Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Antalya-Kayseri hızlı tren hattı (proje çalışmaları)
« önceki   123 ... 313233

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 33
Musa07
3 hafta önce - Cum 31 May 2019, 20:52

Onur, eksi puan bekçileri var kardeşim. Kendileri dolu içerikli yazdıklarını düşünüyor ama çakılan çivi nerde soruyoruz gösterebilen yok.

Righteous
emre_boduk
3 hafta önce - Pts 03 Hzr 2019, 19:09

Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü tarafından yapılması planlanan Kayseri-Nevşehir- Aksaray-Konya-Antalya Hızlı Tren Demiryolu Projesi ile ilgili olarak hazırlanan ve son şekli verilen Çevresel Etki Değerlendirme (ÇED) raporu, İnceleme ve Değerlendirme Komisyonunca yeterli bulundu ve kabul edildi.

ASKIYA ÇIKTI
Komisyonun sonuçlandırdığı ÇED raporu halkın görüş ve önerilerini almak üzere Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünde ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda 30 Mayıs tarihinde 10 gün halkın görüşüne açıldı. 4 kesimden oluşan ve toplam uzunluğu 607+566. 37 km olan projede değişikliğe gidildi. Tünel, köprü ve viyadük sayıları artırıldı. Son şekli verilen projede 66 tünel, 62 köprü, 24 viyadük, 102 üst geçit, 391 alt geçit, 5 istasyon ve 8 adet siding yapılması planlandı. Proje güzergahında Antalya, Seydişehir, Konya, Aksaray ve Avanos olmak üzere 5 noktada şantiye alanı belirlendi. Kayseri-Nevşehir- Aksaray-Konya-Antalya Hızlı Tren Demiryolu Projesi 4 kesim halinde ihale edildi. Proje kesimleri; Manavgat-Seydişehir (Seydişehir- Antalya) Kesimi, Konya-Seydişehir Kesimi, Konya-Aksaray Kesimi, Aksaray-Kayseri Kesimi. Dev proje 9.7 milyar TL'ye tamamlanacak.
Hızlı Tren Projesi'nde Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin talepleri doğrultusunda, ileride yük taşımacılığına hizmet vermesi amacıyla 'Yukarıkocayatak Hal Sahasının' yanında 1 adet siding planlandı.

https://m.sabah.com.tr/akdeniz/2019/06/02/hizli-t ...lden-yakin



osmanturan

3 hafta önce - Prş 06 Hzr 2019, 08:14

Alıntı:
Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü tarafından yapılması planlanan Kayseri-Nevşehir- Aksaray-Konya-Antalya Hızlı Tren Demiryolu Projesi ile ilgili olarak hazırlanan ve son şekli verilen Çevresel Etki Değerlendirme (ÇED) raporu, İnceleme ve Değerlendirme Komisyonunca yeterli bulundu ve kabul edildi.
...


Projeyi zorlayacak coğrafi engeller çok az.
Anadoluda en kolay ve hızlı yapılacak hat bu hattır. Yeter ki işin ehli kişilere projeler verilsin. Yerli Yabancı fark etmez.


Özgür Sabanlıoğlu

2 hafta önce - Cmt 08 Hzr 2019, 10:16

Hükümetler bu hızda giderse bu projenin en erken bitiş tarihi 2030'dur.



ali alimi012
2 hafta önce - Pzr 09 Hzr 2019, 23:59

kayseriden konya seydişehire kadar diyelim ki coğrafya zorlamaz
ama ya sonrası manavgata kadar
doğru düzgün yol bile yok
buraya tren yolu yapması çok uzun yıllar alır
tünel viyaduk bile zor kurtarır
2030 çok iyimser olur
mesele sadece başlaması değil
yapılıp devam etmesi ve kaynak meselesi
ben 2035 e bile razıyım
bu çok büyük bir iş
antalyaya gitmeyen bilemez nasıl zor bir coğrafya


ediz001

2 hafta önce - Çrş 12 Hzr 2019, 11:05


(+)


Askıya çıkan kağıt



sayfa 33
« önceki   123 ... 313233
ANA SAYFA -> ULAŞIM