Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 463
matematk06
4 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 10:26

Eskişehir(Polatlı) yolunun Gölbaşı (yeni yapılan Niğde

paralı yolu) ile malikoy & Alagöz &hisarlikaya aksindan

bağlanma durumu ne aşamada ?...Duyum ve bilgisi olan

arkadaşlar varsa yorum yapabilirler mi? .. teşekkürler...


brls74
3 ay önce - Sal 25 Hzr 2019, 21:41

Otobanın Gökçehöyük kavşağına girişte istimlak başladı. Aynı parsellerde altyapı çalışması da şu anda mevcut. Planlanan tesislerde, restoranlar, outlet mağazaları ve yarı açık yaşam alanları Düşünülüyor. Otoban gişelerinden, yani ücretli yoldan ve Gökcehöyük kavşağından hemen önce bu yaşam merkezinin kurulması Kurtköy ViaPort benzeri bir projeyi akla getiriyor. Yani otobandan gelip geçenlere değil, Ankara’da yerleşik nüfusa hitap edeceğinden şüphem kalmadı. Yoksa 20 km ileride m2 si çok daha düşük rakamlara istimlak yapabilirlerdi. İstimlak edilecek yerler de muhtarlığa ve mal sahiplerine verilen bu haritada net olarak görülüyor.






(+)


Suat cesur
3 ay önce - Sal 25 Hzr 2019, 22:31

Bu yazıdan anlaşılan gökçehöyükdeki kavşak civarı.b İr cazibe merkezi olacak



mertgil
3 ay önce - Sal 25 Hzr 2019, 22:59

Sn brls74,
Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler.

Ancak görselde belirtilen yerlerin ced raporunda ve erg nin sitesindeki videodaki
Gokcehoyuk kavşağından sonraki servis istasyonu alani olup olmadığından emin olamadım.Daha doğrusu kavşaktan önce başka servis alani var miydi?
Sizin paylasiminizdaki bu görsel saniyorum
G.höyük kavşağı öncesi bir bölge.
Konuyu netlestirebilirseniz sevinirim.Teşekkürler.


brls74
3 ay önce - Çrş 26 Hzr 2019, 00:44

Sn Mertgil
Daha önce planlanan yer tam olarak neresiydi bilmiyorum. Burası, otoban bittiğinde Ankara istikametinden gelirken Haymana yolu üst geçidi olarak şu anda inşası devam eden köprüyü geçer geçmez 750 m ileride. Bu AVM ve yaşam merkezini buraya yapmaya karar vermeleri gerçekten akıllıca, çünkü insanlar çevre yolu Hacılar kavşağından çıktıktan sonra 4-6 dakikada buraya gelip, zaman geçirip sonra da paralı yola girmeden, ana kavşak olarak planlanan Gökçehöyük kavşağından geri evlerine dönebilirler. Hele hele Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı devam eden Bilkent şehir Hastanesi - İncek Bulvarı- Hacılar kavşağı bağlantısı aksı tamamlanınca -ki Mansur Yavaş’ın Mustafa Tuna’dan devraldığı ve iptal etmediği ender projelerdendir— bu yolla beraber İncek bulvarı 10-12 dakika, Eskişehir yolu Bilkent 16-18 dakika oluyor. Siz olsanız bu çok amaçlı AVM ve yaşam merkezini nereye yapardınız? Bu lokasyondan daha sonrasında yapsalardı; gişeler var ve paralı yol başlıyor. Ankaralı yerleşik müşteriyi kaybederlerdi ve otobandaki her hangi bir dinlenme tesisine dönüşürdü proje. Bu noktadan daha öncesine yapsalardı; hem metrekare fiyatları pahalı hem de kooperatif ve villalardan dolayı nitelikli projelere uygun bakir geniş arazi kalmamış durumda. Unutmayın hiç bir yatırımcı, yatırım yapacağım diye gidip emekli kooperatifçiyle, villasında inzivaya çekilmiş site sakiniyle cebelleşmez. Yani nitelikli büyük projeler için, geniş ve sorunsuz araziler gerekiyor. Zamanında istanbul ViaPort boşuna oraya yapılmadı, çünkü boş ve bakirdi. Gökçehöyüğün tek eksiği doğalgazdı. Şimdi abonelik başvuruları da başladı. Yani altyapı olarak bir eksik kalmadı. İstimlak haritasındaki bazı parselleri TKPS sayfasından işaretleyerek ekran resmi çektim. Becerebilirsem onu da paylaşıyorum.



brls74
sysonal
3 ay önce - Çrş 26 Hzr 2019, 12:40

Sn. brls 74,

Bilgi için teşekkürler. Bir tanıdığım aracılığı ile teyit ettim.

Bahsettiğiniz yerde kamulaştırma yapılıyormuş. İmarlı alanlar 130TL, Tarlalar ise 50-100 TL arası diyorlar.

Gökçehöyük için büyük bir gelişme.

Hayırlısı olsun.



Suddenly
3 ay önce - Çrş 26 Hzr 2019, 13:39

Bölgenin gelişmesi ve otoyolun getirdiği rüzgarın etkileri adına güzel haberler, paylaşıma teşekkür ederiz. Hem Ankara için bir alış veriş mekanı olur hem de Güneyden gelen trafiğin soluk alacağı bir yer olabilir.
Gölbaşı Belediyesi çok zayıf kalıyor, biraz yeşil alanlara önem verse yeşil ve çevre adına da güzel adımlar olur.


mertgil
3 ay önce - Çrş 26 Hzr 2019, 13:59

Sn brls74,
Yorumlariniza katılıyorum.Sizin belirttiğiniz kamulastirmasi yapılan AVM ve onu tamamlayacak unsurların yapımında seçilen bu yer stratejik önemli bir nokta.
2 kavsagin arasında kalması doğu ve batı yönlü bağlantılara bu 2 kavşak arasının imkan tanıması önemli.
Bu yatırım gerçekleştiğinde konutlasma eğilimi de hızla tetiklenecektir kavsaklar arasında.
Ancak kendimce tereddütte kaldığım konu
sizin belirtmiş olduğunuz yerde AVM ile birlikte otoyol işleyişine dönük servis alanın da yapılması beklenir.Fakat Gokcehoyuk kavşağından hemen sonra da bir servis alani gözükmekte.2 servis alanın kısa mesafelerde birbirine yakın olması sizin belirtmiş olduğunuz yeri olumsuz etkilemeyecek mi?Ya da Gokcehoyuk kavşağı sonrası servis alani iptal mi olacak.Iptal olmasa bile burada sadece akaryakıt istasyonu vs mi olacak?


brls74
3 ay önce - Çrş 26 Hzr 2019, 15:46

Sanırım biraz ilerideki kaba inşaatı zaten bitmiş olan bakım işletme şefliği ve Karayolları lojmanlarına ayrı bir ara yolla girilecek. Yani yol kenarında cep şeklinde yola cepheli bir giriş çıkış değil. Gişelerden sonraki yapılması planlanan tesis hakkında pek bir fikrim yok ne yazık ki. Belki de başlangıçta plan böyleydi de sonrasında değişiklik oldu. Çünkü kavşağın yeri de başlangıçta çok farklıydı hatırlarsanız. Ama bildiğim tek şey; paylaştığım haritada hem geliş hem gidiş istikametinde olmak üzere yola boydan boya cepheli, toplamda 120 dekardan fazla alan şu anda kamulaştırma sürecinde. Bu kadar büyük bir alanın da klasik bir benzin istasyonu, restoran ve marketten ibaret olmayacağını düşünüyorum.



sayfa 463
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet