anlaşma yaptığı ülkelerin kendi havayolları dışındaki havayolları Türkiyeye o ülkeden tarifeli sefer yapamaz.

ali454545
5 gün önce - Pts 15 Tem 2019, 14:06

şu an sırf Türk Hava Yolları'nın İstanbul Havalimanı'ndaki yeni dış hatlar Miles & Smiles Lounge'unu deneyimlemek için İzmir-İstanbul-Batum uçuşunu yapıyorum. Öncelikle belirteyim bu salonu yalnızca Elite ve Elite Plus üyeler ile Star Alliance Gold Üyelik statüsüne sahip olan yolcular kullanabiliyor. Business Class yolcuları ise hemen salonun karşı terasında yer alan Lounge Business'ı kullanıyor...

Uçuşun ilk ayağı TC-JJG kuyruk tescilli "Yıldız" isimli Boeing 777 ile başladı İzmir'den. TK-2311 sefer sayılı uçağın transit yolcusu da bol olduğundan uçuş öncesi Business kabine upgrade edildim (yükseltildim). Uçak Business dahil tamamen dolu idi, yaklaşık 15 civarı önce elite plus ve elite yolcu upgrade edildi.

F3 numaralı körüğe yanaştık, uçağın devamı sanırsam New York olacaktı kapısı değişmedi ise, cobus ile terminale alındık, sonrasında ise hemen dış hat transit bölüme geçtim. kısa bir pasaport ve güvenlik kuyruğu sonrası terminalin dış hat giden katına çıktım...

Dış hatlara ilk gelişim oldu İGA'da, Atatürk gibi iki yanı mağazalarla boğaz hattı gibi kıvrılarak giden bir yaya yolu var, pier ya da yolcu kapılarına geçişler ara noktalardan yapılıyor (Atatürk'te sadece gazete dağıtım yerinin ordan yapılıyordu burada her piere farklı geçişler mevcut). Dış Hatlar epey kalabalık ama Atatürk gibi üstünüz insan yığını gelmiyor, ayrıca tavan yüksekliği nedeniyle çok ferah bir mekandasınız algısı oluşuyor.

Ana giriş ve pasaport kontrol noktasının hemen karşısında meydanın solunda kalan Miles & Smiles Lounge, sağında kalan ise Business Lounge. her ikisine de duy free mağazalarının yan tarafından çıkıyorsunuz, engelli-bebekli ve hamile yolcular ise ön taraftaki asansörleri kullanabiliyor.

Salon tek kat üzerine yayılmış ancak Atatürk'teki 2 katlı istanbul lounge'a göre daha ferah, oradaki her aktivite burada da var diyebilirim. Oturma yerleri ve alternatifler çeşitli, prizler sık, yiyecek ve içecekler lezzetli, görevliler güler yüzle ve profesyonelce hizmet veriyor.

GELELİM FOTOĞRAFLARIN İLK BÖLÜMÜNE:


(+)



(+)



(+)



(+)



(+)



(+)



(+)



(+)


Fotoğrafların 2. ve son bölümü TK-392 Batum uçuşu sonrasında...

Birde cevap vermeden geçmeyeyim;

Alıntı:
Ryanairin websitesinden bilet satması tarifeli olduğunu göstermez.. bunu dışardan anlamak baya zordur. Ryanair irlanda merkezli şirket, Bratislavadan Türkiyeye tarifeli uçacak ama başka yerden uçmayacak böyle bir şey mümkün değil. Ya slovakya tescilli bir uçak ve alt markası ile uçuyordur, ya da dizi charter/düzenli charter seferdir.. easyjet antalya dalaman izmire nerden uçuyor? İngilitere dışında bir yerden mi? Tekrar söylüyorum, Avrupada Türkiyenin anlaşma yaptığı ülkelerin kendi havayolları dışındaki havayolları Türkiyeye o ülkeden tarifeli sefer yapamaz.


size laf anlatmaya çabalamama gerek yok, kendi bildiğini doğru sananlardansınız anlaşılan. Burada iki grup yorum yazan var birisi kendi bildiğince atıp tutan, tek doğruyu, HBB'i kendisi sanan; SİZİN GİBİ... bir de sektör içinden olan, gezi deneyimleyen, sağdan soldan duyduğunu değil bizzat gördüğünü yaşadığını yaptığını yazan; BENİM GİBİ...



muharremenis
5 gün önce - Pts 15 Tem 2019, 19:01

Ali bey malesef iki gruba da girmiyorum. Bizzat havayolunda ve seferlerin bizzat planlamasında çalışıyorum:) kusura bakmayın lütfen tartışmayı da uzatmak istemiyorum. Resmi tatil bitince ilk işim sistemlerden bu ryanair bratislava uçuşu mevzusuna bakmak olacak
Ayrıca gezmeyi de çok seviyorum 18 ülke 30dan farklı şehir 10dan fazla havayolu ile seyahat ettim.

Mesajınızda yazdığınız HBBnin açılımı nedir? Hakaret ediyorsanız yakıştıramadım


muharremenis
3 gün önce - Çrş 17 Tem 2019, 10:32

Ali bey,
Kontrol ettiğim kadarıyla evet haklısınız ryanair bratislavadan dalamana tarifeli olarak uçuuyor. Ancak bunu nasıl başardı bu konu ayrı bir soru işareti olarak önümüzde duruyor.. çünkü başka hiç bir yerden Türkiyeye tarifeli uçuşu yok. Araştırdığım kadarıyla AOC almışlar veya air explore isimli bir şirketle wet lease anlaşmaları var. Bunların üzerinden hallediyor olabilirler.
Brexit sonrası İngiltereden operasyon yapabilmek için İngiliz AOCsi de almışlar mesela. Avrupada pek çok ülkeden AOC/tescil almaya da devam edeceklermiş ve uçakları şirketler arasında yüzdürüyorlar..
Sonuçta hepsi Ryanair holding çatısı altında faaliyet yürütüyorlar
Easyjet konusuna gelince sadece ingiltereden tarifeli sefer yapmakta..
daha öncede belirttiğim gibi bu konu bu başlık altında gereksiz uzadı. Avrupadan Türkiyeye uçmak isteyen bir havayolu uçmak istediği ülkeden AOC/tescil almak ve Türk sivil havacılığından gerekli frekans izinlerini almak zorunda.. başka türlü uçamaz..



sayfa 762
ANA SAYFA -> ULAŞIM