Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 540
isa doğan
2 hafta önce - Pts 10 Hzr 2019, 09:02
sevindikli yolu


bayram dönüşü izmit ve ilerisinde aşırı tıkalı olduğu için şehir merkezinden üniversiteye oradan da dağ yolundan bu yolu kullanarak evimize vardık. üniversiteyi geçtikten sonra yol aşırı derecede virajlı ve dar sollama yapmak için çok az yer var ve çok engebeli olan yolu şıkışık olmasa yol asla ve asla tercih edilmeyecek bir güzargah. buranın neden açıldığını anlamak mümkün değil mantıklı bir bağlantısı yok. izmit şehirine yakın bitirilmeden burası bir alternatif olamaz zaten sevindikliden girer girmez viyadük tamamlanmadığı için trafik tek şeritten verilmiş durumda inşallah tez zamanda ilerisi açılır bu sene içinde

Gökhansen 1903
2 hafta önce - Pts 10 Hzr 2019, 17:24

Sevindikliden ilimtepe kandıra söylediğiniz güzergahda yol duble olacak bu yol zaten izmit
İçinede gidecek. Söylediğin gibi yol genişletmesi yüzde yüz yapılırz yoksa anlamı olmaz gerçekten. Birde şuan yol sevindikliye kadar açıldı. Sakaryaya kadar gittiğinde müthiş faydası olur. Tabi ücret tarifesi pahalı. Birde git gel alınıyor.


Sehlen
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 19:52
KMO BAĞLANTI yollari






Ttandoan17
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 22:56
Sevindikli-izmit ne zaman açılacak?


Sevindikli-izmit ne zaman açılacak bilen varmıdır?
Söylentiye göre tünel inşaatındaki çökmeden dolayı bu sene olmaz diyorlar..


Kurdele41
2 hafta önce - Çrş 12 Hzr 2019, 01:00

Sakarya / akyazì tarafì ne durum da? Bilen varsa lutfen paylassin



vizyon41
2 hafta önce - Çrş 12 Hzr 2019, 02:51

Emege saygi. Paylasim yapan arkadaşların yapmis olduklari yorumlari begenelim arkadaslar. Bu kadar ozverili bir sekilde sayfayi takip ediyorlar. Bir soru sorup gitmekle olmuyor.

Sehlen son paylasimini begenmeye calistim ama sistem izin vermiyor. 10puandan birini ben veriyormusum


Sehlen
2 hafta önce - Çrş 12 Hzr 2019, 09:45

Vizyon41
Tsk.ederim.yeni katılımcıların yorumları bilgi paylaşımları malisef YAPILMAKTA OLAN geriye dönülmesi güç konuların reaksiyonları üzerine
Nasıl ki hekim tavsiyesiyle bir ilaç kullandığımızda ilgili organı düzeltirken, uzun vadelerde de diger organlarımız etkiliyorsa...!!!!!
KMO icinde yapilanlar bu ölçüdedir.
Hem ülke olarak bazı problemlerimizi çözelim hem de hicbir olumsuzluķ yaşanmasın dersek
Cok sağlıklı dusunmedigimizin ispatidir.
Özellikle yeni katılımcılar LTF. Yol hakkinda yorum bilgi paylaşımında bulunalim ki
site KMO Siyasi arenası olmasın.!!!!!
Her vatandaşın bir oyu mevcut bunu hür iradeyisiyle istediği yerde kullanır.



En son Sehlen tarafından Çrş 12 Hzr 2019, 10:27 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


bulent kucuk

2 hafta önce - Çrş 12 Hzr 2019, 09:57

Az önce limak tünel şantiyelerinin bulunduğu Sepetçi köyündeydim. Tünellerde çökme yok ama zemin hassas olduğu için çalışmalar çok yavaş ilerliyor. Bu sene bitmez deniyor.

Sehlen
2 hafta önce - Çrş 12 Hzr 2019, 10:05
Atı olan üsküdarı GECIYOR ... 😁




vizyon41
1 hafta önce - Prş 20 Hzr 2019, 15:25
TEM otoyolu gelecekte çevre yolu gibi kullanılmalı


20.06.2019 Perşembe
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan’ın katılımlarıyla gerçekleştirilen Kocaeli Sanayi Odası Meclis Toplantısında TEM otoyolunun gelecekte çevre yolu gibi kullanılmasının önemine değindi.



‘’TEM otoyolu gelecekte çevre yolu gibi kullanılmalı’’

Marmara Belediyeler Birliği ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan’ın katılımlarıyla gerçekleştirilen Kocaeli Sanayi Odası’nın haziran ayı meclis toplantısına katıldı. Burada yaptığı konuşmada Kocaeli’nin ulaşımına dönük yeni yaklaşımlarını dile getiren Başkan Büyükakın, “Kuzey Marmara Otoyolu’ndan trafik transit gider, TEM Otoyolu da bu şehrin çevre yolu gibi kullanılabilirse, ileride yapılacak Güney Otoyolu ile birlikte Kocaeli’ni kuşaklayan bir çevre yolu oluşmuş olacaktır” dedi.



“ELLEÇLEME KAPASİTESİNİN ARTIRILMASI GEREKİYOR”

“Lojistik trafiğini yürütme anlamında hükümetimizin dış ticaret hedefleri açısından da baktığımızda limanlarımızın elleçleme kapasitesinin artırılması gerekiyor” ifadelerini kullanan Başkan Büyükakın, “Biz şehrimizde ekolojik devamlılığın sağlanması için de dolgunun artmamasına özen gösteriyoruz. Bunun için demir yolu iltisak hatlarının yapılması son derece önem arz ediyor” ifadelerini sarf etti. Eğer Kuzey Marmara Otoyolunun üzerine yapılacak yüksek hızlı tren hattının yeni kısmı yukarıda bittiği zaman bizim aşağıdaki konvansiyonel hattımız bir banliyö hattı olarak tasarlandığında şehrimize çok ciddi faydası olacaktır” şeklinde konuştu.



“LOJİSTİK TRAFİK YÖNETİLEBİLİR HALE GELECEKTİR”

“Adapazarı’ndan Gebze’ye kadar bir banliyö hattının kurulması şehrimizin lojistik yükünü de alacaktır” şeklinde konuşan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, “Aynı zamanda limanların elleçleme kapasitesi artacaktır. Kuzey Marmara otoyoluna bağlanacak bir lojistik köy bu kentin bütün lojistik trafiğinin yönetilmesi açısından önemlidir. Bu lojistik köy bizim konvansiyonel hattımızla limanlarla elleçleme kapasitesini artıracak şekilde birleşirse bizim lojistik trafik yönetilebilir hale gelecektir” diye konuştu.



sayfa 540
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara